Wat je even kwijt wilt #2

Gekke vraag misschien maar hoe vind jij hier iedereens IG? (misschien dat ik ook ooit de moed vind mensen te gaan volgen)

1 like

In het members only gedeelte staat een instagram topic.

Ik volg er al best wat, dus tussen mijn voorgestelde mensen staan dan meiden met ook veel van diezelfde Ellegirls als volgers. Zo weet ik dat het dan ook wel een Ellegirl moet zijn haha

Zit weer een bak chips leeg te bunkeren. Het moet echt eens afgelopen zijn. Ongesteld is nu het excuus. Na deze zak is m’n voorraadje trouwens op dus moet nu sterk zijn en geen nieuwe voorraad aanleggen.

Babe stuur die foto naar mij toe dan bewerk ik hem voor je.

4 likes

Ja tuurlijk.

1 like

Ik loop al heel lang rond met een bepaalde ervaring die ik graag om zou willen zetten in iets positiefs voor anderen (lekker cryptisch, ik weet het) maar ik heb dus geen idee waar ik in godsnaam moet beginnen dus blijft het plan maar liggen.

1 like

Ik heb de hele dag La Mante liggen bingen met mn vriend en net voor de laatste aflevering gaat hij weg :rage: Ben serieus aan het overwegen om te Netflix-cheaten

1 like

JA VOLG IK JE AL?? IK WIL M LIKEN

edit ; wow shit sorry voor de all caps maar ben enthousiast nu

Oh oh ben jij r… dan zit ik een andere forum berichtjes te sturen over wodka hahahaha oeps.

Lastig. Hoop dat het alleen maar beter met je gaat snel <3

Met mij gaat t oké hoor :heart:

1 like

hahah ja ik ben r…t stuur mij ook eens berichtjes over wodka. vind ik leuk

2 likes

Ik ben zojuist in je dm geslide :smirk:

goddomme wat een spannende avond zo zeg

2 likes

Waarom is het zo een drama om een huurhuis/flat te vinden :tired_face: met dit tempo woon ik op mn 50ste nog thuis

3 likes

Haha ja mijn vriend vindt het ook verschrikkelijk. Ik doe het wel heel vaak stiekem, maar dan heeft hij het toch soms door vanwege kruimels en vlekken inderdaad. Maaar als ik me kut voel dan bestelt hij wel eens patat voor me en dan mag ik het in bed opeten. :heart:

5 likes

Goed gedaan! Je mag trots op jezelf zijn!

2 likes

Nou dit idd :frowning:

Ik ben nu op het punt dat ik aan het kijken ben voor anti kraak :muscle:t4:

1 like

Dit heb ik ook altijd😨 dacht altijd dat het door de spanning kwam (ik ben bang voor spinnen dus een droom over spinnen is echt een nachtmerrie voor mij). Heb altijd mijn tentamens gehaald, dus misschien heeft het dan toch de betekenis die jij zegt

2 likes