Drunk, sawry
Oké
Even een nieuwsgierige vraag, heb je er al veel verkocht?
Douchen als het zo heet is, is echt fijn.
Altijd wanneer ik bij mijn vriend in de auto zit, denk ik dat dit mijn dood word. Hij rijdt zo fucking associaal en denkt dat hij een of andere coureur is
Nou momentje van de dag: mijn anus die wordt gecontroleerd op teken
Hahaha neeee daar heb ik letterlijk niks te zoeken behalve aoms
Doorheen fietsen!
Normandie?
Een old fashioned. ️
Die ken ik niet, bin op
Steyl
Net spulletjes besteld om boekenleggers te maken. Nu al zin in Jammer dat het nog tien jaar duurt voor alles binnen is, denk ik.
Weet ik niet eigenlijk. Ik heb mijn uitgeverij daar nooit naar gevraagd.
Ik denk dat het als buitenstaander heel makkelijk is om meteen te zeggen dat dat sowieso einde relatie is, maar dat het anders is als je het zelf meemaakt (ik heb het zelf (gelukkig) niet meegemaakt, maar kan me dit zo voorstellen).
Als dit nu op je eigen situatie van toepassing is, wil ik je in ieder geval heel veel sterkte wensen… je kunt hier altijd je verhaal kwijt!
Zijn er 2 (ik ben er 1 van), maar ik herken me niet in het verhaal van @o0Lin0o.
Er zijn in elk geval nog 2 andere oud-egf’ers die een of meerdere boeken hebben geschreven (al vergeet ik steeds hun vroegere forumnamen en ook geen idee of ze meegegaan zijn).
Ja wist niet zeker of ze een vraag aan iemand persoonlijk had of dat ze een algemene vraag had waar andere ook mee konden helpen, vandaar dat ik dacht dat dat een goede plek was.
Ging ik ook gewoon vanuit, hoor. Dit was gewoon meer ter aanvulling.
Hahahaha nee bestaat echt niet denk ik! Hoewel ik niet heeeeeel goed thuis ben in Limburgse gehuchten
@MadameMignon ik meen me te herinneren dat jij na een drukke stressvolle periode een keer heel chill ergens in je eentje op vakantie bent gegaan, zou je me (eventueel per PB) willen laten weten waar dat was?
Ik heb vandaag spinazie gekookt ipv pasta en vind de afstandsbediening terug in de koelkast.
Het wordt tijd dat mijn thesis wordt ingeleverd.
Ja natuurlijk!
Die volgen jou zodat jij hun volgt.