Ik ben zooo moe. Ik haat het dat ik nu al weet dat ik dat vanavond niet meer ben als ik wil gaan slapen. Maar voor nu, kan niet wachten om in bed te liggen
Ja, van mij ook
Sterkte Njime, klinkt als een lastige beslissing om te nemen. Niet teveel gaan piekeren en doe wat het best voelt.
Wow ik tik vandaag de 30 aan. Had wel gedacht dat mijn leven er anders uit zou zien op deze leeftijd. Maar ergens motiveert het ook omdat het voelt als tijd voor een nieuw begin. Dus laat dat 31e levensjaar maar veel moois brengen .
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!
Elenddige buren met jankende baby wat een ellende. t is net alsof ik er zelf een heb nu, verschrikkelijk wat kut. Laat me gewoon slapen.
Gefeliciteerd Koffiebroodje! Denk dat dat gevoel van een ander leven dan je verwacht had op een bepaalde leeftijd heel herkenbaar is voor velen, wend het inderdaad naar iets positiefs, een nieuwe bladzijde. Fijne dag vandaag!
We checken vandaag uit. Waarom dronk ik gister zo veel??
Ik ga vandaag naar t strand in Noord-Holland. Heerlijk
@Madrid Wat de keuze ook is en hoe vervelend het ook is dat je van beide niet heel blij wordt, je komt er wel uit. Als je erover wil pb’en dan mag je me altijd een berichtje sturen. Ga op je eigen gevoel af, je keuze zal echt wel de juiste zijn.
@anon18225511 Gefeliciteerd!
@anon98052296 Ah succes met de vlucht zo, ik hoop dat het een beetje lukt met je kater haha
@pastelzwart Wat leuk, heel veel plezier! Ik neem vaak ook al de menukaart van tevoren door en verheug me dan al helemaal op het eten haha
Ik vind het leuk dat je ook meepost!
Gefeliciteerd!
Probeer niet te kiezen uit angst iets te verliezen, maar juist als een mogelijkheid om in de toekomst iets moois te winnen.
Soms ben je geneigd om uit angst of overtuiging dat er niks mis is etc voor de ‘veilige’ optie te kiezen waardoor je op den duur nog niet veel opschiet. Je bent jong, je hebt nog niet veel te verliezen. Juist nu heb je de kans om lekker opnieuw te beginnen, met een schone lei. Ik snap dat het mss nu niet zo voor je voelt, ik heb zelf ook momenten gehad dat ik echt dacht ja makkelijk praten, maar uiteindelijk ben ik er alleen maar beter uit gekomen.
Veel wijsheid toegewenst bij je keuze. Ik z ook vooral het advies van professionals opvolgen, en ook niet teveel leunen op wat forumleden zeggen.
omg we zijn stofzuigervriendjes… dit is mijn stofzuiger
@Madrid Ik hoorde van de week iets over moeilijke keuzes maken.
Moeilijke keuzes zijn lastig, omdat er bij alle opties voor er nadelen aan zitten die er niet uitspringen. Bij een makkelijke keuze heeft de ene optie meer voordelen dan de andere en is het daarom makkelijk kiezen. Maar bij een moeilijke keuze heb je dat niet en wordt je heen en weer geslingerd tussen alle voor- en nadelen. De conclusie was, dat het bij een moeilijke keuze niet uitmaakt welke optie je kiest, als je maar helemaal voor je keuze gaat en je er 100% voor inzet. Op die manier is een moeilijke keuze een soort kans of een uitdaging.
Ja gewoon de eerste keer dat ik me ziek voel na het stappen, waarom ben ik zo’n loser
Van harte gefeliciteerd!