Mijn vakantie in Italië is voorbij. Nu nog wel 4 dagen in NL vakantie en dan weer werken. Gadverdegadver
Gisteren voelde ik me echt goed en had ik weer voor het eerst echt honger. Vandaag voel ik me weer slecht en weer buikpijn. Ik heb wel gegeten maar of ik er nu echt van genoten heb?
Ik haat mijn lichaam.
@anon98052296 inderdaad wat Prikkelbaar zegt, ze schrijven die 0,01 cent af. Ik heb me net maar gewoon aangemeld en zoals @flazeda aanraadde een herinnering in mijn telefoon gezet twee dagen voor het proefabonnement verloopt
Ahhh vandaar. Jammer!!
Ik zou zooooo graag een keer willen meelopen!
Nee gekkie. 40 km per dag! Ik ga kijken of ik me komend jaar kan laten inloten
Verdorie ik moet die toch echt eens gaan halen! Ben blij voor je!
Alsnog bedankt haha
Mijn beugel is er na 1,5 jaar eindelijk eruit. Nu voel ik me zo goed. Door dat ding kon ik me soms zo onzeker en lelijk voelen.
En nu heb ik vandaag al 2836383 selfies met dat filter op Snapchat gemaakt, met die grote mond.
Nu ga ik ook allemaal dingen eten die toen niet makkelijk waren. Perzik. Appel. Saucijzenbroodjes.
Ik voel me zo gelukkig.
Weet iemand hoe het zit met HBO qua vakanties?
Ik vroeg aan een collega of ze in september/oktober nog ergens een week vrij is van school, zodat ze extra kan werken en ik dus een week op vakantie kan. (De andere flexibele collega loopt stage en de rest is totaal niet flexibel. Stel je voor dat je wat extra werkt of op een andere dag!) maar ze zei dat ze dat niet heeft. Keek even op de site van haar school maar daar staat van wel?
Ik heb tijdens mijn hbo periode nooit ‘herstvakantie’ gehad.
@anon98052296 @Rozevarken @RupiKaur
Thanks ladies! Ik weet dat ze veel en hard moet studeren, dus dat zal het dan wel zijn.
Is vaak een lesvrije week voor een tentamen week. Meestal ben je dan full-on aan het studeren.
Ik kan echt wel huilen bij dat zien van het filmpje van de werknemer van de Dirk en ik heb het niet eens met geluid aan gekeken. Ik weet niet waarom ik het zo erg vind, ik heb er zelf ook wel eens zo bij gezeten bij mijn werk bij een supermarkt, maar hij zit daar zo hulpeloos en zielig en met toewijding voor z’n werk.
Laat je vriend ff een foto van je maken dan en dan hier posten hoor
Hoe was het? Leuke vakantie gehad?
Iets om pasta mee te maken. Als jullie pasta te nassen vinden dan
Meh, ik had boeken besteld, maar van de 25 zijn 11 een beetje beschadigd Lijkt een soort kras door de rug te lopen en er lijkt teveel lijm op te zitten.
En 1 letter zit niet goed, maar dat is eigen schuld. Zag ik pas net, echt balen.
Heb je iets van een luchtige grote sjaal?