Wat je even kwijt wilt #2

Blegh kan niet slapen maar zitten is ook kut en liggen ook.

Degene achter mij in de metro eet chorizo ofzo en ik ga bijna over mijn nek.

Oké nu ben ik ergens anders gaan zitten maar ze heeft geen eten??? Maar het kwam echt met vlagen. GATVERDAMME wat heb ik ingeademd

11 likes

Haha, ik zit in de wachtkamer bij de huisarts en 2 oudere mensen zitten heerlijk te klagen over het weer. Dat ze zo slecht geslapen hebben en goed moeten drinken en het is zo droog. En ineens gaat het gesprek over een ‘kastje voor het hart’ en of de fysiotherapeut er wel is want zijn fiets staat er niet. Heerlijk random onderwerpen dit.

4 likes

Slapen is onmogelijk maar iets anders ook???
Straks maar weer douchen en zwemmen pff. Wil ook één keer lekker uitslapen zeg

Dat is hier in Nederland helaas niet veel anders :sob:

Daar is mijn kamer tenminste donker en koud :frowning: het is hier niet warm maar zooveel lawaai en geen gordijnen ofzo, je kan echt niet lekker rustig wakker worden of lezen

Ooo meisje met de parel is ook heel gaaf!

Schat je bent op Sunny beach had je verwacht dat je daar kon slapen haha.

13 likes

Nou als ik niet zulke kut buren had hield ik het hopelijk langer vol dan 09:00 :rage:

1 like

Hoe warm is het nu bij jullie? Hier 27 graden en in mijn dorp in Nederland 21. De warmte is hier zoo anders, veel minder intens.

23

1 like

Ik denk dat het hier ook zoiets is. De warmte daar is een "droge " warmte. Hier is het tropisch klam vies goor warm.

3 likes

Ohh zo! Ik las het verkeerd haha. Ja snap ik! Ach straks in Nederland ga je gewoon een paar dagen bij slapen haha.

1 like

Ik had nooit echt vliegangst ofzo, maar we gaan vanmiddag op vakantie en heb er door de vlucht eigenlijk geen zin in. Misschien komt dat doordat we met baby vliegen, misschien doordat m’n vriend vliegangst heeft. I dont know. Heb er gewoon echt ff geen zin in. M’n moeder was vanochtend op Schiphol en die zei ook al dat t vettttt druk was. Huilon. :sob:

1 like

Ja je verbrandt hier gewoon maar je kan wel nog prima ademen. Heel anders maar wel fijn. Ik vond de warmte in Slowakije tot nu toe het meest intens

1 like

Omg ik vertrek over een uur naar Jakarta :scream:

33 likes

Yes, het windje is terug :heart: Als het goed is wordt het maar 22 graden vandaag hier

1 like

Ik. Wil. Ook.

Fokking 30 graden hier vandaag.

Dat is het toch altijd in Limburg.

Kut provincie.

5 likes