Wat je even kwijt wilt #2

Lastig. Hoop dat het alleen maar beter met je gaat snel <3

Met mij gaat t oké hoor :heart:

1 like

hahah ja ik ben r…t stuur mij ook eens berichtjes over wodka. vind ik leuk

2 likes

Ik ben zojuist in je dm geslide :smirk:

goddomme wat een spannende avond zo zeg

2 likes

Waarom is het zo een drama om een huurhuis/flat te vinden :tired_face: met dit tempo woon ik op mn 50ste nog thuis

3 likes

Haha ja mijn vriend vindt het ook verschrikkelijk. Ik doe het wel heel vaak stiekem, maar dan heeft hij het toch soms door vanwege kruimels en vlekken inderdaad. Maaar als ik me kut voel dan bestelt hij wel eens patat voor me en dan mag ik het in bed opeten. :heart:

5 likes

Goed gedaan! Je mag trots op jezelf zijn!

2 likes

Nou dit idd :frowning:

Ik ben nu op het punt dat ik aan het kijken ben voor anti kraak :muscle:t4:

1 like

Dit heb ik ook altijd😨 dacht altijd dat het door de spanning kwam (ik ben bang voor spinnen dus een droom over spinnen is echt een nachtmerrie voor mij). Heb altijd mijn tentamens gehaald, dus misschien heeft het dan toch de betekenis die jij zegt

2 likes

uurgh zo irritant, ik ben ook nog eens mijn verzendbewijs kwijt verdamt

Waarom kan ik niet bestellen op aliexpress, hij doet gewoon iedere keer niks als ik op ‘bestellen’ klik, echt ik word altijd zo agressief van dit soort shit haha

1 like

Ik ben sinds vandaag geen student meer… Heel apart dat ik voor het eerst iets anders ga doen dan naar school/ studeren

13 likes

Is een zelfbeschermde functie.

6 likes

Just to be sure: iemand kan op Tinder niet zien dat je zijn berichtje gelezen hebt, toch? #askingforafriend

2 likes

Welke is dit? Ik zoek echt nog steeds naar een goede!

Ik ben er vrij zeker van dat ik een gaatje in mijn achterste kies heb :weary:. Heb er geen last van maar ging even mijn gebit inspecteren en toen viel mijn oog erop. Ik vind dit echt klote want 1. Ik haat de tandarts, 2. Boren doet vet veel pijn en 3. Het kost me weer een zak geld.

Wat is het beste? Toch snel naar tandarts gaan of wachten tot volgende controle (eind van het jaar) :frowning:

Nee kan inderdaad niet

1 like

Ik ga zeggen wat je niet wil horen. Hoe eerder je naar de tandarts gaat, hoe meer schade je beperkt.

4 likes

Haha top. Dan ga ik lekker tot morgen wachten met reageren :sunglasses:

Voel me echt een noob met die app trouwens, na jaren eindelijk eens een poging en nu weet ik eigenlijk bij god niet wat ik ermee aan moet. :joy: