@Krabsalade Ik vind het niet jouw ‘taak’ daar iets over te zeggen. Dat ze lekker zelf een verklaring geven tegenover het bruidspaar. Zie niet in waarom jij daar tussenin zou moeten zitten.
Ik zei hier zo keihard NEEEEEE op in mn hoofd. Hoop dat de uitslag ook duidelijk genoeg is voor je, van de poll dan.
Ik ben zo’n sukkel. Ik heb een glas water omgestoten en nu zit er water in mijn toetsenbord
Ik zit hier in de binnenstad met mijn vriend naar een jazz optreden te luisteren, terwijl er allemaal kindjes in van die waterstralen spelen. Zo leuk.
Ik ben ineens echt verslaafd aan Liuk ijsjes . Laatste dagen al zoveel van gehad, echt niet goed haha.
Het is “gelukkig” een extern toetsenbord en niet die in mijn laptop. Heb hem inderdaad al op de kop liggen. Hopelijk doet hij het nog
@Krabsalade eerlijk. Niet jouw probleem. Het was niet jouw bezoek.
Dat het doorloopt op de werkvloer. Ja dat lijkt me wel lastig. Maar dan hoef jij er niet tussen te zitten.
Ik ben gisteren in een dronken bui omgeflikkerd met mn fiets en nu heb ik een ouderwetse schram op de palm van mn hand zoals je die hebt als je kind bent, en het is zo kut. Alles prikt
Dus ik ben zielig en ik wil een knuffel maar mn vriend is bezig met zn tweede/derde computer dus de hele vloer ligt bezaaid met zooi en nu mag ik niet rondlopen
Hungergames kan (lievelings )
Verder dagboek van een Muts en uh. De 100% boeken waren in mijn groep vorig jaar ook populair.
ik wil ook aan mn thesis beginnen maar de lijst met supervisors is niet zichtbaar hallo ben ik een beetje een excited decent student doen jullie me dit aan. Dan maar mailen over een extra vak
Bedenk mij nu dat mijn kat over drie weekjes jarig is. Omg heb ik haar al bijna vier jaar.
Ik ooook! Ik kan ze echt blijven eten ook. Oh nu wil ik er een, maar ze liggen thuis en ik ben bij m’n ouders
Volgens mij zit er een wespennest in mijn dak Heb de plek al gevonden waardoor ze het huis in kwamen en die dichtgemaakt, maar ik hoor ze nog steeds in de muur, brrr. En op al die bestrijdingssites staat dat ze niets kunnen doen als een wespennest in een schuin dak op deze hoogte zit
Ik zwelg momenteel even in zelfmedelijden omdat ik maar moeilijk liefde vind, mijn exdate mis, op terras wil zitten maar juist een heel weinig dingen gepland heb en me eenzaam voel. Nu heb ik maar Bring It On opgezet om mijn leven wat beter te maken…
Ik zit hier met een collega die zegt al 5x met mij gewerkt te hebben, maar ik heb geen idee Ken heel die meid niet
Ik zou gaan. Ik heb vorig jaar in een zelfde situatie gezeten, en toen besloten niet te gaan om me niet extra alleen te voelen in een grote menigte. Achteraf had ik spijt dat ik de artiest niet had gezien en mijn geld eigenlijk had weggegooid. Maar ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Eenzaamheid is een kutgevoel.
De trein is stuk
@ iedereen op Rotterdam CS die in kapotte sprinter richting DH zit: hallo
Ik dacht dat het koeler was vandaag, maar eigenlijk is het nog steeds best benauwd.
Blijkbaar had de postbode er vandaag hier geen zin in. Nu kan ik tot dinsdag wachten op mijn brievenbuspakketje terwijl ik het eigenlijk vandaag al nodig had
Mijn allerliefste omaatje heeft een hartinfarct gehad