Wat je even kwijt wilt #2

Ok misschien docenten hier die dit weten. Wat lezen meisjes van 11/12 tegenwoordig? Dus chicks die nu richting middelbare gaan (The Hunger Games bijv? in 't NL ofc. Wordt het Achterhuis nog gelezen?)

muffig vind ik altijd dat een wasje met azijn wel kan helpen?

1 like

Ik heb het achterhuis nog nooit gelezen. Je kan ff in de bieb kijken wat er bij de YA sectie staat? Ik las toen ik 11 was nog hoe overleef ik enzo. En Mel Wallis de Vries!

1 like

Ik vind hoe overleef ik zo kinderlijk :laughing: maar ik was een vroegrijpe 12-jarige. Ben aan het denken wat er in mijn kast evt. geschikt is om morgen aan iemand te geven/uit te lenen. Hebben geen bieb meer in dit gehucht :’)

(echt lees het achterhuis, goed te doen ook)

1 like

Like ter ondersteuning!

1 like

Ik heb vandaag een boete voor vermeend zwartrijden gekregen (vergeten in te checken bij andere vervoerder) en dat zal wel terecht zijn, maar waarom moet uitgerekend ik er uitgepikt worden en waarom gaat die conducteur me uitdagen?

En ja dit is vol met zelfmedelijden maar waarom ben ik het altijd die dit soort figuren aantrekt? Heb het de laatste tijd vaker.

Hmm ik weet het ook niet, denk dat de boeken die jij las toen je die leeftijd had nu helemaal niet meer gelezen worden

Hahaha neeee sowieso niet, dat is 16/17 jaar geleden OH MAN IK WORD OUD, maar ik las toen literatuurboeken :stuck_out_tongue: dus ik kan me niet goed inleven haha. Hongerspelen lijkt me dan nog wel ok? Qua ‘moeilijkheid’ van verhaal en het feit dat het best popi films waren 2-5 jaar geleden.

2 likes

ONS BOD IS GEACCEPTEEERD. :scream::scream::scream: Heb de hele dag in spanning gezeten en geen hap door mn strot kunnen krijgen. :joy:

82 likes

CONGRAAAAAATS :tada::confetti_ball::birthday:

Als je hypotheekvragen hebt, PB me maar hahahahaha

1 like

GEFELICITEERD! :sunglasses::tada:

1 like

Mijn vrjen heeft zo nachtdienst en komt morgen om 0700 naar huis. Ik moet dan de rest van de dag tot hij wakker word stil zijn. We hebben een mini appartement. Dus ik kan geen huishouden doen. Ik kan eigenlijk alleen stil op de bank zitten . Ik haat die nachtdienst van hem op zaterdag zo erg.

Oh super, ja zal ik doen! We zijn er echt helemaal niet bekend in. We neigen nu naar Rabo.

1 like

Dan mag je mij helemaal het hemd van het lijf vragen :wink: dat is mijn straatje. Sowieso een goede keuze HAHAHAHA

2 likes

haha wtf ik krijg allemaal berichtjes van een meisje dat ze met mij op date wil, maar ze heeft een vriend en haar vriend is travestiet. Nu krijg ik dus allemaal foto’s van hem/haar?:joy:

1 like

Kan ie geen oordoppen in doen? Snap dat je rekening met elkaar houdt maar dit lijkt me wel erg frustrerend

1 like

Of weggaan? Ik heb na een nachtdienst het liefst dat vriend en kind weggaan. En anders slaap ik bij m’n ouders haha

OMG ik wordt hier zelfs boos om! Zorg dat je shit op orde is voor je andere mensen met de gevolgen van jouw onkunde gaat opzadelen.

Wij hebben geen familie in de buurt.

Zelf ga ik wel wat dingen doen. Maar dat duurt niet tot 1300 ofzo. Dus super stom.

Ja Mel Wallis de Vies! Daar kan ik me nu nog mee vermaken!

2 likes