Wat je even kwijt wilt #2

Note to zelf: blijf bij de nasi goreng. Alles is pittig!!!

7 likes

Misschien moet je de deuren en ramen alleen open houden als het buiten koeler is dan binnen. Anders koelt het af en zuig je daarna de warmte weer naar binnen. En dan alles goed dichthouden met gordijnen e.d.
Ik heb afgelopen dagen een bak water voor mijn ventilator gezet, dat leek ook wel wat extra te helpen. En dan eventueel wat ijsbij gooien.

2 likes

Mn wimpers zijn zo lang geworden door het wimperserum
Jammer dat ik geen duidelijke voor-foto heb gemaakt

5 likes

Lekker knuffelen met mijn konijn. Ik hou van mijn oudje

7 likes

We zijn een paar dagen weggeweest en hebben toen alle ramen en gordijnen dicht gehouden, en het was helaas alsnog niet te harden binnen. Was juist extra benauwd.
Maar nu is het inderdaad wat koeler en bewolkt, dus ik hoop dat het in ieder geval een graaf of twee kan dalen vandaag.

Ik bedoelde vooral 's avonds, 's nachts en 's ochtends alles open houden. Vanaf een uur of 10/11 komt er meestal alleen nog warmte binnen, tenzij je bomen naast je huis hebt. Ik kijk altijd bij het knmi of het buiten koeler is dan binnen.

2 likes

Hahhaa nasi goreng is ook pedis! Als je besteld moet ‘tidak pedis (saya bule gila ((zeg dat maar niet))’ zeggen, misschien helpt dat.

1 like

Kun je bij Storytel dat 2 weken gratis abonnement nemen en dan direct na het aanvragen je weer afmelden ervoor zodat je niet na 2 weken automatisch dat betaalde abo krijgt, maar dat je het dus nog wel die 2 weken kan gebruiken (oke lekker vaag verhaal zo maar hoop dat iemand het snapt). Kan het op de site nergens vinden.

Ik wil Storytel graag proberen maar ik vergeet dit soort dingen altijd uit te zetten als de gratis proeftijd afgelopen is. Bij Bol kon je met dat Kobo abo wel direct weer opzeggen en het dan alsnog een maand gratis gebruiken.

Oh shit haha. Dankje! Ik hoop dat ik hier ga overleven

1 like

Gado gado is doorgaans niet zo spicy!

1 like

Dan zal ik over drie weken bestaan uit gado gado. Dank voor de tip :grin:

2 likes

#goals

1 like

Je zou het vanacht je afval in de molenstraat kunnen rond strooien. Daar is het snachts een ravage maar sochtends is alles heel snel schoon.

3 likes

Je kan het gewoon proberen?

Ja, dat snap ik haha. Maar ik ken mezelf en dan zit ik straks weer aan een of ander abo vast wat ik niet gebruik, dus ik dacht ik vraag het even, wie weet dat iemand het antwoord heeft.

Maar als je het gelijk opzegt dan is het ergste wat gebeurt dat je het niet kan gebruiken, toch? Je zit er dan juist niet meteen aan vast

Dat is zo, maar dan kan ik ook niet meer testen of ik het wel/niet iets vind dus dan heb ik er nog niks aan.

Misschien kun je meteen een herinnering in je telefoon zetten? Zo vergeet je het niet op te zeggen.

1 like

Oooh wat dom eigenlijk dat ik hier zelf niet aan heb gedacht! Dit ga ik doen, dankje haha. Ik moest laatst 20 euro betalen omdat ik Weight Watchers niet afgemeld had, terwijl ik het al twee maanden niet meer gebruikte (1 maand daarvan was nog gratis, dus had er niet meer aan gedacht toen). Zo zonde vond ik dat!

Heb je geen ander emailadres? In mijn ervaring kun je proefabonnementen altijd wel meteen opzeggen en alsnog gebruik maken van de proefperiode, maar ik heb heel veel emails dus als ik twijfel vul ik altijd gewoon een andere in