Wat je even kwijt wilt #2

Veel plezier!!!

Ik wil vandaag in bed blijven chillen, maar ik moet er zo uit om naar t ziekenhuis te gaan :frowning:
Nog maar 4x infuus met medicijnen, stelt weinig voor maar ik heb geeeeeen zin. Vooral niet in het prikken, altijd ellende :frowning:
Iemand een acceptabel smoesje waarmee ik niet hoef te gaan? :roll_eyes::roll_eyes:

Wowww ik ben nu ook een regular :tada::cake::dancer::vulcan_salute:t2:

11 likes

Ik zou ergens om 9uur moeten zijn, ik logde nog voor de zekerheid ff in. Staat er ineens half 11. Word gek van die lui.

Ik heb straks een feedback sessie over mijn thesis en het was zo slecht wat ik heb ingeleverd dat ik het heel eng vind om mijn begeleider onder ogen te komen straks :joy:

1 like

Dankjewel!

Ik kan niet in afvaltopic, dus even mn frustraties hier:
Ugghhhh ik eet al 2 weken gezond, rond de 1500 kcal (met uitzondering van 1 keer bbq), ik ben weer begonnen met sporten en ik ben alleen maar 300 gram erbij gekomen!! Ik geloof erg in kcal in-kcal uit, maar dan zou ik toch gewoon resultaat moeten zien :weary:.

Hoeveel meer moet ik in hemelsnaam spammen om regular te zijn :sob:

Oke even wat anders. Ik denk dat die bodypositivity een soort van invloed op me heeft? Ik durf vandaag gewoon een body met een lage rug aan te doen in een spijkerbroek. Had vanmorgen zoiets van fuck it. Dit ligt al 2 jaar in mijn kast en nooit aangetrokken.

20 likes

Acuut last van geen zin. Succes :kissing_closed_eyes:

1 like

Snap zulke dingen gewoon niet. Waarom sta je voor iemands huis als je er NIKS te zoeken hebt? Waarom 1 uur lang? Ga gewoon ergens heen waar niemand last van je heeft. Of beter ga naar je eigen huis.
Heb jij een pleintje voor je huis of iets dergelijks?

Holyfuk het is ZO druk op Schiphol en mensen zijn echt fucking Mongolen

Ik moet m’n handbagage inchecken nu bij de gate maar heb een overstap dus mag dat vervolgens zelf ophalen en weer helemaal terug ??? :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: hopelijk haal ik m’n volgende vlucht

Ik ben er. @anon39978576 heb je smoes wel gebruikt haha, maar moest toch blijven :joy:
Nog 20 minuten :slightly_smiling_face:

1 like

Hahah ik ga nog ff dit filmpje kijken om wat stress weg te lachen mijn god dacht dat dit vakantie was

1 like

Ik! Op 4 juli al en nog 0 euro op mijn rekening. Ging ook om een groot bedrag. Er staat nog wel op de website dat ze momenteel vertraging hebben dus ik durf nog niet te zeuren.

Iemand die mijn dienst wil draaien vandaag? Is de enige van deze hele week

Oke dit vind ik echt super raar. Lig hier op een 2 persoonskamer en de afspraak is dat er 1 iemand bij je mag zijn. Nou ik ben dus alleen,allemaal prima.
Die vrouw naast me heeft haar hele gezin bij (man en 2 kinderen, tieners). Komen nu haar zus en vader ook nog erbij. Joow dit iswel overdreven zoveel mensen. En ben maar gewoon wat stiller ipv van met zijn alle door elkaar te praten.

Als ik iemand mee had genomen dan had ik diegene sowieso een stoel laten opeisen hoor :joy::joy:

Oke ik moet me hier niet aan storen, want ik heb niemand bij en ben zo weer weg. Maar toch :joy:

Hahaha en nu vraagt die zus of ze der voeten moet masseren :joy::joy:
Wil ze niet haha :sunglasses:

3 likes

Goed bezig! Misschien dat je wat vocht vast houdt door het warme weer of door je cyclus? Niet opgeven, soms duurt het ook even voordat je het ziet op de weegschaal :blush:

Nouja het is niet echt een regel hoor haha dat klinkt wat overdreven maar ik ken best veel mensen die niet in bed willen eten! Heb het hier op het forum ook al vaker voorbij zien komen

Hahahah durf ik niet, maar had ik stiekem wel gewild. En er komt nu nog iemand bij :joy::joy: lijkt wel n verjaardag :sweat_smile:

2 likes