Wat je even kwijt wilt #2

Ah wat rot! Gaat het weer een beetje?

Dankje lief!
Ja de host voelde zich er wel rot over volgens mij haha, maar ‘t is zijn verjaardag dus hij moet ook niet de hele tijd bij mij zitten natuurlijk

Shit voel me zo schuldig. Vandaag is hier in de stad een feestje (Brabant ergens) en m’n zus + man hadden tickets gekregen. Zouden daar dus heen gaan. Echter; zij wonen met hun 2 kids in onze hoofdstad. Dus ze hebben hier een hotelletje geboekt. Dochtertje zou naar opa gaan, zoontje naar vriend en mij. Zou hij hier logeren. Ze hadden er echt wel zin in want ze kunnen niet vaak samen echt weg want ze hebben daar geen familie oid. wonen om op te passen. En altijd bij ons is ook gedoe. Anyway; zoontje een beetje ziek. Dus zwemmen kon al niet doorgaan vandaag (zouden we gaan doen). Vroeg ze of wij naar A’dam komen om op te passen zodat hij niet in de auto hoeft. Moesten we wel op stel en sprong komen want zij willen op tijd naar dat event. En dat schoot me een beetje verkeerd… voel me nu ZO lullig want ik wil ze echt wel helpen en voel me rot dat ze misschien door mij/ons niet weg kunnen omdat we niet even snel naar A’dam willen rijden. Maar ergens denk ik ook… hij is ziekig. Is het dan als ouders niet netjes om zelf te blijven omdat het toch een soort van je eigen verantwoordelijkheid dan is ofzo? Voel me zo rottig en mega schuldig dat ik ze misschien een leuke dag door hun neus boor. Maar eerlijk gezegd zit ik er ook niet op te wachten om heel mijn weekend op te offeren… heb ook echt een drukke week gehad. Morgen zou hij hier al rond 10.00 opgehaald worden, maar als wij daarheen ‘moeten’ zijn we zeker pas ergens in de middag terug. Struggles.

Wauw

1 like

Tip voor mensen met hysterische jeuk. Ik had zo’n last van jeuk op mijn benen na het douchen dat ik een oude vriend van mij uit de kast haalde. Toen ik vaak last had van brachioradiale jeuk.

Dat brandende gevoel voelt veel beter dan de jeuk Haha.
Toen ik erg last had van de jeuk op mijn bovenarmen ( brachioradiaal) voelde dat als knuffelen voor ik ging slapen.

Maar op mijn benen werkt het dus ook gelukkig.
Tip!

2 likes

Ik snap je helemaal (al zou ik me er ook lullig door voelen). Vooral dat jullie dan naar Amsterdam moeten komen, maar wel z.s.m. want zij willen op tijd bij dat event zijn. Dat zou bij mij ook echt verkeerd vallen.

Ik vind dat je je niet schuldig hoeft te voelen hoor. Brabant en A. liggen nou eenmaal niet naast elkaar. Dus dat zou je inderdaad jouw weekend kosten. Jammer dat hun uitje niet door kan gaan, maar het is hun kind dat ziek is dus ook hun probleem. Daar kies je voor als je kinderen krijgt. Ik snap wel vanuit je zus dat zij je vraagt daarheen te komen, maar het is je goed recht om aan te geven dat je dat liever niet doet gezien de tijd die dat kost. Ik weet niet hoe je zus het opgevat heeft, maar ik denk dat je er goed aan hebt gedaan om aan te geven dat je dat niet ziet zitten als je zelf al een drukke week hebt gehad.

Ik moet afwachten of mijn fiets vandaag komt. Zo irritant

Ik had voor een gerecht melk nodig en had wat over. Ik vind melk zo vies maar besloot de rest bij m’n thee te gooien. Wat ziet dat er vies uit zeg.

1 like

Dank voor jullie reacties. Hoop niet dat dit een mega post wordt trouwens maar ok haha.

In A’dam is helaas niemand die een nachtje kan oppassen. Ze hebben wel een oppas voor een paar uurtjes, maar dat meisje is echt te jong om een hele nacht daar te overnachten en alles te doen. Helaas. Nu afgesproken dat ze het even aankijken. Dus of hij komt straks alsnog hierheen, of het gaat niet door en ze gaan niet.

Voel me gewoon sowieso al heel snel schuldig. En ik weet dat m’n zus ook zo graag weer eens weg wilde en dan dit. Ze moet vaak alles al alleen doen omdat man veel reist voor werk naar het buitenland. Zo lullig :frowning: Vooral omdat ik wel vet vaak wegga en zoveel leuke dingen doe. Weet dat zij soms best baalt van hoe de situatie nu is. Niet van de kids hoor haha, don’t get me wrong. Maar meer dat zij al vrij vroeg voor een heel ander leven heeft gekozen dan ik. Maar aan de andere kant; ook wel allemaal een eigen keuze. Wil m’n zus niet teleurstellen ergens maar denk ook wel dat het goed is om mijn grens aan te geven. Wil dolgraag de leuke tante zijn, maar het moet ook wel leuk blijven en anders zou ik mezelf nu in best wel wat bochten moeten wringen.

4 likes

ASOS is er ook van op de hoogte! Ik heb ongeveer een maand gewacht op mijn retour, zelf overigens geen contact opgenomen. En toen kreeg ik een e-mail dat ze een technische storing hebben met de refunds en dat het daarom allemaal zo lang duurde. Hoe dan ook kreeg ik wel bericht dat ze hem hadden ontvangen en verwerkt en had het geld binnen 2 dagen na die mail. Dus je krijgt wel geld terug, het duurt alleen een stuk langer dan normaal!

2 likes

Holy shit! “The sex offender defender” ook echt. Is die docu een aanrader trouwens?

Wow, wat heftig. Veel sterkte!

Ik heb me toch maar hier aangemeld want ik mis het forum en ik was zo blij om hier bekende namen tegen te komen en te zien dat het zo actief is!

39 likes

Als jullie dromen en in je droom ben je thuis, welk huis is dat dan? Ik ben dan altijd in het huis waar ik tot m’n 18e heb gewoond. Maar dan woon ik er wel alleen, niet met m’n ouders. Vind het wel apart want ik droom nooit over het huis daarna, waar ik toch zo een 8 jaar heb gewoond.

Als ik iets hoor zoemen, kom ik meteen in actie. En ik slaap niet voordat het dood is. Anders word ik wakker met bulten formaatje Mount Everest.

5 likes

Wow ja inderdaad, droom meestal over het huis van mijn kindertijd!

Over een andere huis, dat ik moet verhuizen haha. Gek genoeg heb ik deze dromen al maanden en sinds een tijdje weet ik ook dat ik echt moet verhuizen haha.

Ik zoek normaal niks achter dromen maar ik vond dit wel heel toevallig. Ik droom sowieso amper (blow ik teveel voor) maar de dromen die ik de laatste tijden had waren steeds hetzelfde.

Mwa, professionele site, in 1999 ja. Moest trouwens wel een beetje kokhalzen tijdens het lezen. Bah bah.

1 like

dit is echt sick joh… zo naar