Haha ik herken je gevoel! Ik heb om die reden mijn account van de week maar weer verwijderd
Vanavond met oud-collega’s uit eten geweest en het was zo gezellig, Ik mis ze zo! We zijn allemaal ergens anders gaan werken en ik heb het op mijn nieuwe plek niet zo naar mijn zin en dat werd me eigenlijk alleen maar meer duidelijk toen ik weer met mijn oude team samen was. Dus nu ben ik daar een beetje verdrietig over!
En ik kan niet zo goed bedenken wat voor leuks ik morgen middag met een vriendin kan gaan doen. Stom…
Waarom denk je dat het een gaatje is? Ik dacht dat ook een keer namelijk en dat bleek helemaal geen gaatje te zijn
Jaaa, we gaan 6dagen naar Ibiza! Nog tips? We zitten bij San Antonio.
Park, strand, picknicken, zwembadje in tuin, lunchen, wandelen in het bos, shoppen, terrasje…
Ik zou zsm bellen voor een afspraak. Als je er een keer last van hebt is het vast op een vrijdagavond en dan ben je verder van huis
Ik wil mijn vriend voor zijn verjaardag verrassen met iets maar ik weet niet wat. Weekendje weg al regelmatig gegeven. Ik dacht misschien een dagje weg, dat hij wat briefjes moet volgen om bij mij uit te komen bijv en dat we dan iets gaan doen. Met een bootje het water op ofzo. Iemand zoiets weleens gedaan, zo’n verrassing?
Deze meid is weer terug van weggeweest maar ik mis het opbiechttopic! Of kijk ik er overheen?
Is members only! Zodra je de 50 berichten bereikt hebt zie je het topic verschijnen
Aah dat verklaart een hoop! Dat motiveert wel om wat minder alleen maar mee te lezen en wat meer te gaan posten haha
Ja klopt! Eerste forum waar ik zelf echt meepost. Ik vind het een leuk en gezellig forum
Pfff ik kan nie slapen😕
PIk was vandaag een deel van de avond op oorlogspad. Ik heb dat geuit door met iedereen die me aansprak het gesprek te wenden op brute assault rifles (mijn geheime nerdy passie) en wat ik zou willen doen mocht ik laat ik zeggen een Diemaco c7 in mijn klauwen hebben.
Fun fact: mannen gaan daar KEIHARD op. Mijn vriendinnen hebben zon zeven (!!) telefoonnummers in ontvangst genomen van mannen die dit reuze interessant vonden terwijl ik ondertussen op een afstandje zat te contempleren wat ik met de mensheid zou willen doen. Waarom?
Funfact 2: die mannen weten zelf SHIT van assault rifles dus nogmaals waaaarom? Je kan niet eens op serieus niveau meekomen.
Funfact 3: ik denk dat ik morgen die psycho met een ongezonde obsessie ben. Maar toch nog verbaasd hoeveel mijn haat en verderf oplevert qua relatief succes.
Ja is een van mijn absolute lievelingsboeken!
Mweh voel me nog steeds blegh.
@monkeyslut en de anderen die op militairenjacht zijn: De concurrentie groeit!
https://www.ad.nl/vierdaagse/tinder-tijdens-vierdaagse-op-zoek-naar-de-mooiste-soldaat~a94fe5cd/
Of ben je dit…
vandaag mijn laatste werkdag!!!
Jep, vanaf 50 berichten. (En dit is er weer eentje voor mij, stillll counting ) Het geldt ook voor het kinderen/zwanger topic, denk ik? Ik zie het iig niet staan.
Wat rot dat je moet kiezen uit iets wat allebei niet goed voelt. Luister naar je hart
Ik weet niet hoeveel je uit wilt geven maar anders betaal jij de lunch voor haar als cadeau? Dit doe ik dan weleens als ik niks weet.