Ik zit hier met een collega die zegt al 5x met mij gewerkt te hebben, maar ik heb geen idee Ken heel die meid niet
Ik zou gaan. Ik heb vorig jaar in een zelfde situatie gezeten, en toen besloten niet te gaan om me niet extra alleen te voelen in een grote menigte. Achteraf had ik spijt dat ik de artiest niet had gezien en mijn geld eigenlijk had weggegooid. Maar ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Eenzaamheid is een kutgevoel.
De trein is stuk
@ iedereen op Rotterdam CS die in kapotte sprinter richting DH zit: hallo
Ik dacht dat het koeler was vandaag, maar eigenlijk is het nog steeds best benauwd.
Blijkbaar had de postbode er vandaag hier geen zin in. Nu kan ik tot dinsdag wachten op mijn brievenbuspakketje terwijl ik het eigenlijk vandaag al nodig had
Mijn allerliefste omaatje heeft een hartinfarct gehad
Gisteren een hele leuke avond gehad, maar vandaag heel de dag op bed gelegen met een kater. Ben pas een kwartier geleden verhuisd naar de bank…
Heb je wel geld om te bezorgen dan?
Hahaha sorry voor die agressieve smiley
Ah thanks! Heb zojuist cranberrysap gescoord en 2 glazen gedronken. Zag al ananas liggen bij het buffet dus dat komt goed uit.
Awh nee Is ze weer een beetje oké nu?
Er is net een kitten naar zijn nieuwe gezin gegaan
Bij thuisbezorgd kan dat toch gewoon met PayPal of iDeal? Heb je geen cash meer voor nodig. Of verschilt dat per stad en ben ik gewoon verwend?
Hahaha iDeal
Zo volgens mij zijn vandaag de vliegende mieren weer uitgekomen… zie ze opeens overal. Irritante beesten.
Ik geloof dat het nog op het egf was, maar iemand zei een keertje dat ze (room?)ijs niet lekker vond omdat ze het naar een klomp boter vond smaken oid, en dat is zo in mijn hoofd blijven hangen dat ik wanneer ik nu roomijs eet het gewoon echt niet meer lekker vind door die reden
Ze is gedotterd en ligt nu in het ziekenhuis,beetje kut dat mijn ouders en oom (enige familie) maandag en woensdag op vakantie gaan dus dat is een beetje twijfelachtig nu.
Hahaha oh ja in mijn dorp moet je vaak nog contant betalen
Op het egf was er een meisje dat een boek geschreven en uitgegeven had, maar ik ben de naam kwijt. Een aantal ndere forumleden hadden ton ook meegelezen en feedback gegeven. Weet iemand toevallig wie/welk hoe ik bedoel?
Ik zag vandaag een man van 50+ die gekleed was als baby Inclusief luier
Je kan even in het schrijf topic kijken, daar zitten een of twee die hun eigen boek hebben. Weet niet of dat degene zijn die je bedoelt.