Wat je even kwijt wilt #2

Nu heb ik zoveel zin in tompoucen :frowning_face:

Haha, ik had gister in alle hitte ook ineens kerstliedjes in mijn hoofd?! Wishful thinking voor wat verkoeling, waarschijnlijk :sweat_smile:

Volgens mij kun je altijd de admins een berichtje sturen met waarom je toegang wil tot het members only gedeelte (ofwel 50 berichten ofwel een andere reden, bijvoorbeeld dat je al actief meepostte in het topic voor de 50-berichtenregel in ging). Is dus niet zozeer een uitzondering maar je moet dan wel een korte motivatie sturen :slight_smile:

Ik moest het even opzoeken, ken het niet! Ziet er wel leuk uit! Als je al een paar mensen kent gaat dat vast goedkomen! Veel plezier alvast :slight_smile:

Hmm ik weet niet echt of ik het als tokkie beschouw, of ja nee eigenlijk niet denk ik! In een pretpark kan je zoiets echt wel aan. Dus gewoon doen! :smiley:

1 like

Ik ben bezig met een motivatiebrief schrijven voor een baan die ik heel graag wil, en ik durf het mailtje nu niet te versturen omdat ik bang ben dat het niet goed genoeg is :joy:

Herkenbaar… Ik heb laatst serieus twintig minuten met hartkloppingen gezeten, toen op het verzendknopje gedrukt en mijn laptop direct dichtgeklapt :joy:

1 like

Kun je het niet na laten lezen door iemand die eerlijk en kritisch is? Vind ik zelf altijd fijn als check

Ik ben altijd zo onzeker over dit soort dingen dat ik het minstens door twee personen laat checken haha. Maar voel me er nog niet zeker over nu :sweat_smile:

Op een gegeven moment moet je het maar gewoon versturen denk ik, anders komt het er nooit van. Gewoon in een seconde denken ‘oke NU’, snel versturen en klaar! Anders twijfel je eeuwig

Ik heb het net gedaan. Hartkloppingen alles nu haha.

4 likes

Goed zo!!! Ik ga voor je duimen :ok_hand:

Heb me nu toch ook maar hier aangemeld. Zat eerst alleen op Womentalk, maar heb het idee dat het hier toch iets drukker is :smile:

10 likes

Ik las echt steeds dat ‘dove’ die prullenbakjes had uitgevonden… (het merk dus). Ik heb me een minuut lang afgevraagd wat hun daar mee te maken hadden😅 Ik geef de hitte de schuld.

13 likes

Is het al zaterdag? Manman, zo klaar met die vierdaagse. O ve ral mensen.

Ik ga vanavond voor het eerst de stad in, omdat ik mijn forumnaam wil zien optreden. Maar zie nu al op tegen de weg ernaartoe, al die mensen en die stank :frowning:

4 likes

44 likes

Jeej we hebben weer een werkende wasmachine. Meteen maar even 2x de was draaien. :tada:

3 likes

De schoonmakers hebben overdag echt maar een paar minuten hè voor het schoonmaken in de trein. Snap heel goed dat de prioriteit dan niet echt ligt bij het zachtjes dichtdoen van de prullenbakken.

5 likes

Zit rustig aan de tafel, valt ineens m’n 1 meter grote cactus omver???
Ik baal echt, was m’n mooiste cactus

Ik zie nu ook allemaal wit spul op de muur. Alsof 'ie is klaargekomen. What to doooo :frowning:

4 likes

@Musa sterkte :hibiscus:

1 like