Wat je even kwijt wilt #2

Ben echt een beetje een lamme tak vandaag en Mn vriend ook en nu hangen we zo een beetje de hele dag tegen elkaar aan maar natuurlijk word ik daar weer ~onrustig~ van want dit moet een LEUK weekend zijn want ben nu weer in NL en het is mooi weer en blabla. Misschien tijd om te douchen hehe

Ben je al weleens bij een cesartherapeut geweest ipv fysio? Wellicht dat er meer dingen in je houding zijn waardoor die klachten komen. Ik ben daar ooit wel echt goed door geholpen.

@fysicus een poll lijkt me geen betrouwbaar middel als het om zoiets gaat.

13 likes

Nee tuurlijk niet maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen zin heeft om een reactie te plaatsen dus met een poll gaat dat sneller.

1 like

Da’s lief, dankje. Komt vast goed. En het zwemmen komt hij vast ook snel wel inhalen!

Ja met mn telefoon en doen alsof ik de Wimbledon wedstrijd die aanstond heel interessant vond.

:frown:

Huh maar als die antibiotica geen invloed heeft op de pil gaat het alleen om 1 vergeten pil? En dat is nooit erg tenzij je net begonnen bent met de pil. Of mis ik iets waarom iedereen nee stemt

3 likes

@fysicus Hierom heb ik inderdaad ja gestemd, volgens mij is er geen probleem. Maar ik maak me sowieso nooit zo snel zorgen om of ik in verwachting ben of niet, ik heb (in tegenstelling tot mijn vriendinnen) ook nog nooit een zwangerschapstest gedaan, terwijl ik toch al 15 jaar seksueel actief ben.

1 like

@fysicus Ik zou het niet doen, het risico is misschien maar heel klein maar de consequenties niet bepaald :sweat_smile: Al moet ik zeggen, als ik jou was geweest had ik het waarschijnlijk gewoon gedaan, dus weet niet wat je hier nou echt aan hebt. :open_mouth:

1 like

Hmmm ik weet het niet wat ik ga doen.
@Hyde mijn huisarts is nu niet bereikbaar want ze werkt momenteel niet
@Krabsalade dankje voor je antwoord. Ik denk ook ergens dat de kans erg klein is maar toch hmm…
Ik bespreek het zometeen nog eens met de persoon in kwestie.

Misschien denk ik hier te makkelijk over, maar liever het zekere voor het onzekere nemen bij twijfel en dan een condoom gebruiken toch?

5 likes

Ja ga ik wss doen. We willen het gewoon echt al een tijdje zonder doen haha dus is kut dat het nu weer niet gaat.

https://www.reddit.com/r/antiMLM/

Dit is echt een van m’n favoriete subreddits, in Amerika zijn dit soort dingen echt gigantisch. En ze verdienen er vrijwel geen geld mee, maar doen net alsof.

Het was geen goed idee om mijn stop-week te houden rond de sterfdag van mijn moeder. Veel te veel kraantjes open de hele tijd.

1 like

Zo zie je maar weer dat iedereen een professionele website op kan bouwen… Heb dat ook altijd al met ‘hoogopgeleide’ tijdschriften. Dat er dan superrechtse statements instaan. In mijn hoofd staat hoogopgeleid toch wel vaak gelijk aan links en ik krijg dan echt een error als ik bijvoorbeeld een anti-islam artikel in de Elsevier oid. onder ogen krijg. Maar dit gaat echt nog een stap verder ook…

1 like

Dankjewel :heart:. Het is nu ‘al’ 10 jaar geleden, dus de laatste jaren ben ik wel redelijk stabiel, al blijft het natuurlijk heel verdrietig. Stomme hormonen en buikpijn zijn er bovenop echt teveel.

Tom Coronel zei net tijdens de Formule 1 uitzending: iedereen wil er een plasje over doen.

Toen wilde ik meteen wegzappen. EGF flashbacks.

13 likes

Ik heb gisteren voor tijdens het voetbal kijken candy crush weer gedownload… Net nu ik me voor had genomen in mijn vakantie veel te lezen en niet zo veel op mijn telefoon te zitten. Stom hoe je zo lang bezig kan zijn met zo’n dom spelletje

1 like

Zat net op terrasje en we hadden appeltaart besteld. Zat er schimmel in de taart. Zo vies!

Pff waarom zou je dat doen? Inderdaad asociaal. Dan kun je nog beter niet komen, dan dat je wel je gezicht laat zien maar niet met het bruidspaar hebt gesproken.

1 like