Ons hele dorp is afgesloten en mijn moeder zei ja je moet daar en daar parkeren. Maar ik ben dwars en vond dat te ver dus ik heb de auto ergens anders gezet. Maar ik denk dat dat verder is :’) why
Ik ben wel benieuwd hoe ze dat hebben aangepakt haha. “Ehm hallo meneertje. We krijgen een klacht dat u stinkt. Kunt u de zaal verlaten?”
Ik moet weer even klagen hoor. Waarom krijg ik er altijd meteen puistjes bij cadeau als ik ongesteld ben. Flikker op.
oud klasgenootje heeft zelfmoord gepleegd en dit is oprecht de derde in de afgelopen vier weken die zelf heeft besloten om het leven uit te stappen. Ik kan het niet echt bevatten?
Haha ja zo had ik laatst ook iemand, ik zat in de bus en een vrouw met een hond kwam aanlopen
Ofja die hond kwam aanrennen (wel aan lijn) dus ik trok uit reflex m’n voeten op en die hond gaat daar liggen waar ik m’n voeten kan zetten
Die vrouw gaat gewoon zitten en ik zit nogsteeds met m’n voeten omhoog dus ik vraag: kan u die hond weghalen?
Zegt ze: o ik dacht dat je al zo zat
whyyyyyyyy
Haha nooit van gehoord!
Ik vind dit ook altijd zo apart. Ik werk in de horeca en soms beginnen duitsers een heel verhaal tegen me te ratelen. Nu versta ik langzaam gesproken duits best aardig en kan ik de nodige ‘horeca-reacties’ ook geven, maar sommige mensen praten echt tegen me alsof ze denken dat iedereen vloeiend duits spreekt. En zelf geen woord engels of nederlands kunnen verstaan! Nu merk ik wel dat dit vooral zo is bij wat oudere mensen. Jonge duitsers spreken vaak goed engels, gelukkig
Vanochtend moest ik gewoon hardop lachen door mijn droom. Er was een inbreker in huis en ik dacht: graai wat je wilt zolang je mij maar niks aandoet. Ik deed alsof ik sliep maar op een gegeven moment pakt hij ook mijn laptop (mijn grote liefde). Dus ik spring ineens op en zeg HEYYY!!! WAAR DENK JE DAT JE MEE BEZIG BENT??? LEG DAT EENS EVEN SNEL TERUG!!! Hij nog helemaal met mij in discussie. Ik: nee, toen je de laptop pakte ging je echt een stap te ver!!! Nu weg!!!
Wel fijn dat ik zelfs tijdens mij slaap mijn prioriteiten zo duidelijk weet.
jeetje dat is niet niks. Heel veel sterkte!
Ik had mijn pyjama dus aangetrokken, komt de pakketbezorger langs Hij zet het pakketje altijd bij de voordeur (die is beneden), dus heeft gelukkig niet mij in pyjama gezien. En toen ik 't pakje binnenhaalde heel sneaky kijken of er geen buren buiten waren, haha. Net zo’n spion ofzo.
Sowieso de chips.
Echt fijn dat je zo makkelijk een poll kan invoegen. Maken de belangrijke levenskeuzes weer wat makkelijker.
maar niet deze chips :S
Ik heb alleen deze haha.
Ik was altijd een beetje een meelezer maar door die 50 posts regel word ik een beetje ‘gedwongen’ om mee te posten en eigenlijk is dat toch wel echt leuker. Bij dezen dus: dankjewel voor die schop onder Mn kont
Haha dacht ff dat dit het Je moet kiezen-topic was
nipte winst van de chips voor mij want dit is wel echt de lekkerste chips ever!
Ik heb een broek die heel muffig ruikt?! Ook al heb ik hem gewassen… echt vies
Hoe kan dat ook Cursieve tekst