Die documentaire heb ik gister ook gekeken! Ik vond het zo gek dat iedereen eigenlijk gewoon dezelfde stempel krijgt. Bijv die paarsharige jongen die ‘alleen’ gechat had met een moeder die begon over haar dochter en iemand die een kind van 5 had ontvoerd en verkracht… Niet dat ik dat eerste goed praat, maar die staan allebei gewoon voor de rest van hun leven als sex offender in dat systeem, online voor iedereen te vinden. Ik denk dat mensen er vanuit gaan dat je wel iets hebt gedaan zoals die tweede persoon als je in dat systeem staat.
Een beetje. Het luchtte wel wat op, maar ik voel me nu heel vlak. Beetje emotieloos. Ik ga vanmiddag naar vrienden, hopelijk doet me dat goed.
Begonnen aan Ex On The Beach, love it.
Merk de laatste dagen pas hoe verslaafd ik al ben aan dit nieuwe forum. Paar keer foutmelding hier dat het te druk is en meteen raak ik lichtelijk in paniek in mijn hoofd haha. Oh nee wat als.
Gelukkig heb je ons nog.
Ik had het idee om vandaag om 8 uur m’n bed uit te gaan. Ik lig nog steeds in bed…
Ik hoop het ook, en als je er nog wat over kwijt wilt, kan altijd natuurlijk!
Zoveel honger!!! Maar niks in huis en mn vriend zou boodschappen doen maar schiet niet op en moet eerst nog zn haar doen voor ie naar buiten gaat. Hongerrrr!
Pff ik belde naar de fietsenwinkel: “Denken jullie dat mijn fiets vandaag nog komt?”
“Misschien komen er nog fietsen vandaag binnen maar misschien ook niet. We bellen je wel.”
Maar nu voel ik me echt aan huis gekluisterd terwijl het is lekker weer. Stel dat hij vandaag wel komt kan ik hem pas donderdag ophalen als ik iets ga doen. Ik wil hem eigenlijk gewoon nu maar het is ook geen wereldramp want ik hem wel een fiets dus ik kan ook gewoon iets gaan doen met mijn dag.
Wat zouden jullie doen?
Gek, ik kan je post nu niet meer terugvinden. Maar ik zag alleen een zwarte stip, was dat em?
Ik had zoiets verwacht:
Het was zo leuk gisteren in Antwerpen, waaaat een feest
En we gingen na het voetbal nog naar wat kroegjes en toen gingen we bij andere Nederlanders doen alsof we Belgen waren en ze geloofden het
Bellen ze op je mobiel ? Dan gewoon gaan doen wat je wilt doen en als je fiets er is hem ophalen.
Toch knap dat je anderhalf uur bent gebleven. Ik voel echt de ongemakkelijkheid door het scherm heen. Wat deed je dan toen je alleen zat? Met je telefoon? Mensen zien toch dat je alleen zat,ik snap dit niet.
Jammer dat je zo ver weg woont. Ik was als kind ervaren sprinkhaan-vanger.
Had er absoluut wel zin in. Gister zelfs online al tickets gekocht voor het zwembad. Echter, ik vind ook niet dat een ziek kind bij zijn ouders moet zijn… volgens mij zeg ik dat ook nergens. Maar mijn zus wilde zelf niet haar zoontje bij ons afzetten, omdat zij niet met een ziek kind de auto in wilde. Daarom was eigenlijk haar vraag of wij z.s.m. vanuit Breda naar Amsterdam konden rijden om daar dan op te passen + overnachten. Dat vond ik zelf absoluut niet fijn, want buiten dat wij dan zelf in een vreemd huis terecht komen, hadden we morgen wel ook plannen voor als m’n neefje opgehaald zou zijn. En als we daar waren, zouden we pas ergens na de middag terug thuis zijn.
Ondertussen is het dus inderdaad helemaal niet doorgegaan en ik voel me nog steeds schuldig hoor. Alsof ik niet ‘wil’ helpen? Terwijl; als ze hem hier hadden afgezet was er geen probleem, maar ik voelde me vrij verstikt dat wij even geacht werden dan maar naar Amsterdam te komen. Nu hebben we toevallig ook een auto, wat als we die sowieso niet hadden? Dan was het al helemaal geen optie. Het is gewoon misschien ook een beetje de manier van communiceren geweest vanuit haar hoor. Het komt vast wel weer goed als zij ook over de teleurstelling van niet meer naar dat event gaan heen is.
@En_17_Anderen
Kon je niet bij een collega van die fysio terecht / een andere opbellen (uitleggen dat je het nu echt nu nodig hebt + wat die andere had gedaan)?
Ik heb even advies nodig
Ik wil graag straks seks hebben zonder condoom
Maar
Ik ben vorige zondag 1 pil vergeten te nemen (ik slik de pil door)
Tot een week terug nam ik nog antibiotica: amoxicilline. Maar van wat ik online lees, interfereert die niet met de werking van de pil.
Kan ik dus seks hebben zonder condoom zonder dat ik me hoef zorgen te maken dat ik zwanger word?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Hm wat raar, bij mij gebeurt dit wel namelijk. Ook als ik weer op een nieuw device inlog. Heb je je cookies wel ingeschakeld?
Ik zou het sowieso niet gokken.
Awww wat lief jij bent ook totally welkom bij mij en m’n katten dan hè ️
️