Gek, ik kan je post nu niet meer terugvinden. Maar ik zag alleen een zwarte stip, was dat em?
Ik had zoiets verwacht:
Gek, ik kan je post nu niet meer terugvinden. Maar ik zag alleen een zwarte stip, was dat em?
Ik had zoiets verwacht:
Het was zo leuk gisteren in Antwerpen, waaaat een feest
En we gingen na het voetbal nog naar wat kroegjes en toen gingen we bij andere Nederlanders doen alsof we Belgen waren en ze geloofden het
Bellen ze op je mobiel ? Dan gewoon gaan doen wat je wilt doen en als je fiets er is hem ophalen.
Toch knap dat je anderhalf uur bent gebleven. Ik voel echt de ongemakkelijkheid door het scherm heen. Wat deed je dan toen je alleen zat? Met je telefoon? Mensen zien toch dat je alleen zat,ik snap dit niet.
Had er absoluut wel zin in. Gister zelfs online al tickets gekocht voor het zwembad. Echter, ik vind ook niet dat een ziek kind bij zijn ouders moet zijn… volgens mij zeg ik dat ook nergens. Maar mijn zus wilde zelf niet haar zoontje bij ons afzetten, omdat zij niet met een ziek kind de auto in wilde. Daarom was eigenlijk haar vraag of wij z.s.m. vanuit Breda naar Amsterdam konden rijden om daar dan op te passen + overnachten. Dat vond ik zelf absoluut niet fijn, want buiten dat wij dan zelf in een vreemd huis terecht komen, hadden we morgen wel ook plannen voor als m’n neefje opgehaald zou zijn. En als we daar waren, zouden we pas ergens na de middag terug thuis zijn.
Ondertussen is het dus inderdaad helemaal niet doorgegaan en ik voel me nog steeds schuldig hoor. Alsof ik niet ‘wil’ helpen? Terwijl; als ze hem hier hadden afgezet was er geen probleem, maar ik voelde me vrij verstikt dat wij even geacht werden dan maar naar Amsterdam te komen. Nu hebben we toevallig ook een auto, wat als we die sowieso niet hadden? Dan was het al helemaal geen optie. Het is gewoon misschien ook een beetje de manier van communiceren geweest vanuit haar hoor. Het komt vast wel weer goed als zij ook over de teleurstelling van niet meer naar dat event gaan heen is.
@En_17_Anderen
Kon je niet bij een collega van die fysio terecht / een andere opbellen (uitleggen dat je het nu echt nu nodig hebt + wat die andere had gedaan)?
Ik heb even advies nodig
Ik wil graag straks seks hebben zonder condoom
Maar
Ik ben vorige zondag 1 pil vergeten te nemen (ik slik de pil door)
Tot een week terug nam ik nog antibiotica: amoxicilline. Maar van wat ik online lees, interfereert die niet met de werking van de pil.
Kan ik dus seks hebben zonder condoom zonder dat ik me hoef zorgen te maken dat ik zwanger word?
0 stemmers
Ik zou het sowieso niet gokken.
Awww wat lief jij bent ook totally welkom bij mij en m’n katten dan hè ️
️
Ben echt een beetje een lamme tak vandaag en Mn vriend ook en nu hangen we zo een beetje de hele dag tegen elkaar aan maar natuurlijk word ik daar weer ~onrustig~ van want dit moet een LEUK weekend zijn want ben nu weer in NL en het is mooi weer en blabla. Misschien tijd om te douchen hehe
Ben je al weleens bij een cesartherapeut geweest ipv fysio? Wellicht dat er meer dingen in je houding zijn waardoor die klachten komen. Ik ben daar ooit wel echt goed door geholpen.
Nee tuurlijk niet maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen zin heeft om een reactie te plaatsen dus met een poll gaat dat sneller.
Da’s lief, dankje. Komt vast goed. En het zwemmen komt hij vast ook snel wel inhalen!
Ja met mn telefoon en doen alsof ik de Wimbledon wedstrijd die aanstond heel interessant vond.
Huh maar als die antibiotica geen invloed heeft op de pil gaat het alleen om 1 vergeten pil? En dat is nooit erg tenzij je net begonnen bent met de pil. Of mis ik iets waarom iedereen nee stemt
@fysicus Hierom heb ik inderdaad ja gestemd, volgens mij is er geen probleem. Maar ik maak me sowieso nooit zo snel zorgen om of ik in verwachting ben of niet, ik heb (in tegenstelling tot mijn vriendinnen) ook nog nooit een zwangerschapstest gedaan, terwijl ik toch al 15 jaar seksueel actief ben.
@fysicus Ik zou het niet doen, het risico is misschien maar heel klein maar de consequenties niet bepaald Al moet ik zeggen, als ik jou was geweest had ik het waarschijnlijk gewoon gedaan, dus weet niet wat je hier nou echt aan hebt.
Hmmm ik weet het niet wat ik ga doen.
@Hyde mijn huisarts is nu niet bereikbaar want ze werkt momenteel niet
@Krabsalade dankje voor je antwoord. Ik denk ook ergens dat de kans erg klein is maar toch hmm…
Ik bespreek het zometeen nog eens met de persoon in kwestie.
Misschien denk ik hier te makkelijk over, maar liever het zekere voor het onzekere nemen bij twijfel en dan een condoom gebruiken toch?
Ja ga ik wss doen. We willen het gewoon echt al een tijdje zonder doen haha dus is kut dat het nu weer niet gaat.