Wat je even kwijt wilt #2

Holyfuk het is ZO druk op Schiphol en mensen zijn echt fucking Mongolen

Ik moet m’n handbagage inchecken nu bij de gate maar heb een overstap dus mag dat vervolgens zelf ophalen en weer helemaal terug ??? :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: hopelijk haal ik m’n volgende vlucht

Ik ben er. @anon39978576 heb je smoes wel gebruikt haha, maar moest toch blijven :joy:
Nog 20 minuten :slightly_smiling_face:

1 like

Hahah ik ga nog ff dit filmpje kijken om wat stress weg te lachen mijn god dacht dat dit vakantie was

1 like

Ik! Op 4 juli al en nog 0 euro op mijn rekening. Ging ook om een groot bedrag. Er staat nog wel op de website dat ze momenteel vertraging hebben dus ik durf nog niet te zeuren.

Iemand die mijn dienst wil draaien vandaag? Is de enige van deze hele week

Oke dit vind ik echt super raar. Lig hier op een 2 persoonskamer en de afspraak is dat er 1 iemand bij je mag zijn. Nou ik ben dus alleen,allemaal prima.
Die vrouw naast me heeft haar hele gezin bij (man en 2 kinderen, tieners). Komen nu haar zus en vader ook nog erbij. Joow dit iswel overdreven zoveel mensen. En ben maar gewoon wat stiller ipv van met zijn alle door elkaar te praten.

Als ik iemand mee had genomen dan had ik diegene sowieso een stoel laten opeisen hoor :joy::joy:

Oke ik moet me hier niet aan storen, want ik heb niemand bij en ben zo weer weg. Maar toch :joy:

Hahaha en nu vraagt die zus of ze der voeten moet masseren :joy::joy:
Wil ze niet haha :sunglasses:

3 likes

Goed bezig! Misschien dat je wat vocht vast houdt door het warme weer of door je cyclus? Niet opgeven, soms duurt het ook even voordat je het ziet op de weegschaal :blush:

Nouja het is niet echt een regel hoor haha dat klinkt wat overdreven maar ik ken best veel mensen die niet in bed willen eten! Heb het hier op het forum ook al vaker voorbij zien komen

Hahahah durf ik niet, maar had ik stiekem wel gewild. En er komt nu nog iemand bij :joy::joy: lijkt wel n verjaardag :sweat_smile:

2 likes

Zooooo klaaar! :smiley::smiley:

4 likes

Hahaha zou helemaal leuk zijn als ze nu met z’n allen in een kring gaan zitten en iemand een schaal vol gevulde eieren tevoorschijn tovert

7 likes

Yes chill! Voel je je nu ‘goed’ of ook ziekig door dat infuus enzo? Anders lekker wat leuks doen vandaag? :blush:

1 like

Nog 1 week tot PAYDAY. Neeeeed it

7 likes

Ik nog 2 dagen haha. Kan niet wachten.

1 like

AliExpress! Moet je wel alleen 826 jaar wachten tot je het binneb hebt.

Begin bijvoorbeeld hier en klik verder bij de suggesties onderin:
http://s.aliexpress.com/uURzQv2M

Ugh, ik eet brood en ik heb weer eens buikpijn :frowning:

En zo waar kon ik weer eens het bloedsuikergehalte meten van de kat. Meestal lukt het niet, omdat de meter stom doet (en de kat is altijd heel braaf, zo sneu), dus gelukkig lukte het nu wel. :smiley:

Oke ik word nu al gek. Onze straat is een aantal weken “afgesloten” waardoor de kinderen op straat kunnen spelen etc, maar ook de volwassenen aan een tafel buiten zitten steeds, recht voor onze voordeur. En ik voel me iedere keer dat ik naar buiten ga zo aangekeken door die mensen. Ook nu ik wil gaan hardlopen, maar zit de buurman er… En dan denk ik weer ughhh, ik wil niet sociaal doen of iets. Heb de afgelopen dagen al zo vaak gedaan of ik aan de telefoon was, dat gaat vast ook opvallen :joy:

3 likes

Dit doet me denken aan de periode dat ik in een autoluw straatje woonde. Altijd mensen op straat. En ik woonde nog eens in het midden van de straat dus ik moest wel er doorheen.

En het huis erna… een soort maisonnette met een eigen trap. Met mooi weer zaten altijd de buren met hun vrienden op hun eigen trappetje. Dat vond ik ook erg vervelend. Je voelde je zo bekeken als je thuis kwam of wegging.

Lach even of knik even als je weggaat of thuiskomt en doe je ding… Je hoeft echt niet altijd een gesprek te hebben met mensen als je er geen behoefte aan hebt.
Of oortjes in hahah.

1 like

Heb zo veel buikpijn :frowning: moet helaas werken tot 5