Zooooo klaaar!
Hahaha zou helemaal leuk zijn als ze nu met z’n allen in een kring gaan zitten en iemand een schaal vol gevulde eieren tevoorschijn tovert
Yes chill! Voel je je nu ‘goed’ of ook ziekig door dat infuus enzo? Anders lekker wat leuks doen vandaag?
Nog 1 week tot PAYDAY. Neeeeed it
Ik nog 2 dagen haha. Kan niet wachten.
AliExpress! Moet je wel alleen 826 jaar wachten tot je het binneb hebt.
Begin bijvoorbeeld hier en klik verder bij de suggesties onderin:
http://s.aliexpress.com/uURzQv2M
Ugh, ik eet brood en ik heb weer eens buikpijn
En zo waar kon ik weer eens het bloedsuikergehalte meten van de kat. Meestal lukt het niet, omdat de meter stom doet (en de kat is altijd heel braaf, zo sneu), dus gelukkig lukte het nu wel.
Oke ik word nu al gek. Onze straat is een aantal weken “afgesloten” waardoor de kinderen op straat kunnen spelen etc, maar ook de volwassenen aan een tafel buiten zitten steeds, recht voor onze voordeur. En ik voel me iedere keer dat ik naar buiten ga zo aangekeken door die mensen. Ook nu ik wil gaan hardlopen, maar zit de buurman er… En dan denk ik weer ughhh, ik wil niet sociaal doen of iets. Heb de afgelopen dagen al zo vaak gedaan of ik aan de telefoon was, dat gaat vast ook opvallen
Dit doet me denken aan de periode dat ik in een autoluw straatje woonde. Altijd mensen op straat. En ik woonde nog eens in het midden van de straat dus ik moest wel er doorheen.
En het huis erna… een soort maisonnette met een eigen trap. Met mooi weer zaten altijd de buren met hun vrienden op hun eigen trappetje. Dat vond ik ook erg vervelend. Je voelde je zo bekeken als je thuis kwam of wegging.
Lach even of knik even als je weggaat of thuiskomt en doe je ding… Je hoeft echt niet altijd een gesprek te hebben met mensen als je er geen behoefte aan hebt.
Of oortjes in hahah.
Heb zo veel buikpijn moet helaas werken tot 5
Sterkte! Hoe komt het?
Ik deed net de balkondeur open en toen zat daar een kitten de nieuwe kitten van de buren was op ontdekkingstocht, ahhh zo lief.
Vanavond hebben we een groot event op m’n werk en ik ben zo benieuwd hoe het verloopt. De helft van het personeel is op vakantie dus het wordt echt hard werken Zo blij als het 00.00 vanavond is!
Ik word zo gelukkig van lekker eten op vakantie, zie nu al tegen op om weer thuis te zijn en gezond te moeten eten
Niet doen! Niet aan thuis denken, verboden! Probeer nu lekker zoveel te genieten en te eten
Ik ga vanavond uit eten met die vriend van m’n collega en ik had eigenlijk niet verwacht dat het ging gebeuren dus mijn paniek slaat low key toe, eerste date sinds mijn ex, help.
Maar hij is wel tering knap.
Ik begin de warmte in mijn woning een beetje zat te worden. Het koelt hier gewoon niet af, ondanks dat de ramen en de voordeur de hele dag open staan. Ik wilde vandaag hier opruimen want het is gewoon echt nodig, maar na een wasje opvouwen breekt het zweet me al uit. Gisteren was ik ook licht in m’n hoofd en duizelig, denk door de warmte. Dus nu lig ik maar weer voor pampus op de bank met een ventilator voor m’n neus.
Ik ga zometeen naar vriendin 1 en aan het eind van de middag rij ik door naar vriendin 2. Daar blijf ik slapen en daar ben ik morgen de hele dag.
EN IK HEB ER GEWOON ZIN IN.
Voor andere mensen klinkt dat heel normaal maar voor mij is dat het niet. Ik heb altijd tegenzin terwijl het altijd leuk is als ik er ben. Maar de gedachte dat ik er heen moet zorgt altijd voor tegenzin?
Ik kijk nu het programma “een nacht met mijn ex”. Ik geniet echt van die akward momenten erin
Ik weet dat je gelijk hebt, volhouden maar weer. Toch zou een halve kg eraf wel erg motiverend zijn, nog even doorbijten!