Ja ik heb er ooit een tv serie over gezien, maar ze zit nog in de ‘jongens zijn vies’ fase dus misschien is dit wat ná de brugklas
Blegh moet even van me afschrijven.
Was op een verjaardag van een hele goede studievriend van mij. Ging alleen daarheen. Daar waren mensen die ik heel vaag/oppervlakkig ken van onze studie, zij vormen een hechte vriendengroep. Ik kwam al gewoon op een awkward manier binnen, omdat ik zelf dan een beetje sociaal onhandig ben. Ik zei gewoon ‘gefeliciteerd allemaal’ en iedereen reageerde zo mompelend van jij ook. En iedereen zat dan in groepjes met elkaar te kletsen en ik was ergens bij gaan zitten en probeerde beetje mee te kletsen maar niemand ging echt op me in. En niemand kwam ook echt even naar mij toe om te kletsen en op een gegeven moment zat ik zelfs alleen omdat iedereen weg was gelopen. Ben na anderhalf uur weggevlucht haha, zo awkward.
Het ligt aan mijn gebrek aan social skills maar vind het ook jammer dat niemand ffe de moeite nam. Als ik als insider op een verjaardag iemand alleen zie neem ik die moeite namelijk wel… voel me toch beetje rot.
Maar oké, achter me laten
Thanks voor je hart onder de riem
Kan je ze niet terugvinden door in te loggen bij Google Foto’s? Of heb je een iPhone, geen idee of je foto’s dan ook automatisch worden opgeslagen.
Ik zie m niet eens!! Haha
Jaaa die boeken vond ik zo leuk. Vaak zat hardop om moeten lachen
Hahaha heerlijk verhaal, maar door je spoiler waarop niks van de sprinkhaan te zien laat je me lichtelijk verward achter
Dat ze elkaar kennen oke ja en ja uiteraard moet het van beide kanten komen maar ik vind het best asociaal als je iemand alleen laat zitten. Zoiets valt toch wel op denk ik haha. Hopelijk voel je je niet al te rot hierover! Ik vind het al goed dat je gegaan bent
Ik heb vandaag zoveel gejankt dat ik het droogteprobleem had kunnen oplossen. Helaas heb ik mijn tranen niet opgevangen, sorry natuur.
Oh bedankt voor de tip! Heb al een tijd niet meer gelezen dus ga volgend salaris even naar de winkel. Vind dat echt zo leuk!!
Mijn broertje vertelde me net dat mijn oude huisarts, die ik van kleins af aan tot 2 jaar geleden heb gehad is aangeklaagd wegens ontucht met patienten. En ik ben echt zo opgelucht dat ik 2 maanden voor mn 30e ben geswitcht wegens verhuizing zodat hij niet mn uitstrijkje heeft gedaan
Voel me nu ook 1 van die mensen die na een aanslag of vliegtuig ongeluk roept dat zij 4 jaar geleden ook precies op die plek zijn geweest en dat het hen ook had kunnen overkomen
Maar fucking sicko 1 mogelijk slachtoffer is pas 11…
Ah story of my life dit. Daarom haat ik feestjes ook echt. Dit is me echt al te vaak gebeurd. Ben het ook helemaal eens met Quantum dat dit echt middelbare school gedrag is. Maar blijkbaar zien die mensen dat zelf niet in. Echt heel jammer, zoveel moeite is het niet om iemand bij een gesprek te betrekken. Zeker niet op een feestje.
Lula - mug, 1-0
Mn broertje is super erg aan het vervellen en vroeg net of ik de velletjes van zn rug wilde trekken. Geweldig zn vriendin vind dat vies, snap het echt niet
You go girl! Bij mij is het meer;
Jessica 0 - Mug 348
Godver ik ga zo vliegen maar vrees dat ik weer een beginnende blaasontsteking heb. Kunnen jullie met me meeduimen dat ik geen antibioticakuurtje hoef te halen op mijn zonvakantie.
Ik duim voor je!
Cranberry sap drinken en veel ananas eten!
Ja ik zie hem wel hoor, kan me voorstellen dat dit niet fijn is om in je huis te hebben Kleine groene sprinkhaantjes zijn nog wel leuk, maar dikke zwarte beesten niet (en zeker niet al het ook nog alle kanten op kan springen iew). Van wat ik kan zien was het echt wel een serieuze grote ja.
Awhhh