Wat je even kwijt wilt #2

Ja dat kan ik wel inderdaad. Alleen dat moet ik dan doen zonder mijn pasje te geven, want anders zien ze dat ik maandag en vandaag ook al op dit traject heb ingecheckt.

2 likes

Vind het zo leuk hoe je dit beschrijft. Ik kijk altijd graag naar vogeltjes buiten, maar als ik dan mensen aanwijs hee daar zit een mus/merel/reiger dan vinden ze me altijd maar raar.

2 likes

Ja haha het is wel skeer hier. Maar de meeste van die Gogo activiteiten kosten veel geld en je krijgt er niks voor

1 like

ik ben nu aan het bestellen :sweat_smile:

1 like

Ik heb de nutribullet met 1200 watt. Echt een top ding maalt echt alles!

1 like

Meneer cactus? Hehege grapje

6 likes

@Prikkelbaar Ik zou jouw naam eigenlijk ook moeten adopteren #teamprikkelbaar :joy:

1 like

Heel veel rust. Ik kan nooit samen met haar op vakantie gaan omdat we elkaars back-up zijn. Ik wil eigenlijk wel dat ze terugkomst om haar mijn vooruitgang te tonen en haar even herrinneren dat ik zelf kies wanneer ik vakantie neem. Voor haar vakantie van 4 weken zei ze even: Ik denk niet dat het een goed idee is om 2,5 weken vakantie te nemen als er nog wat zaken op de planning staan.

Kan ik helemaal snappen maar als zij op 1 januari alle schoolvakanties in beslag neemt, dan lijkt het me moeilijk om dan ook in te plannen.

1 like

Ik ben zo moe, zou zo kunnen slapen. Nog even twee uurtjes volhouden en dan mag ik van mezelf m’n bed in kruipen.

1 like

Ja is lastig! Ik ben nu ook met veel mensen aan het praten, en probeer advies in te winnen maar uiteindelijk moet ik toch zelf de keuze maken en dat is best moeilijk. Ik ga er nog maar een nachtje over slapen!

Jaa die. Oeh misschien heb ik hem dan toch wel gezien hahahah

Nee, want ik heb het nog niet gevraagd, haha :stuck_out_tongue:

1 like

Je kunt bij ons altijd je frustraties kwijt :heart:
En nu lekker tosti eten en als toetje chocola/chips, dat helpt tegen alles <3

2 likes

Whahahaha gecondoleerd! :joy::joy:

Hoezee, weer een vierdaagse live van nét voor 17.00 uur haha. Zullen we zien of het vandaag weer tranen worden :’)

4 likes

Josylvio is de nieuwe Ronnie. Dus dan weet je wie je de volgende keer kan taggen @Vuile_bitch hahaah

4 likes

O my lordddd wij hebben zojuist overeenstemming bereikt mbt een nieuw huis!!! Het is zo snel gegaan, whaaaa. Ik kan mijn energie niet kwijt

30 likes

Wat leuk! Gefeliciteerd🏡

1 like

Ik ga emigreren.

1 like

Ik verveel me zo erg dat ik al ben begonnen met studeren voor het nieuwe studiejaar. Wil heel graag mijn master met minimaal een 7,5 gemiddeld halen en heb het de eerste maanden erg druk vanwege een stage dusja. :upside_down_face:

9 likes