Wat je even kwijt wilt #2

Super, proficiat!!

1 like

Haha wow ik had dus letterlijk niet bedacht dat ik daarna inderdaad wat kon eten. Goedemorgen zeg, dankjewel.

@quantum Ja, bicarbonaat. Ik kende het ook niet, vandaar de googlesessie.

1 like

Het is ook een buffer in je bloed

4 likes

Haha ik in de supermarkt heel vaak. Als ik zie dat iemand bijv. die agave limonade koopt.

1 like

Ik vind het leuk dat dit super lieve bericht nummertje 666 in dit topic is. :stuck_out_tongue:

9 likes

Ik zou morgen biertjes gaan drinken met vrienden op een terras en daarna samen met mijn vriend de wedstrijd van Zweden kijken en dan barbecueën.

Mijn vrienden hebben zojuist afgezegd en mijn vriend moet onverwachts werken en nu ben ik boos want ik had zo uitgekeken naar dat barbecueën.
Ik heb nu besloten om dat dan maar zielig in m’n eentje te gaan doen. Heb alleen geen idee hoe je zo’n ding aanmaakt dus hopelijk is Google mijn vriend en vliegt er niks in de fik.

2 likes

Heft mekaar op zullen we maar zeggen :joy:

1 like

Haha ja dit heb ik ook! Het voelt soms meer als een soort robots/poppetjes dan als echte mensen, terwijl ik ook best wat ellegirls op instagram heb en dus de gezichten achter wat namen ken. Ik zou het ook echt raar vinden om iemand dan in het echt tegen te komen, soort besef dat iedereen echt is en niet alleen op dit forum bestaat.

4 likes

Tijger, tanga’s en tongzoenen. Heb laatst de hele serie opnieuw gelezen. Ik vind het nog steeds leuk op m’n 30ste haha

8 likes

Ik weet dat ‘t meisje waarvoor ‘t is daar nog totaaaaaaaal niet mee bezig is :joy: denk dat ze me vermoord als ik met zoiets aan kom zetten xD

Anders dan de titel doet vermoeden gaat het niet over zoenen etc. Het is een dagboek van een meisje, en ze is wel verliefd op iemand. Maar ze is echt hilarisch. Maar ik snap als ze de titel zou zien, dat ze dan denkt: oké denk het niet, haha.

2 likes

Echt leuk dat jullie zulke goede vriendinnen zijn!! Snel onze piramide date afspreken

Ja ik heb er ooit een tv serie over gezien, maar ze zit nog in de ‘jongens zijn vies’ fase dus misschien is dit wat ná de brugklas :stuck_out_tongue:

1 like

Kan je ze niet terugvinden door in te loggen bij Google Foto’s? Of heb je een iPhone, geen idee of je foto’s dan ook automatisch worden opgeslagen.

1 like

Ik zie m niet eens!! Haha

4 likes

Jaaa die boeken vond ik zo leuk. Vaak zat hardop om moeten lachen

1 like

Hahaha heerlijk verhaal, maar door je spoiler waarop niks van de sprinkhaan te zien laat je me lichtelijk verward achter

1 like

Dat ze elkaar kennen oke ja en ja uiteraard moet het van beide kanten komen maar ik vind het best asociaal als je iemand alleen laat zitten. Zoiets valt toch wel op denk ik haha. Hopelijk voel je je niet al te rot hierover! Ik vind het al goed dat je gegaan bent :stuck_out_tongue:

1 like

Ik heb vandaag zoveel gejankt dat ik het droogteprobleem had kunnen oplossen. Helaas heb ik mijn tranen niet opgevangen, sorry natuur.

3 likes

Oh bedankt voor de tip! Heb al een tijd niet meer gelezen dus ga volgend salaris even naar de winkel. Vind dat echt zo leuk!!

1 like