Ja klopt! Eerste forum waar ik zelf echt meepost. Ik vind het een leuk en gezellig forum
Pfff ik kan nie slapen😕
PIk was vandaag een deel van de avond op oorlogspad. Ik heb dat geuit door met iedereen die me aansprak het gesprek te wenden op brute assault rifles (mijn geheime nerdy passie) en wat ik zou willen doen mocht ik laat ik zeggen een Diemaco c7 in mijn klauwen hebben.
Fun fact: mannen gaan daar KEIHARD op. Mijn vriendinnen hebben zon zeven (!!) telefoonnummers in ontvangst genomen van mannen die dit reuze interessant vonden terwijl ik ondertussen op een afstandje zat te contempleren wat ik met de mensheid zou willen doen. Waarom?
Funfact 2: die mannen weten zelf SHIT van assault rifles dus nogmaals waaaarom? Je kan niet eens op serieus niveau meekomen.
Funfact 3: ik denk dat ik morgen die psycho met een ongezonde obsessie ben. Maar toch nog verbaasd hoeveel mijn haat en verderf oplevert qua relatief succes.
Ja is een van mijn absolute lievelingsboeken!
Mweh voel me nog steeds blegh.
@monkeyslut en de anderen die op militairenjacht zijn: De concurrentie groeit!
https://www.ad.nl/vierdaagse/tinder-tijdens-vierdaagse-op-zoek-naar-de-mooiste-soldaat~a94fe5cd/
Of ben je dit…
vandaag mijn laatste werkdag!!!
Jep, vanaf 50 berichten. (En dit is er weer eentje voor mij, stillll counting ) Het geldt ook voor het kinderen/zwanger topic, denk ik? Ik zie het iig niet staan.
Wat rot dat je moet kiezen uit iets wat allebei niet goed voelt. Luister naar je hart
Ik weet niet hoeveel je uit wilt geven maar anders betaal jij de lunch voor haar als cadeau? Dit doe ik dan weleens als ik niks weet.
Ik ben zooo moe. Ik haat het dat ik nu al weet dat ik dat vanavond niet meer ben als ik wil gaan slapen. Maar voor nu, kan niet wachten om in bed te liggen
Ja, van mij ook
Sterkte Njime, klinkt als een lastige beslissing om te nemen. Niet teveel gaan piekeren en doe wat het best voelt.
Wow ik tik vandaag de 30 aan. Had wel gedacht dat mijn leven er anders uit zou zien op deze leeftijd. Maar ergens motiveert het ook omdat het voelt als tijd voor een nieuw begin. Dus laat dat 31e levensjaar maar veel moois brengen .
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!
Elenddige buren met jankende baby wat een ellende. t is net alsof ik er zelf een heb nu, verschrikkelijk wat kut. Laat me gewoon slapen.
Gefeliciteerd Koffiebroodje! Denk dat dat gevoel van een ander leven dan je verwacht had op een bepaalde leeftijd heel herkenbaar is voor velen, wend het inderdaad naar iets positiefs, een nieuwe bladzijde. Fijne dag vandaag!
We checken vandaag uit. Waarom dronk ik gister zo veel??
Ik ga vandaag naar t strand in Noord-Holland. Heerlijk
@Madrid Wat de keuze ook is en hoe vervelend het ook is dat je van beide niet heel blij wordt, je komt er wel uit. Als je erover wil pb’en dan mag je me altijd een berichtje sturen. Ga op je eigen gevoel af, je keuze zal echt wel de juiste zijn.
@anon18225511 Gefeliciteerd!
@anon98052296 Ah succes met de vlucht zo, ik hoop dat het een beetje lukt met je kater haha
@pastelzwart Wat leuk, heel veel plezier! Ik neem vaak ook al de menukaart van tevoren door en verheug me dan al helemaal op het eten haha