Wat je even kwijt wilt #2

Dan zal ik over drie weken bestaan uit gado gado. Dank voor de tip :grin:

2 likes

#goals

1 like

Je zou het vanacht je afval in de molenstraat kunnen rond strooien. Daar is het snachts een ravage maar sochtends is alles heel snel schoon.

3 likes

Je kan het gewoon proberen?

Ja, dat snap ik haha. Maar ik ken mezelf en dan zit ik straks weer aan een of ander abo vast wat ik niet gebruik, dus ik dacht ik vraag het even, wie weet dat iemand het antwoord heeft.

Maar als je het gelijk opzegt dan is het ergste wat gebeurt dat je het niet kan gebruiken, toch? Je zit er dan juist niet meteen aan vast

Dat is zo, maar dan kan ik ook niet meer testen of ik het wel/niet iets vind dus dan heb ik er nog niks aan.

Misschien kun je meteen een herinnering in je telefoon zetten? Zo vergeet je het niet op te zeggen.

1 like

Oooh wat dom eigenlijk dat ik hier zelf niet aan heb gedacht! Dit ga ik doen, dankje haha. Ik moest laatst 20 euro betalen omdat ik Weight Watchers niet afgemeld had, terwijl ik het al twee maanden niet meer gebruikte (1 maand daarvan was nog gratis, dus had er niet meer aan gedacht toen). Zo zonde vond ik dat!

Heb je geen ander emailadres? In mijn ervaring kun je proefabonnementen altijd wel meteen opzeggen en alsnog gebruik maken van de proefperiode, maar ik heb heel veel emails dus als ik twijfel vul ik altijd gewoon een andere in

Mijn vakantie in Italië is voorbij. Nu nog wel 4 dagen in NL vakantie en dan weer werken. Gadverdegadver

Gisteren voelde ik me echt goed en had ik weer voor het eerst echt honger. Vandaag voel ik me weer slecht en weer buikpijn. Ik heb wel gegeten maar of ik er nu echt van genoten heb?

Ik haat mijn lichaam.

@anon98052296 inderdaad wat Prikkelbaar zegt, ze schrijven die 0,01 cent af. Ik heb me net maar gewoon aangemeld en zoals @flazeda aanraadde een herinnering in mijn telefoon gezet twee dagen voor het proefabonnement verloopt :slight_smile:

4 likes

Ahhh vandaar. Jammer!!

Ik zou zooooo graag een keer willen meelopen!

1 like

Nee gekkie. 40 km per dag! Ik ga kijken of ik me komend jaar kan laten inloten :smile:

2 likes

Verdorie ik moet die toch echt eens gaan halen! Ben blij voor je!

Alsnog bedankt haha :slight_smile:

Mijn beugel is er na 1,5 jaar eindelijk eruit. :raised_hands:t2::raised_hands:t2: Nu voel ik me zo goed. Door dat ding kon ik me soms zo onzeker en lelijk voelen.

En nu heb ik vandaag al 2836383 selfies met dat filter op Snapchat gemaakt, met die grote mond.

Nu ga ik ook allemaal dingen eten die toen niet makkelijk waren. Perzik. Appel. Saucijzenbroodjes. :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Ik voel me zo gelukkig.

50 likes

Weet iemand hoe het zit met HBO qua vakanties?

Ik vroeg aan een collega of ze in september/oktober nog ergens een week vrij is van school, zodat ze extra kan werken en ik dus een week op vakantie kan. (De andere flexibele collega loopt stage en de rest is totaal niet flexibel. Stel je voor dat je wat extra werkt of op een andere dag!) maar ze zei dat ze dat niet heeft. Keek even op de site van haar school maar daar staat van wel?

1 like