Gisteren net iets te veel gedronken en vanmiddag om drie uur ook weer begonnen. Nu lig ik uitgeteld op de bank. Zo blij dat mijn vriendinnen ook niet goed meer tegen drank kunnen, lekker op tijd thuis zo.
Ik eet fruitella maar het is een versie met 30% minder suiker en eigenlijk baal ik er gewoon van dat zoveel lekkere dingen van vroeger minder zoet zijn.
Raketjes en perenijsjes zijn ook minder zoet
Ik was gisterenavond op een festival en iemand waarmee ik al een tijdje date was er ook. We zijn toen samen naar huis gelopen en volgens mij ben ik ook nog wel even bij hem binnen geweest, maar ik ben volgens mij na 10 minuten naar huis gegaan. Ik was best dronken en dan krijg ik dus last van gaten in mijn geheugen. Ik weet dat ik het super leuk vond om hem te zien en dat we arm in arm / hand in hand naar huis liepen. Ik snap nu alleen niet zo goed waarom ik naar huis ben gegaan? Ik had hem vanmorgen nog geappt dat ik het leuk vond om hem weer te zien (ongeveer twee weken geleden voor het laatst), maar daar heb ik nu geen reactie op gehad. Waarschijnlijk denk ik er te veel over na en is er helemaal niks, maar ik al heel de dag een kater dus ik heb niets beters te doen
Ik zit in full glam (ok overdrijf) in m’n uitgaanskloffie in de tram en het is nog vroeg dus iedereen zit nog in z’n zomerjurkje. Voelt echt alsof ik een nacht doorgehaald heb met uitgaan en ik in de ochtend naar huis zwerf terwijl iedereen net gedoucht op weg naar werk is.
Jezus voor dat geld kun je een echte vrachtwagen kopen!
Hup klikken je moet optijd komen!
Ben benieuwd waar je werkt! Bij mij hebben we ook een afdeling social media die het vaak te voortduren heeft.
ik zit vakkundig alle muggen hier weg te werken zodat ik straks lekker kan slapen zonder geterroriseerd te worden, vangst meer dan 10 stuks. Komt mn vriend thuis zet doodleuk de buitendeur weer open
Debrecen is Hongarije!
Wat doen jullie in godsnaam??
Het is officieel, I am drunk to the point of no return, THE WEEKEND IS LOST
Ga naar de aldi koop wat sticks voor onderweg en vraag daar even hoe je er komt.
Had je de taal maar moeten leren voor dat je ging.
Haha wat is dat nou weer voor thema? Ik zou ook niet weten wat je aan zou moeten dan…
@grace @Krabsalade @Hyde zijn jullie er al? Ik zit hier op schiphol op jullie te wachten met een helium ballon.
Hahah dit doet me denken dat ik iemand een keer via google maps wou laten zien dat van plek a naar plek b heus niet zo ver was.
Na 3 uur klikken geloofde niemand mij meer. Kut google maps.
Ik kreeg bij mijn aankoop van mijn telefoon een gratis (insert naam webwinkel)pakket wat mijn telefoongebruik he-le-maal compleet zou maken… Het is een PEN dames en heren, een pen.
Hahaha is dit bij simpel? Ik kreeg ook een pen bij m’n nieuwe telefoon toen #blessed
Haha ja! Nu zijn we penbuddies <3.<3.<3