Gecondoleerd en veel sterkte
Ik had gisteravond opeens zo’n zin in tompoucen dat ik een doosje van 4 had gehaald. Gisteravond heb ik er 3 gegeten en net de 4e als ontbijt… In my defence ik moet volgende week ongesteld worden.
Gefeliciteerd!
Nog last gehad?
Wat een rotnieuws. Heel veel sterkte!
Ik vind je wel een beetje prikkelbaar hoor
Oké heb toch maar de bende in mijn kamer opgeruimd. Troep en viezigheid is echt niks voor mij dus dat ik 5 dagen in een zwijnenstal heb geleefd is echt heel lang voor mijn doen.
Ik deel hier weleens dingen over vrienden/kennissen en ben dus altijd bang dat ze of hier zitten of dat ze meelezen. Vooral bij persoonlijke dingen en irritaties ben ik daar bang voor.
Deze angst heb ik soms ook maar dan denk ik soms ook weer “ik lees lang niet alles omdat er zoveel berichten bij worden geplaatst dus laat staan dat hun dan alles lezen”.
Aah Gecondoleerd
Ja, dat is waar. Maar ze zullen maar net wel dat ene berichtje lezen waar je over hen moppert xD
Bedankt voor alle lieve berichtjes <3
De enige persoon die mij zo snel hier kan vinden is mijn vriend en die zou me nooit opzoeken op fora.
Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende periode!
Politiebureau? Geen idee eigenlijk maar dit is mijn eerste gedachte. Tenzij vet ver weg haha.
Ik voel me altijd zo triesterig als ik naar de muziek van Lana Del Rey luister,
melancholie soort van
Ik zou 'm dan laten liggen in de hoop dat degene die 'm verloren is dezelfde route nog eens aflegt (doe ik zelf wel altijd als ik iets kwijt ben). Volgens mij is het tegenwoordig ook een enorm geëmmer met dat je spullen niet meer naar de politie moet brengen maar naar de gemeente maar dat niemand precies weet hoe en wat.