Ik heb net -voor het eerst- verplicht voetbal gekeken met mijn vriend en het was eigenlijk best leuk!
Ok sidenote: er zijn al 2 flessen rosé doorheen en miljoen chips
Ik heb net -voor het eerst- verplicht voetbal gekeken met mijn vriend en het was eigenlijk best leuk!
Ok sidenote: er zijn al 2 flessen rosé doorheen en miljoen chips
Ik zou dit ook wel doen, maar dan wat meer gecontroleerd zodat je niet meer sloopt en geen glas in je krijgt ofzo haha.
Ja!
Haha ik heb hem nog nooit eerder gezien! Ik zag hem op de graduation show van de rietveld academie en daar leek hij wel in z’n nopjes te zijn haha
Ik twijfel alweer om er 1 te nemen hahaha
Dit is vast een domme vraag, maar waar gooi je glas weg dat niet in de glasbak past? Het gaat om een best wel grote vaas die kapot is gevallen, maar waarvan de helft nog intact is.
Stort vind ik nogal onhandig (geen auto en hoef nooit in die buurt te zijn)
Een vaas mag sowieso niet in de glasbak ivm een andere smelttemperatuur dus die zou ik gewoon in kranten in de gewone afvalbak gooien.
Yep, hier ook last van. Ik vind ze zo vies!
Oh wauw nooit geweten! Mogen glazen er dan ook niet in, want die gooi ik er ook altijd gewoon bij
Ook niet haha. Alleen verpakkingsglas mag erin
Potten en flessen mogen in de glasbak, vazen en drinkglazen niet. Milieu Centraal legt uit wat wel en niet in de glasbak mag. Tips om glas goed te scheiden.
Ik ga hem bestellen? Via waar hou jij er zelf het meeste aan over?
En lege parfumflesjes?
En lege parfumflesjes?
Die mogen wel volgens de link.
Drunk AF
Wat een schatje!
Ok ik MOET morgen studeren want als ik tentamen niet haal is het 1000 dokken voor nieuwe periode en dan kan ik NIET OP VAKANTIE. Maar ik krijg bacardi lemon en is gezellig dis mensne red mij aub als jullie in NOORD LOMBURG ZIJN RED MIJ PLEASE
Too late I guess
Leeeuk! Maakt niet zoveel uit, er zit niet echt verschil in.
Ahhh nee! Zo sneu, hoop dat ze er snel weer bovenop komt.
Hahahahahhaha t sjoene steyl, vast uit de richting. Is net nieuwe bacardi lemon besorgd dus MOET meedrinken!!!