Oké heb toch maar de bende in mijn kamer opgeruimd. Troep en viezigheid is echt niks voor mij dus dat ik 5 dagen in een zwijnenstal heb geleefd is echt heel lang voor mijn doen.
Ik deel hier weleens dingen over vrienden/kennissen en ben dus altijd bang dat ze of hier zitten of dat ze meelezen. Vooral bij persoonlijke dingen en irritaties ben ik daar bang voor.
Deze angst heb ik soms ook maar dan denk ik soms ook weer “ik lees lang niet alles omdat er zoveel berichten bij worden geplaatst dus laat staan dat hun dan alles lezen”.
Aah Gecondoleerd
Ja, dat is waar. Maar ze zullen maar net wel dat ene berichtje lezen waar je over hen moppert xD
Bedankt voor alle lieve berichtjes <3
De enige persoon die mij zo snel hier kan vinden is mijn vriend en die zou me nooit opzoeken op fora.
Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende periode!
Politiebureau? Geen idee eigenlijk maar dit is mijn eerste gedachte. Tenzij vet ver weg haha.
Ik voel me altijd zo triesterig als ik naar de muziek van Lana Del Rey luister,
melancholie soort van
Ik zou 'm dan laten liggen in de hoop dat degene die 'm verloren is dezelfde route nog eens aflegt (doe ik zelf wel altijd als ik iets kwijt ben). Volgens mij is het tegenwoordig ook een enorm geëmmer met dat je spullen niet meer naar de politie moet brengen maar naar de gemeente maar dat niemand precies weet hoe en wat.
Gemeentehuis! Daar hebben ze gevonden voorwerpen tegenwoordig. Niet meer bij de politie
Ik zou het nog allemaal eten (op de kip na idd) maar ik ben ook vrij makkelijk daarin. Anders even ruiken aan zuivel?
Sterkte,
Gefeliciteerd,
Het komt goed,
Je bent mooi!
Omg mijn “All-Stars” uit China liggen op het postkantoor. Ben benieuwd. Heb ze gekocht met het idee dat ze hartstikke nep zijn maar voor dat geld wil ik het best proberen want echte gaan bij mij ook niet heel lang mee ofzo.
En als ze net zo chill lopen dan boeit het mij niet dat ze nep zijn.
Zijn er mensen die dat niet doen dan
Ik snap nog niet zoveel van dit forum, maar ik zou graag toegevoegd willen worden aan het zwanger forum, mods kan één van jullie dit toevallig voor mij regelen?
@quantum
@FredPaillet
Ik vind haar muziek zooo mooi maar vroeger werd ik er ook een beetje depressief van en sindsdien luister ik het niet meer omdat het een beetje mijn negatieve kant naar boven haalt en dat wil ik niet. Maar tegelijkertijd vind ik het echt mooie liedjes, dus ik zit in een tweestrijd haha
Ik heb een dilemma. Ik heb een sportabo maar ben de afgelopen tijd amper geweest. Had me voorgenomen om in de zomervakantie weer te gaan. Nu zou ik eigenlijk wel even kunnen gaan sporten maar ik heb zooo geen zin. Mijn sportschool heeft namelijk geen airco!!! En ik heb zo’n ontzettende hekel aan dit weer en de hitte. Ik zweet al als ik gewoon twee stappen zet. Maar eigenlijk moet ik van mezelf omdat het vakantie is en ik nu kan en dat was de afspraak met mezelf. Zucht. Een polletje.
- Sporten
- Niet sporten, komt wel weer
0 stemmers