Sterkte! Hoe komt het?
Ik deed net de balkondeur open en toen zat daar een kitten
de nieuwe kitten van de buren was op ontdekkingstocht, ahhh zo lief.
Vanavond hebben we een groot event op m’n werk en ik ben zo benieuwd hoe het verloopt. De helft van het personeel is op vakantie dus het wordt echt hard werken
Zo blij als het 00.00 vanavond is!
Ik word zo gelukkig van lekker eten op vakantie, zie nu al tegen op om weer thuis te zijn en gezond te moeten eten
Niet doen! Niet aan thuis denken, verboden! Probeer nu lekker zoveel te genieten en te eten 
Ik ga vanavond uit eten met die vriend van m’n collega en ik had eigenlijk niet verwacht dat het ging gebeuren dus mijn paniek slaat low key toe, eerste date sinds mijn ex, help.
Maar hij is wel tering knap.
Ik begin de warmte in mijn woning een beetje zat te worden. Het koelt hier gewoon niet af, ondanks dat de ramen en de voordeur de hele dag open staan. Ik wilde vandaag hier opruimen want het is gewoon echt nodig, maar na een wasje opvouwen breekt het zweet me al uit. Gisteren was ik ook licht in m’n hoofd en duizelig, denk door de warmte. Dus nu lig ik maar weer voor pampus op de bank met een ventilator voor m’n neus.
Ik ga zometeen naar vriendin 1 en aan het eind van de middag rij ik door naar vriendin 2. Daar blijf ik slapen en daar ben ik morgen de hele dag.
EN IK HEB ER GEWOON ZIN IN.
Voor andere mensen klinkt dat heel normaal maar voor mij is dat het niet. Ik heb altijd tegenzin terwijl het altijd leuk is als ik er ben. Maar de gedachte dat ik er heen moet zorgt altijd voor tegenzin?
Ik kijk nu het programma “een nacht met mijn ex”. Ik geniet echt van die akward momenten erin
Ik weet dat je gelijk hebt, volhouden maar weer. Toch zou een halve kg eraf wel erg motiverend zijn, nog even doorbijten!
Heb mijn sportkleding al aan, nu nog vertrekken naar de sportschool.
Heeeel herkenbaar dit! Ik moet ook altijd over een drempeltje heen, suf he? Het is altijd toch wel leuk.
Ja zo stom!
Ik heb dit ook heel vaak. Als ik er eenmaal ben is het super leuk, maar van te voren wil ik altijd liever thuis blijven haha.
Ik wil graag even sporten maar heb geen zin in dat vieze warme gevoel daarna.
Ik had ook een keer dat ik na een hele goede week zelfs iets was aangekomen. Toen ben ik op dezelfde voet doorgegaan en die week daarop was ik meer dan een kilo kwijt. Dus er is hoop!
Geen idee eigenlijk! Misschien eisprong bedacht ik me net… Het is wel al iets gezakt gelukkig. Leek echt op menstruatiekrampen bleh
Goed om te horen! Geeft inderdaad weer wat hoop! Kan toch niet veel fout gaan als je je aan je kcal aantal houdt. Als het over een tijdje nog niet is gelukt maar proberen in koolhydraten te minderen.
Hahahaha helaas 
Had wel zin in taart eigenlijk 
@candace @groentakje
Ja mocht weer gaan, nog ff langs school geweest om wat te halen en printen, zodat ik thuis weer verder kan komende weken. En nu weer lekker thuis.
Nee eigenlijk weinig last gelukkig. Beetje moe en wat hoofdpijn, maar dat kan ook door het weer komen. Dus de rest van de dag lekker rustig aan 
En inmiddels alweer een maand niks van mijn pa gehoord. We zouden wel gaan bbq’en met mooi weer… Ik merk het. Heel jammer dit.