Gelukkig staat de vriend van mijn moeder altijd voor me klaar.
️
Ok alles ging goed, nog wel even uitgebreide bag search en drugs test toen ik voor de 2e keer door security ging. Maar zit nu rustig te wachten met een wijntje en een pastasalade dus all good wollah
Ik raak gewoon niet uitgepraat over mijn moeder, sorry. Ik snap niet waarom ze mij zo erg verwend. Ik krijg van haar een paar hakken… En een jurkje en nu zegt ze oh die puma schoenen krijg je er ook nog wel bij.
Waaaaat. 

Ik ben soms bang dat ze geen geld meer overhoudt door mij en dat zeg ik ook vaak maar schijnbaar kan het gewoon. Damn en dat te bedenken dat we elkaar vroeger niet konden uitstaan.
Je komt zo positief en dankbaar over, echt leuk!
Ik wil echt niet terug naar het normale leven. Zie er zo tegenop.
Ah wat lief!
️
Beterschap! <3
Ja dat kan vervelend zijn hè? Kan je niet vakantiedingetjes gaan integeren in je ‘normale leven’?
Iedere avond sunny beach feestjes houden thuis.
Haha ja uitslapen zwemmen eten en stappen. Maar ik moet nog een maand bij mn ouders wonen, werken en ik moet echt gaan sporten en gezond eten. Krijg het er druk mee. Heb wel veel zin in t nieuwe studiejaar
Note to zelf: blijf bij de nasi goreng. Alles is pittig!!!
Misschien moet je de deuren en ramen alleen open houden als het buiten koeler is dan binnen. Anders koelt het af en zuig je daarna de warmte weer naar binnen. En dan alles goed dichthouden met gordijnen e.d.
Ik heb afgelopen dagen een bak water voor mijn ventilator gezet, dat leek ook wel wat extra te helpen. En dan eventueel wat ijsbij gooien.
Mn wimpers zijn zo lang geworden door het wimperserum
Jammer dat ik geen duidelijke voor-foto heb gemaakt
Lekker knuffelen met mijn konijn. Ik hou van mijn oudje
We zijn een paar dagen weggeweest en hebben toen alle ramen en gordijnen dicht gehouden, en het was helaas alsnog niet te harden binnen. Was juist extra benauwd.
Maar nu is het inderdaad wat koeler en bewolkt, dus ik hoop dat het in ieder geval een graaf of twee kan dalen vandaag.
Ik bedoelde vooral 's avonds, 's nachts en 's ochtends alles open houden. Vanaf een uur of 10/11 komt er meestal alleen nog warmte binnen, tenzij je bomen naast je huis hebt. Ik kijk altijd bij het knmi of het buiten koeler is dan binnen.
Hahhaa nasi goreng is ook pedis! Als je besteld moet ‘tidak pedis (saya bule gila ((zeg dat maar niet))’ zeggen, misschien helpt dat.
Kun je bij Storytel dat 2 weken gratis abonnement nemen en dan direct na het aanvragen je weer afmelden ervoor zodat je niet na 2 weken automatisch dat betaalde abo krijgt, maar dat je het dus nog wel die 2 weken kan gebruiken (oke lekker vaag verhaal zo maar hoop dat iemand het snapt). Kan het op de site nergens vinden.
Ik wil Storytel graag proberen maar ik vergeet dit soort dingen altijd uit te zetten als de gratis proeftijd afgelopen is. Bij Bol kon je met dat Kobo abo wel direct weer opzeggen en het dan alsnog een maand gratis gebruiken.
Oh shit haha. Dankje! Ik hoop dat ik hier ga overleven
Gado gado is doorgaans niet zo spicy!