Het heeft te maken met mijn toekomst (baan/studie), en hoe ik dat voor mij zie en wat ik wil. Maar ik weet het zelf allemaal ook niet haha, maar dit zijn van die bepalende keuzes, en ik vind het ook eng om voor iets te kiezen, ik ben bang dat ik niet de juiste keuze maak ofzo
Hebben jullie ooit meegemaakt dat je werd gecontroleerd in het vervangende trein vervoer? Dus in de bussen die mijn trein deze week vervangen? Ik dus nog nooit en zit te denken om niet meer in te checken maar durf toch niet zo goed
Zou ik ermee weg komen dat ik niet wist dat je in die bussen moet inchecken ?
Ja dat is waar. Heb ook gewoon ingecheckt. Zwart reizen zit niet in mij ben ik bang hahah.
1x meegemaakt maar zij zitten niet in de bus. Die staan bij de bushalte stappen in checken iedereen en gaan weer. Dus je zou dicht bij dat incheck ding kunnen staan/zitten en als je iemand met een gek pakje ziet inchecken snel.
Voor meer tips kijk dan op www.zwartrijdenmetdiesmiechtvaneenprinsess.nl
Om nog even door te gaan over de ns bussen. Dit zijn de fijnste bussen ooit!! Ze zitten fijn, goede airco, veel beenruimte (voor mijn mini benen…) en je mag gewoon eten en drinken👌🏼
Thanks voor je tips maaaar, dit is dus niet zo’n bus waar je kan inchecken, daar staan aparte paaltjes voor op de stations. Je stopt ook niet bij haltes maar alleen op de stations waar de sprinter ook zou stoppen. Dus dan zou ik de bus uit moeten rennen (lees: vallen) als er conducteurs komen
edit: sorry voor de twee Posts achter elkaar
Oooh je bedoelt ter vervanging van de trein als die uitvalt. Dan gewoon niet inchecken haha. Nooit gedaan zelfs een keer toen stond er een jongen op het station met een ns pakje aan en hij zei van je hoeft niet in te checken hoor.
(Dat hij mij leuk vond laten we hier even buiten )
Da’s Van Piere Daar had mijne ook gekund op zich, want zij leggen indie auteurs wel in de winkel en ik ken er mensen, haha.
Ja van die ns bussen. Ik ben daar dus ook nog nooit in gecontroleerd. Maar ik durf het gewoon niet, om het niet te doen. Maar een weekje gratis reizen klinkt zo verlijdelijk haha.
Als ze checken gewoon een toneel stukje spelen. Van oh wist ik niet ik had haast en wist niet dat de trein niet reed en ben nog nooit met zon bus geweest blablabla. Beetje doen alsof je ervan geschrokken bent.
Ja dat kan ik wel inderdaad. Alleen dat moet ik dan doen zonder mijn pasje te geven, want anders zien ze dat ik maandag en vandaag ook al op dit traject heb ingecheckt.
Vind het zo leuk hoe je dit beschrijft. Ik kijk altijd graag naar vogeltjes buiten, maar als ik dan mensen aanwijs hee daar zit een mus/merel/reiger dan vinden ze me altijd maar raar.
Ja haha het is wel skeer hier. Maar de meeste van die Gogo activiteiten kosten veel geld en je krijgt er niks voor
ik ben nu aan het bestellen
Ik heb de nutribullet met 1200 watt. Echt een top ding maalt echt alles!
Meneer cactus? Hehege grapje
Heel veel rust. Ik kan nooit samen met haar op vakantie gaan omdat we elkaars back-up zijn. Ik wil eigenlijk wel dat ze terugkomst om haar mijn vooruitgang te tonen en haar even herrinneren dat ik zelf kies wanneer ik vakantie neem. Voor haar vakantie van 4 weken zei ze even: Ik denk niet dat het een goed idee is om 2,5 weken vakantie te nemen als er nog wat zaken op de planning staan.
Kan ik helemaal snappen maar als zij op 1 januari alle schoolvakanties in beslag neemt, dan lijkt het me moeilijk om dan ook in te plannen.
Ik ben zo moe, zou zo kunnen slapen. Nog even twee uurtjes volhouden en dan mag ik van mezelf m’n bed in kruipen.
Ja is lastig! Ik ben nu ook met veel mensen aan het praten, en probeer advies in te winnen maar uiteindelijk moet ik toch zelf de keuze maken en dat is best moeilijk. Ik ga er nog maar een nachtje over slapen!