Wat je even kwijt wilt #2

Jaa die. Oeh misschien heb ik hem dan toch wel gezien hahahah

Nee, want ik heb het nog niet gevraagd, haha :stuck_out_tongue:

1 like

Je kunt bij ons altijd je frustraties kwijt :heart:
En nu lekker tosti eten en als toetje chocola/chips, dat helpt tegen alles <3

2 likes

Whahahaha gecondoleerd! :joy::joy:

Hoezee, weer een vierdaagse live van nét voor 17.00 uur haha. Zullen we zien of het vandaag weer tranen worden :’)

4 likes

Josylvio is de nieuwe Ronnie. Dus dan weet je wie je de volgende keer kan taggen @Vuile_bitch hahaah

4 likes

O my lordddd wij hebben zojuist overeenstemming bereikt mbt een nieuw huis!!! Het is zo snel gegaan, whaaaa. Ik kan mijn energie niet kwijt

30 likes

Wat leuk! Gefeliciteerd🏡

1 like

Ik ga emigreren.

1 like

Ik verveel me zo erg dat ik al ben begonnen met studeren voor het nieuwe studiejaar. Wil heel graag mijn master met minimaal een 7,5 gemiddeld halen en heb het de eerste maanden erg druk vanwege een stage dusja. :upside_down_face:

9 likes

Goed hoor, prikken ging in 1 x goed en was na een uur alweer klaar :smile:

1 like

Joost

En hoe gaat het met de acute last van geen zin. Heb je daar nog veel last van? Nee grapje fijn dat het goed ging.

1 like

Was spontaan over toen ik thuis was, gek he?

1 like

Ja lof die naam. En waarom tja… dat mag Joost weten :smirk:

4 likes

Wauwww gefeliciteerd!

1 like

Ja vind t ook zo geil haha
Weet niet waarom

1 like

@Madrid Hoe gaat het vandaag met je? :heart:

3 likes

Nja ik vind het vooral leuk om dan thuis te zeggen jaa ik heb een vriend en hij heet Joost.
En dan kom je met hem binnen hahahaha.

Ik zat in mn tshirt en onderbroek en toen moest de kliko naar buiten. Had zon schijt dat ik dacht zal ik gewoon zo gaan alleen even achter het pad langs en dan snel naar binnen. Maar dacht nee doe toch maar even een broekje aan. Dus ik die loodzware kliko naar buiten slepen kom ik onderweg best wel een cutie tegen die in de tuin aan het werk was. Maar had geen bh aan en dacht ok leuk alles bungelt … bleef die stomme kliko achter een hekje hangen naast hem. Pff moest echt mijn lach inhouden. Ben wel blij dat ik niet in mn onderbroek ven gegaan.

Oke… waarom is die tekst zo groot migado.

15 likes

Waar het hart vol van is

1 like