Wat je even kwijt wilt #2

Ik heb tijdens mijn hbo periode nooit ‘herstvakantie’ gehad.

1 like

Bij mij hetzelfde als @rozevarken, was in Amsterdam.

1 like

@anon98052296 @Rozevarken @RupiKaur
Thanks ladies! Ik weet dat ze veel en hard moet studeren, dus dat zal het dan wel zijn.

2 likes

Is vaak een lesvrije week voor een tentamen week. Meestal ben je dan full-on aan het studeren.

1 like

Ik kan echt wel huilen bij dat zien van het filmpje van de werknemer van de Dirk en ik heb het niet eens met geluid aan gekeken. Ik weet niet waarom ik het zo erg vind, ik heb er zelf ook wel eens zo bij gezeten bij mijn werk bij een supermarkt, maar hij zit daar zo hulpeloos en zielig en met toewijding voor z’n werk.

Laat je vriend ff een foto van je maken dan en dan hier posten hoor :ok_hand:

1 like

Hoe was het? Leuke vakantie gehad?

1 like

Iets om pasta mee te maken. Als jullie pasta te nassen vinden dan

Meh, ik had boeken besteld, maar van de 25 zijn 11 een beetje beschadigd :frowning: Lijkt een soort kras door de rug te lopen en er lijkt teveel lijm op te zitten.
En 1 letter zit niet goed, maar dat is eigen schuld. :tired_face: Zag ik pas net, echt balen.

Heb je iets van een luchtige grote sjaal?

Ik vraag me echt al een tijdje af wie jij op t oude forum was (ofja hoe je heette), was jij diegene die laatst een boek had geschreven of verwar ik je nu met iemand anders?

Sorry ik ben echt slecht in zulke dingen onthouden, geen desinteresse ofzo (zwak geheugen dat wel)

@Mgg Hij staat je mooi hoor, dankjewel! Ga hem denk ik ook bestellen haha.

1 like

:slight_smile: Nee, klopt, dus zo’n slecht geheugen heb je niet, haha. Ik was daar Arabella.

1 like

Ik ben misschien een zeikerd, maar ik had ze mogelijk dan teruggestuurd. :sweat_smile: Hangt er wel van af hoe erg hoor haha. Of heb je ze via BookDepo?

Jaaa nu weet ik t weer!
Dan heb ik jouw boek vorige week in de winkel zien liggen! Echt leuk, ik dacht ik “ken” haar :grin:

Is mijn eigen boek, dus zo makkelijk is het niet helaas. Heb wel een mail met foto’s gestuurd naar de drukker, dus ben benieuwd.

Zou ook @Celeone kunnen zijn, want mijne liggen niet in een winkel voor zover ik weet :grimacing: Nadeel van het zelf doen, haha. Al kan het wel, maar die kans is bij mij wat kleiner.

1 like

Ahhw veel plezier alvast !

1 like

Ooh… ja dat kan ook. Aah nu weet ik t niet meer haha. Sorry! :see_no_evil:

Haha, maakt niet uit. Je kent ons allebei een soort van :wink:

1 like

Mijn rijinstructeur is al een kwartier te laat en heb nu al helemáál geen zin meer om te lessen. En ik ben al zo ongemotiveerd na drie keer gezakt te zijn :frowning: