Wat je even kwijt wilt #2

Gemeentehuis! Daar hebben ze gevonden voorwerpen tegenwoordig. Niet meer bij de politie

1 like

Ik zou het nog allemaal eten (op de kip na idd) maar ik ben ook vrij makkelijk daarin. Anders even ruiken aan zuivel?

1 like

Sterkte,
Gefeliciteerd,
Het komt goed,
Je bent mooi!

3 likes

Omg mijn “All-Stars” uit China liggen op het postkantoor. Ben benieuwd. :see_no_evil: Heb ze gekocht met het idee dat ze hartstikke nep zijn maar voor dat geld wil ik het best proberen want echte gaan bij mij ook niet heel lang mee ofzo. :laughing: En als ze net zo chill lopen dan boeit het mij niet dat ze nep zijn.

Zijn er mensen die dat niet doen dan :astonished:

1 like

@Musa gecondoleerd en veel sterkte!

1 like

Ik snap nog niet zoveel van dit forum, maar ik zou graag toegevoegd willen worden aan het zwanger forum, mods kan één van jullie dit toevallig voor mij regelen?
@quantum
@FredPaillet

2 likes

Ik vind haar muziek zooo mooi maar vroeger werd ik er ook een beetje depressief van en sindsdien luister ik het niet meer omdat het een beetje mijn negatieve kant naar boven haalt en dat wil ik niet. Maar tegelijkertijd vind ik het echt mooie liedjes, dus ik zit in een tweestrijd haha

1 like

Ik heb een dilemma. Ik heb een sportabo maar ben de afgelopen tijd amper geweest. Had me voorgenomen om in de zomervakantie weer te gaan. Nu zou ik eigenlijk wel even kunnen gaan sporten maar ik heb zooo geen zin. Mijn sportschool heeft namelijk geen airco!!! En ik heb zo’n ontzettende hekel aan dit weer en de hitte. Ik zweet al als ik gewoon twee stappen zet. Maar eigenlijk moet ik van mezelf omdat het vakantie is en ik nu kan en dat was de afspraak met mezelf. Zucht. Een polletje.

• Sporten
  • Niet sporten, komt wel weer

0 stemmers

Een vent van in de 40 die zichzelf helemaal geweldig vond en een echt muziek connaisseur, beweerde gister tegen mij dat ik echt, maar dan ook echt de 6e symfonie van Brahms moest bestuderen. Meneer ging ook helemaal zeggen van: ja zulke rijke akkoorden en stuwende melodieën, subliem gebruik van klankkleur, blablabla. Lullen als brugman. Ik kreeg de hele tijd geen kans om iets te zeggen. Heb na zijn relaas maar 1 ding gezegd:

Mooi verhaal maar Brahms heeft maar 4 symfonieën geschreven.

Ben omgedraaid en weggegaan

47 likes

Yesss ben al een week een HM jurk aan het refreshen tot mijn maat er eindelijk weer was en het is zojuist gelukt! Nu hopen dat hij past…:dancer:t3:

3 likes

Even een uitbrakdag op vakantie en naar de spa met @fifo #kliekje

5 likes

Jaloers!!! Lekker man. Maar niet te snel van bad naar bad want Fifo weet nog dat je daar ziek van wordt haha

1 like

Ik ging net naar de kapper en dat föhnen icm het weer gaf me zo’n erge zweetaanval. Had ook precies een blouse aan waarop álles te zien is. Dus nu loop ik met zweetplekken weer richting huis :sob:

Kun je het niet héél goed inpakken in je kleding? Deden wij vroeger ook met breekbare souvenirs en is altijd wel goed gegaan eigenlijk.

Misschien dat ik dat doe. Heb nu een berichtje gestuurd naar de vliegtuigmaatschappij. Wacht dat even af en anders doe ik dat!

2 likes

Gecondoleerd :orange_heart:

1 like

Naar welk festival ga je?

Opeens vrij zijn en één dag voor de schoolvakantie begint nog naar het redelijk rustige zwembad kunnen met dit heerlijke weer #winning :sunglasses:

5 likes

Ahh gefeliciteerd! :tada::tada:

1 like