Wat je even kwijt wilt #2

Ik heb bijna zin om te werken zo want ik hoef maar tot 1, luxe leven. Daarna met een vriendin winkelen en bijkletsen. Ik ben tevreden. :blush:

1 like

Kan altijd een keer gebeuren toch, je overleeft het wel! Veel water drinken en lekker rustig aan doen, misschien kan je een beetje slapen tijdens de vlucht?

1 like

Mijn lieve omaatje is vanochtend overleden. Ze was al 1,5 jaar aan het dementeren maar nog wel super mobiel en fit en soms ook ineens weer heel helder van geest. Nu had ze al een week een ontsteking en lag ze sinds gister in het ziekenhuis. Daar kreeg ze sterkere antibiotica en zakte haar temperatuur en is ze zelf een paar x weer uit bed geweest. En vanochtend moest ze naar de wc en daarna werd ze ineens onwel en is ze overleden. Ik besef het echt totaaal niet, voel me ook heel raar en wil helemaal geen uitvaart etc. Had echt verwacht dat ze het nog wel een paar jaar vol zou houden.

1 like

Wat triest… Vooral als het opeens zo plotseling is. Gecondoleerd en veel sterkte

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Gecondoleerd en veel sterkte <3

1 like

Ahh heel veel sterkte!

1 like

@Musa Oh nee :worried: gecondoleerd en heel veel sterkte :two_hearts:.

1 like

Ah jeetje @Musa wat vreselijk zo onverwachts. Ik hoop dat ze niet teveel pijn meer heeft gehad van de val. Gecondoleerd en heel veel sterkte :cherry_blossom:

1 like

Gecondoleerd en veel sterkte. Zal een moeilijke tijd zijn, maar probeer je vast te houden aan alle mooie herinneringen.

Gecondoleerd en veel sterkte

Ah veel sterkte @Musa

1 like

Gecondoleerd @Musa
Veel sterkte!

1 like

Ik had gisteravond opeens zo’n zin in tompoucen dat ik een doosje van 4 had gehaald. Gisteravond heb ik er 3 gegeten en net de 4e als ontbijt… In my defence ik moet volgende week ongesteld worden.

12 likes

Gefeliciteerd! :clinking_glasses:

1 like

Nog last gehad?

Wat een rotnieuws. Heel veel sterkte!

1 like

Sterkte @Musa !

1 like

Ik vind je wel een beetje prikkelbaar hoor

Oké heb toch maar de bende in mijn kamer opgeruimd. Troep en viezigheid is echt niks voor mij dus dat ik 5 dagen in een zwijnenstal heb geleefd is echt heel lang voor mijn doen. :disappointed: