Wat je even kwijt wilt #2

uurgh zo irritant, ik ben ook nog eens mijn verzendbewijs kwijt verdamt

Waarom kan ik niet bestellen op aliexpress, hij doet gewoon iedere keer niks als ik op ‘bestellen’ klik, echt ik word altijd zo agressief van dit soort shit haha

1 like

Ik ben sinds vandaag geen student meer… Heel apart dat ik voor het eerst iets anders ga doen dan naar school/ studeren

13 likes

Is een zelfbeschermde functie.

6 likes

Just to be sure: iemand kan op Tinder niet zien dat je zijn berichtje gelezen hebt, toch? #askingforafriend

2 likes

Welke is dit? Ik zoek echt nog steeds naar een goede!

Ik ben er vrij zeker van dat ik een gaatje in mijn achterste kies heb :weary:. Heb er geen last van maar ging even mijn gebit inspecteren en toen viel mijn oog erop. Ik vind dit echt klote want 1. Ik haat de tandarts, 2. Boren doet vet veel pijn en 3. Het kost me weer een zak geld.

Wat is het beste? Toch snel naar tandarts gaan of wachten tot volgende controle (eind van het jaar) :frowning:

Nee kan inderdaad niet

1 like

Ik ga zeggen wat je niet wil horen. Hoe eerder je naar de tandarts gaat, hoe meer schade je beperkt.

4 likes

Haha top. Dan ga ik lekker tot morgen wachten met reageren :sunglasses:

Voel me echt een noob met die app trouwens, na jaren eindelijk eens een poging en nu weet ik eigenlijk bij god niet wat ik ermee aan moet. :joy:

Haha ik herken je gevoel! Ik heb om die reden mijn account van de week maar weer verwijderd :joy:

2 likes

Vanavond met oud-collega’s uit eten geweest en het was zo gezellig, Ik mis ze zo! We zijn allemaal ergens anders gaan werken en ik heb het op mijn nieuwe plek niet zo naar mijn zin en dat werd me eigenlijk alleen maar meer duidelijk toen ik weer met mijn oude team samen was. Dus nu ben ik daar een beetje verdrietig over!

En ik kan niet zo goed bedenken wat voor leuks ik morgen middag met een vriendin kan gaan doen. Stom…

4 likes

Waarom denk je dat het een gaatje is? Ik dacht dat ook een keer namelijk en dat bleek helemaal geen gaatje te zijn :wink:

Jaaa, we gaan 6dagen naar Ibiza! Nog tips? We zitten bij San Antonio. :slight_smile:

Park, strand, picknicken, zwembadje in tuin, lunchen, wandelen in het bos, shoppen, terrasje…

1 like

Ik zou zsm bellen voor een afspraak. Als je er een keer last van hebt is het vast op een vrijdagavond en dan ben je verder van huis

Ik wil mijn vriend voor zijn verjaardag verrassen met iets maar ik weet niet wat. Weekendje weg al regelmatig gegeven. Ik dacht misschien een dagje weg, dat hij wat briefjes moet volgen om bij mij uit te komen bijv en dat we dan iets gaan doen. Met een bootje het water op ofzo. Iemand zoiets weleens gedaan, zo’n verrassing?

1 like

Deze meid is weer terug van weggeweest maar ik mis het opbiechttopic! :disappointed_relieved: Of kijk ik er overheen?

7 likes

Is members only! Zodra je de 50 berichten bereikt hebt zie je het topic verschijnen :slight_smile:

Aah dat verklaart een hoop! Dat motiveert wel om wat minder alleen maar mee te lezen en wat meer te gaan posten haha

2 likes