Wat je even kwijt wilt #2

Heb mijn sportkleding al aan, nu nog vertrekken naar de sportschool.

3 likes

Heeeel herkenbaar dit! Ik moet ook altijd over een drempeltje heen, suf he? Het is altijd toch wel leuk.

Ja zo stom!

Ik heb dit ook heel vaak. Als ik er eenmaal ben is het super leuk, maar van te voren wil ik altijd liever thuis blijven haha.

1 like

Ik wil graag even sporten maar heb geen zin in dat vieze warme gevoel daarna.

Ik had ook een keer dat ik na een hele goede week zelfs iets was aangekomen. Toen ben ik op dezelfde voet doorgegaan en die week daarop was ik meer dan een kilo kwijt. Dus er is hoop!

2 likes

Geen idee eigenlijk! Misschien eisprong bedacht ik me net… Het is wel al iets gezakt gelukkig. Leek echt op menstruatiekrampen bleh

Goed om te horen! Geeft inderdaad weer wat hoop! Kan toch niet veel fout gaan als je je aan je kcal aantal houdt. Als het over een tijdje nog niet is gelukt maar proberen in koolhydraten te minderen.

1 like

Hahahaha helaas :frowning:
Had wel zin in taart eigenlijk :smiley:

@candace @groentakje
Ja mocht weer gaan, nog ff langs school geweest om wat te halen en printen, zodat ik thuis weer verder kan komende weken. En nu weer lekker thuis.
Nee eigenlijk weinig last gelukkig. Beetje moe en wat hoofdpijn, maar dat kan ook door het weer komen. Dus de rest van de dag lekker rustig aan :slight_smile:

2 likes

En inmiddels alweer een maand niks van mijn pa gehoord. We zouden wel gaan bbq’en met mooi weer… Ik merk het. Heel jammer dit.

Gelukkig staat de vriend van mijn moeder altijd voor me klaar. :heart:

17 likes

Ok alles ging goed, nog wel even uitgebreide bag search en drugs test toen ik voor de 2e keer door security ging. Maar zit nu rustig te wachten met een wijntje en een pastasalade dus all good wollah

5 likes

Ik raak gewoon niet uitgepraat over mijn moeder, sorry. Ik snap niet waarom ze mij zo erg verwend. Ik krijg van haar een paar hakken… En een jurkje en nu zegt ze oh die puma schoenen krijg je er ook nog wel bij.

Waaaaat. :open_mouth::open_mouth::open_mouth: Ik ben soms bang dat ze geen geld meer overhoudt door mij en dat zeg ik ook vaak maar schijnbaar kan het gewoon. Damn en dat te bedenken dat we elkaar vroeger niet konden uitstaan.

18 likes

Je komt zo positief en dankbaar over, echt leuk!

4 likes

Ik wil echt niet terug naar het normale leven. Zie er zo tegenop.

5 likes

Ah wat lief! :heart:

1 like

Beterschap! <3

1 like

Ja dat kan vervelend zijn hè? Kan je niet vakantiedingetjes gaan integeren in je ‘normale leven’?

Iedere avond sunny beach feestjes houden thuis.

7 likes

Haha ja uitslapen zwemmen eten en stappen. Maar ik moet nog een maand bij mn ouders wonen, werken en ik moet echt gaan sporten en gezond eten. Krijg het er druk mee. Heb wel veel zin in t nieuwe studiejaar

1 like