Ik ook! Las je ook Maren Stoffels? Die heeft een nieuw boek!
Ik heb een elektrische vliegenmepper gekocht en nu zit ik de hele tijd te slaan richting vliegen, maar ik kan met tennissen niet eens een bal raken, laat staan zo’n kleine kut vlieg.
Heb net muffins gebakken en de hele keuken overhoop gehaald maar zoooooo geen zin om al die troep op te ruimen
Mijn vriend en ik zijn in Duitsland en we waren in een soort van pretpark/dierentuin. Voordat het ging sluiten wilden we nog een keer in een attractie. Toen zagen we op het bord dat 20 minuten geleden de laatste ronde was. Ook was er een meisje en die vroeg in het Duits of die dicht was en toen zeiden wij ja dus liep ze heel teleurgesteld weg. Maar wij gingen nog even kijken of die toch nog open was en dat was die. Dus joe toen zijn we nog een keer gegaan haha vet lullig voor dat meisje. Maar we zagen haar ook niet meer
Bah ik moet binnenkort bloedprikken (nuchter) en moet best ver fietsen daarvoor, ben vooral bang voor de terugweg. En ik probeer nu te googlen waarom ze bepaalde dingen wil weten maar ik snap niets van negatief geladen ionen in mijn bloed hahaha.
Als je geprikt bent anders even ergens rustig gaan zitten en even wat eten voordat je op de fiets stapt.
Super, proficiat!!
Haha wow ik had dus letterlijk niet bedacht dat ik daarna inderdaad wat kon eten. Goedemorgen zeg, dankjewel.
@quantum Ja, bicarbonaat. Ik kende het ook niet, vandaar de googlesessie.
Het is ook een buffer in je bloed
Haha ik in de supermarkt heel vaak. Als ik zie dat iemand bijv. die agave limonade koopt.
IK SMELT
Zwanenkoppel adopteert kuiken
Een jonge, eenzame zwaan uit de Vogelopvang Soest is geadopteerd door een zwanenpaar.
Het koppel zat al weken te broeden op hun vier, waarschijnlijk onbevruchte eieren, schrijft DierenZorg Eemland op Facebook. Na overleg werd besloten om het kleine zwaantje naar het stel te brengen.
Toen het zwanenpaar even weg was, werden de vier al rottende eieren weggehaald en werd het jonge zwaantje voorzichtig in het nest gelegd. ,Dit is altijd een spannend moment, lukt het ja of nee", aldus DierenZorg Eemland. ,Het toch al teleurgestelde koppel kwam rustig aangezwommen richting hun nest. En je zag gelijk de opluchting. Wij hebben een kind!"
De kersverse pleegouders gingen zonder morren op hun nest zitten en namen hun kleintje onder hun vleugels.
Ik vind het leuk dat dit super lieve bericht nummertje 666 in dit topic is.
hahaha dusss
Ik zou morgen biertjes gaan drinken met vrienden op een terras en daarna samen met mijn vriend de wedstrijd van Zweden kijken en dan barbecueën.
Mijn vrienden hebben zojuist afgezegd en mijn vriend moet onverwachts werken en nu ben ik boos want ik had zo uitgekeken naar dat barbecueën.
Ik heb nu besloten om dat dan maar zielig in m’n eentje te gaan doen. Heb alleen geen idee hoe je zo’n ding aanmaakt dus hopelijk is Google mijn vriend en vliegt er niks in de fik.
Heft mekaar op zullen we maar zeggen
Haha ja dit heb ik ook! Het voelt soms meer als een soort robots/poppetjes dan als echte mensen, terwijl ik ook best wat ellegirls op instagram heb en dus de gezichten achter wat namen ken. Ik zou het ook echt raar vinden om iemand dan in het echt tegen te komen, soort besef dat iedereen echt is en niet alleen op dit forum bestaat.
Tijger, tanga’s en tongzoenen. Heb laatst de hele serie opnieuw gelezen. Ik vind het nog steeds leuk op m’n 30ste haha
Ik weet dat ‘t meisje waarvoor ‘t is daar nog totaaaaaaaal niet mee bezig is denk dat ze me vermoord als ik met zoiets aan kom zetten xD
Anders dan de titel doet vermoeden gaat het niet over zoenen etc. Het is een dagboek van een meisje, en ze is wel verliefd op iemand. Maar ze is echt hilarisch. Maar ik snap als ze de titel zou zien, dat ze dan denkt: oké denk het niet, haha.
Echt leuk dat jullie zulke goede vriendinnen zijn!! Snel onze piramide date afspreken