Wat je even kwijt wilt #2

We zijn nu op een strandfeest en we moesten net verplicht voor 30 lev 11 munten kopen? Ik had maar 20 lev en mn muntgeld voor de wc dus nu kan ik de hele avond niet drinken? Super weird.

Omg te lief dit

1 like

Hebben je vriendinnen niks? Of samen evrn munten delen.

Ik had trouwens voor een vriendin haar baby’s olifantjes gehaakt en kreeg vanmiddag een foto van 1 van de 2 met een olifantje. Ik heb echt niets met baby’s, maar die foto was zo schattig. :heart_eyes:

5 likes

Herkenbaar! Wat een rust zal dat geven!
Ik heb helaas tegelijk vakantie met mijn minst favoriete collega dus zie haar ‘maar’ 3 weken niet. Had gehoopt op 6 haha.

Ik ga je boek vanavond kopen, ben er echt benieuwd naar haha.

2 likes

Ik heb nu 1 drankje gekregen en nu kan mn vriendin er nog twee halen met de munten. We hebben geen idee of je nog munten bij kan halen, maar als dat ook alleen per 30 lev kan zijn we allemaal blut

1 like

@Mgg mijn tenen zitten altijd helemaal onder haha

@anon98052296 misschien glas bewaren en vullen met water op de wc als je dorst hebt. #lifehack.

2 likes

Hahah jaa. Ik doe het altijd 1x in de zomer en dan zit het de hele zomer erop. Ik draag alleen rood op mn tenen andere kleuren vind ik ook lelijk op mn tenen.

Leeeeuk! Laat weten wat je ervan vindt. :smiley: Er stond afgelopen weekend een recensie over De witte kamer in het AD en maandag was het Boek van de dag in o.a. Noordhollands Dagblad, zo leuk allemaal.

Samenvatting

Even testen of je hier een tweet kunt embedden:

Prachtige recensie van De witte kamer @_SamSamantha in het @ADnl ⭐️⭐️⭐️⭐️ pic.twitter.com/JQnRjvg0AU

— Boekerij (@Boekerij) July 16, 2018
11 likes

Hahaha ja doe ik zeker!!! Als het drinkwater is

1 like

Wat lief! Ik wil ook een tamme tuin-/balkonmerel. Een spreeuw of kauwtje zou ik ook blij mee zijn.

2 likes

Jaaaa dat was m, wie was ji dan op egf? :see_no_evil:
In de boekwinkel in Eind.hoven, die grote, hoe heet die? (Ja zo erg ben ik dus dat ik dat ook niet weet).

De laatste tijd Celeone (maar ik ben ook niet zo actief meer sinds mijn nieuwe account, heb amper de tijd om bij te lezen en voel me daardoor altijd schuldig als ik wel iets post). Daarvoor was ik Samselaar, al ben ik tussen de accounts in een jaar niet op het forum geweest.

1 like

een paar jaar geleden zat hier een baby kauw met fel blauwe ogen. Die was echt super tam. Zelfs de hond boeide hem niks en daar ging ie gewoon tegenin haha. Maar die is jammer genoeg na een paar maanden niet meer terug gekomen :pensive:

2 likes

Zou willen dat iemand anders moeilijke keuzes voor mij zou kunnen maken, zodat ik het zelf niet hoef te doen. Twijfel altijd zo erg tussen vanalles :confused:

Of ze zijn trots op je en zijn blij dat je bent aangesterkt.

22 likes

Ik snap je punt!
Omdat het me enorm stug leek dat zij geen vrij zou hebben als een andere HBO collega (wel andere school) dit normaal wel heeft en dan meer kan werken. Daarom vroeg ik hier wat er evt zou kunnen zijn in die week. We zijn niet elkaars beste vrienden (zacht uigedrukt), dus wou haar niet gelijk beschuldigen dat ze met opzet zegt dat ze niet kan.

Sterkte! En geniet van de taart!

1 like

Is ook lastig maar het maakt alles wel een stukje leuker.

1 like