Wat je even kwijt wilt #2

Sinds mijn collega(had al eens over haar gepost op EGF) met vakantie is, voel ik minder stress.
Ik kan nu gewoon rustig werken zonder haar vervelende opmerkingen en commentaar.

7 likes

Ik sterf van de menstruatiepijn holy fack. En hoi dit is mijn eerste post hier en gelijk een zeikpost oeps.

3 likes

even koffie drinken en dat komt goed. had dit vorige week voor de iets te lange lunch met collega’s. We vonden het blijkbaar een goed idee om mojito’s te drinken.

2 likes

@Lentex Witte kaft met een liggende vrouw erop? Dat ben ik! In welke winkel was dat? :smiley: Vind ik altijd leuk om te horen.

@LastYoungRenegade Nooo, je boeken. Ik zag laatst nog een recensie op Hebban van je boek voorbijkomen in het treintje.

4 likes

:smile: Ah, dat is wel cool. Ik weet dat 1 iemand er daar 1 geschreven heeft in elk geval.

En ik baal hier echt van. Ben benieuwd wat ze als oplossing gaan geven. 11 hebben de streep, een paar anderen hebben wel lijmrestjes, maar geen streep :confused:

Heb je een scooter met achterop een warmhoud box? Zoja kan ik het dan bij je bestellen hahaha.

Jaaa lekker :heart_eyes:

1 like

Meh ik ben op vakantie, maar in de buurt van waar we zijn zijn vet veel bosbranden. Waar we nu zijn is de zon zo helemaal vaag oranje, ziet het er rokerig uit en ruikt het naar vuur. Vriend vind dat ik me aanstel maar ik vind het dus eng. Het is ook nog ruim windkracht 4, wat enerzijds betekend dat alle rook van verderop hier heen kan waaien en er hier dus niets is, maar anderzijds ook dat eventueel vuur zich snel verspreidt. De andere mensen hier lijken zich niet druk te maken dus ik ga er maar vanuit dat het ok is hier, maar ga zo nog wel even een check rondje rijden hoor :sweat_smile:

Hier in de tuin komt steeds een soort van gehandicapte merel. Hij heeft maar hele dunne veren en ook kale plekken terwijl ie al lang zijn donsveertjes heeft ingeruild. Lijkt ook net of ie niet zo goed ziet want soms wil ie dwars door de schutting vliegen.
Nu staat hier een loganbessenstruik en daar is nog nooit een vogel aan geweest totdat deze merel dus hier kwam chillen. Er hingen nog maar een paar bessen aan, die heeft ie nu op. En nu hupste ie dus een beetje verloren door de tuin op zoek naar eten. Dus ik heb hem net een paar blauwe bessen neergelegd op een schaaltje en wat vogelvoer en toen ie dat zag leek ie zo blij haha. Hij heeft de grootste bes eruit gepikt en een heel rondje door de tuin gehupst met dat ding in zn snaveltje en hem toen in een hoekje helemaal verstopt opgegeten. Zo leuk om te zien. Hij is ook helemaal niet bang. Kwam net gewoon kijken wat ik aan het doen was en gaat dan naar me zitten zingen haha

33 likes

Ik zou dit ook echt heel eng vinden, hoor, dus ik snap je wel! Vriend van mij had een keer de webcam aan en achter hem zag je dus allemaal rook van bosbranden, maar hij leek zich er ook niet druk om te maken. Hij was het wel gewend, want ja, Australië.

1 like

We zijn nu op een strandfeest en we moesten net verplicht voor 30 lev 11 munten kopen? Ik had maar 20 lev en mn muntgeld voor de wc dus nu kan ik de hele avond niet drinken? Super weird.

Omg te lief dit

1 like

Hebben je vriendinnen niks? Of samen evrn munten delen.

Ik had trouwens voor een vriendin haar baby’s olifantjes gehaakt en kreeg vanmiddag een foto van 1 van de 2 met een olifantje. Ik heb echt niets met baby’s, maar die foto was zo schattig. :heart_eyes:

5 likes

Herkenbaar! Wat een rust zal dat geven!
Ik heb helaas tegelijk vakantie met mijn minst favoriete collega dus zie haar ‘maar’ 3 weken niet. Had gehoopt op 6 haha.

Ik ga je boek vanavond kopen, ben er echt benieuwd naar haha.

2 likes

Ik heb nu 1 drankje gekregen en nu kan mn vriendin er nog twee halen met de munten. We hebben geen idee of je nog munten bij kan halen, maar als dat ook alleen per 30 lev kan zijn we allemaal blut

1 like

@Mgg mijn tenen zitten altijd helemaal onder haha

@anon98052296 misschien glas bewaren en vullen met water op de wc als je dorst hebt. #lifehack.

2 likes

Hahah jaa. Ik doe het altijd 1x in de zomer en dan zit het de hele zomer erop. Ik draag alleen rood op mn tenen andere kleuren vind ik ook lelijk op mn tenen.

Leeeeuk! Laat weten wat je ervan vindt. :smiley: Er stond afgelopen weekend een recensie over De witte kamer in het AD en maandag was het Boek van de dag in o.a. Noordhollands Dagblad, zo leuk allemaal.

Samenvatting

Even testen of je hier een tweet kunt embedden:

Prachtige recensie van De witte kamer @_SamSamantha in het @ADnl ⭐️⭐️⭐️⭐️ pic.twitter.com/JQnRjvg0AU

— Boekerij (@Boekerij) July 16, 2018
11 likes