Wat je even kwijt wilt #2

Goed zo!!! Ik ga voor je duimen :ok_hand:

Heb me nu toch ook maar hier aangemeld. Zat eerst alleen op Womentalk, maar heb het idee dat het hier toch iets drukker is :smile:

10 likes

Ik las echt steeds dat ‘dove’ die prullenbakjes had uitgevonden… (het merk dus). Ik heb me een minuut lang afgevraagd wat hun daar mee te maken hadden😅 Ik geef de hitte de schuld.

13 likes

Is het al zaterdag? Manman, zo klaar met die vierdaagse. O ve ral mensen.

Ik ga vanavond voor het eerst de stad in, omdat ik mijn forumnaam wil zien optreden. Maar zie nu al op tegen de weg ernaartoe, al die mensen en die stank :frowning:

4 likes

44 likes

Jeej we hebben weer een werkende wasmachine. Meteen maar even 2x de was draaien. :tada:

3 likes

De schoonmakers hebben overdag echt maar een paar minuten hè voor het schoonmaken in de trein. Snap heel goed dat de prioriteit dan niet echt ligt bij het zachtjes dichtdoen van de prullenbakken.

5 likes

Zit rustig aan de tafel, valt ineens m’n 1 meter grote cactus omver???
Ik baal echt, was m’n mooiste cactus

Ik zie nu ook allemaal wit spul op de muur. Alsof 'ie is klaargekomen. What to doooo :frowning:

4 likes

@Musa sterkte :hibiscus:

1 like

Ja. Het gaat om het feit dat er kinderen besproken worden. Vandaar.

Dat is zo kut, hopelijk heeft ie niet allemaal van die kleine stekeltjes die dan nog 3 jaar ergens aanvast blijven hangen.

Snert ís toch warme soep?

2 likes

De Gogo bus is een uur te laat en die chauffeur rijdt echt hard en roekeloos en ik hoop dat mn koffer uberhaupt mee is

Ga je wel je vliegtuig halen :scream:?

Jaa we zijn er over een half uur en we vliegen rond 17:15 dus komt goed

1 like

Oh gelukkig! Maar geen reden om zo roekeloos te rijden joh.

1 like

Nee, hij was ook echt chagrijnig. Maar hij zou ook om 15:00 klaar zijn met zn dienst dus ik snap het wel een beetje

1 like

Ja dat is natuurlijk vervelend maar hij heeft wel de verantwoordelijkheid over alle inzittende in de bus :see_no_evil:.

1 like

Hahaha maak me niet bang!!!

@doei ik mis de optie snert in je poll

1 like