Gisteren een hele leuke avond gehad, maar vandaag heel de dag op bed gelegen met een kater. Ben pas een kwartier geleden verhuisd naar de bank…
Heb je wel geld om te bezorgen dan?
Hahaha sorry voor die agressieve smiley
Ah thanks! Heb zojuist cranberrysap gescoord en 2 glazen gedronken. Zag al ananas liggen bij het buffet dus dat komt goed uit.
Awh nee Is ze weer een beetje oké nu?
Er is net een kitten naar zijn nieuwe gezin gegaan
Bij thuisbezorgd kan dat toch gewoon met PayPal of iDeal? Heb je geen cash meer voor nodig. Of verschilt dat per stad en ben ik gewoon verwend?
Hahaha iDeal
Zo volgens mij zijn vandaag de vliegende mieren weer uitgekomen… zie ze opeens overal. Irritante beesten.
Ik geloof dat het nog op het egf was, maar iemand zei een keertje dat ze (room?)ijs niet lekker vond omdat ze het naar een klomp boter vond smaken oid, en dat is zo in mijn hoofd blijven hangen dat ik wanneer ik nu roomijs eet het gewoon echt niet meer lekker vind door die reden
Ze is gedotterd en ligt nu in het ziekenhuis,beetje kut dat mijn ouders en oom (enige familie) maandag en woensdag op vakantie gaan dus dat is een beetje twijfelachtig nu.
Hahaha oh ja in mijn dorp moet je vaak nog contant betalen
Op het egf was er een meisje dat een boek geschreven en uitgegeven had, maar ik ben de naam kwijt. Een aantal ndere forumleden hadden ton ook meegelezen en feedback gegeven. Weet iemand toevallig wie/welk hoe ik bedoel?
Ik zag vandaag een man van 50+ die gekleed was als baby Inclusief luier
Je kan even in het schrijf topic kijken, daar zitten een of twee die hun eigen boek hebben. Weet niet of dat degene zijn die je bedoelt.
ah nooo dat is sad! wel fijn, maar toch sad
Ik denk inderdaad dat er meer mensen met eenzaamheid kampen dan dat we ons soms realiseren. Ik merk het bij mijzelf ook. Ik ben begin dertig en heb letterlijk geen een vriendin. Tot een paar maanden geleden had ik nog wel een relatie en daardoor ook wel vrienden maar na mijn relatiebreuk heb ik van al deze mensen niks meer gehoord. Soms maakt het mij ontzettend verdrietig dat er weekenden zijn dat ik niemand zie of spreek. En ook het besef dat dit heel moeilijk is om te veranderen. Ik sport wel maar ondanks verschillende pogingen ontstaan daar geen nieuwe contacten waar ik buiten het sporten wat mee kan doen. Ook via EGF heb ik weleens met iemand afgesproken maar dat was slechts eenmalig. Gelukkig vermaak ik mij ook wel in mijn eentje maar het lijkt mij zo leuk om mensen om je heen te hebben die interesse in je hebben en waar je dingen mee kan ondernemen.
Ik heb al een week mijn haar niet meer gewassen, maar het zit echt leuk nu.
mijn favo ding om te doen na een tentamen is snel alles wegklikken op m’n laptop, allemaal tabjes met samenvattingen/uitleg, pdfjes van boeken en artikelen — dooooooeeeeeei
Ik ben zo dom he. Geen zonnebrand en “eventjes” in de zon gaan zitten. Mn hoofd ziet er nu ongeveer uit als dat van Kim Kardashian op die ene beruchte foto