Wat je even kwijt wilt #2

Kom je nu mee.

2 likes

Heb gisteren voor het eerst hardgelopen sinds een jaar tijd en heb twee dagen achter elkaar gekookt (echt een unicum, ben super lui) dus ben vet tevreden met mezelf.

En ik ben begonnen aan de serie De 12 van Oldenheim, zo jammer dat we in Nederland maar 20 acteurs hebben en je dus altijd dezelfde koppen ziet?

19 likes

Trots op je, well done! Hahaha ja dat laatste! En inderdaad, vind het ook irritant want ik kan acteurs soms moeilijk onderscheiden van hun rollen. Daarom vind ik sommige acteurs bij voorbaat al de ‘slechterik’ door eerdere rollen.

1 like

Dank! :heart:️ En ja precies dat over die acteurs haha Fedja van Huêt speelt erin en die speelt nu ook weer een psychiater, altijd hetzelfde type.

En als hij het niet wil doen kan je de uitslag van de poll laten zien, die is overduidelijk :sunglasses:

hee, maakt het verschil als je bomen naast je huis hebt? positief verschil dus? als dat zo is ben ik nog blijer met mijn boom

Ik hoop dat het meeviel!

1 like

Ja positief, dat scheelt echt graaaaaaaden!
Ik weet het nu omdat ik in een betonvlakte woon :unamused:

2 likes

ik keek naar mn studieschuld en het is zo weinig :cry::cry::cry::cry: Ongelooflijk waar men gelukkig van kan worden. Ben zo blij dat ik jaren lang 3 baantjes had om mezelf door mn universiteit te financieren

edit: ben nu wel bang dat ik over een paar nullen heb heen gekeken maar ik ga mooi niet meer inloggen om die realiteit onder ogen te zien

17 likes

Als er Ellegirls (of hoe heten we nu :face_with_monocle:) ineens gevolgd worden op Insta door iemand die begint met een S en eindigt met H dan ben ik dat :raising_hand_woman: Het is weer zomer en dan word ik ineens actief en heb ik zin om mensen te volgen haha

3 likes

Gekke vraag misschien maar hoe vind jij hier iedereens IG? (misschien dat ik ook ooit de moed vind mensen te gaan volgen)

1 like

In het members only gedeelte staat een instagram topic.

Ik volg er al best wat, dus tussen mijn voorgestelde mensen staan dan meiden met ook veel van diezelfde Ellegirls als volgers. Zo weet ik dat het dan ook wel een Ellegirl moet zijn haha

Zit weer een bak chips leeg te bunkeren. Het moet echt eens afgelopen zijn. Ongesteld is nu het excuus. Na deze zak is m’n voorraadje trouwens op dus moet nu sterk zijn en geen nieuwe voorraad aanleggen.

Babe stuur die foto naar mij toe dan bewerk ik hem voor je.

4 likes

Ja tuurlijk.

1 like

Ik loop al heel lang rond met een bepaalde ervaring die ik graag om zou willen zetten in iets positiefs voor anderen (lekker cryptisch, ik weet het) maar ik heb dus geen idee waar ik in godsnaam moet beginnen dus blijft het plan maar liggen.

1 like

Ik heb de hele dag La Mante liggen bingen met mn vriend en net voor de laatste aflevering gaat hij weg :rage: Ben serieus aan het overwegen om te Netflix-cheaten

1 like

JA VOLG IK JE AL?? IK WIL M LIKEN

edit ; wow shit sorry voor de all caps maar ben enthousiast nu

Oh oh ben jij r… dan zit ik een andere forum berichtjes te sturen over wodka hahahaha oeps.