Wat je even kwijt wilt #2

@Celeone toch

ah nooo dat is sad! wel fijn, maar toch sad

Ik denk inderdaad dat er meer mensen met eenzaamheid kampen dan dat we ons soms realiseren. Ik merk het bij mijzelf ook. Ik ben begin dertig en heb letterlijk geen een vriendin. Tot een paar maanden geleden had ik nog wel een relatie en daardoor ook wel vrienden maar na mijn relatiebreuk heb ik van al deze mensen niks meer gehoord. Soms maakt het mij ontzettend verdrietig dat er weekenden zijn dat ik niemand zie of spreek. En ook het besef dat dit heel moeilijk is om te veranderen. Ik sport wel maar ondanks verschillende pogingen ontstaan daar geen nieuwe contacten waar ik buiten het sporten wat mee kan doen. Ook via EGF heb ik weleens met iemand afgesproken maar dat was slechts eenmalig. Gelukkig vermaak ik mij ook wel in mijn eentje maar het lijkt mij zo leuk om mensen om je heen te hebben die interesse in je hebben en waar je dingen mee kan ondernemen.

2 likes

Ik heb al een week mijn haar niet meer gewassen, maar het zit echt leuk nu.

3 likes

mijn favo ding om te doen na een tentamen is snel alles wegklikken op m’n laptop, allemaal tabjes met samenvattingen/uitleg, pdfjes van boeken en artikelen — dooooooeeeeeei

23 likes

Ik ben zo dom he. Geen zonnebrand en “eventjes” in de zon gaan zitten. Mn hoofd ziet er nu ongeveer uit als dat van Kim Kardashian op die ene beruchte foto :sob:

1 like

Ik heb net -voor het eerst- verplicht voetbal gekeken met mijn vriend en het was eigenlijk best leuk!

Ok sidenote: er zijn al 2 flessen rosé doorheen en miljoen chips

3 likes

@o0Lin0o Ja! Tenminste, tenzij meerdere forummers andere forummers lieten proeflezen.

3 likes

Ik zou dit ook wel doen, maar dan wat meer gecontroleerd zodat je niet meer sloopt en geen glas in je krijgt ofzo haha.

5 likes

Ja!

Haha ik heb hem nog nooit eerder gezien! Ik zag hem op de graduation show van de rietveld academie en daar leek hij wel in z’n nopjes te zijn haha

1 like

Ik twijfel alweer om er 1 te nemen hahaha

1 like

BACK AT IT AGAIN

14 likes

Een vaas mag sowieso niet in de glasbak ivm een andere smelttemperatuur dus die zou ik gewoon in kranten in de gewone afvalbak gooien.

Yep, hier ook last van. Ik vind ze zo vies!

Ook niet haha. Alleen verpakkingsglas mag erin :sweat_smile:

3 likes

Ik ga hem bestellen? Via waar hou jij er zelf het meeste aan over?

1 like

En lege parfumflesjes?

Die mogen wel volgens de link.

Drunk AF

7 likes