Haha yesss! Ik schrijf er wel nog steeds mee ook, dus het heeft me toch wel iets opgeleverd
Geoguessr!
Vanmiddag mijn collega geconfronteerd met een opmerking die zij over mij maakte tijdens een dienst met een uiterst agressieve cliënt.
Ik voelde mezelf koken van woede naar heb het gelukkig vrij rustig kunnen verwoorden naar haar
Goed! Veronschuldigde zich ook voor wat ze had gezegd.
Ik heb per ongeluk een brief van de huisbaas opengemaakt. Maar als hij binnen 5 dagen een rekening niet betaald wordt het water afgesloten ha-ha.
Wat is dit johhhhh
Ik ontdek net een bult achter mijn kaakbot/onder mijn oor. Ik kan daar zo panisch van worden he, gadverdamme. Het zit ook maar aan 1 kant.
Ik heb vandaag in mijn eentje gebarbecued en ondanks dat ik me nogal een Remi voelde en dat ding eerst niet aankreeg was het toch wel geslaagd.
Ben nu alleen wel in een diepe foodcoma geraakt.
Ik heb denk ik een beginnende blaasontsteking. Heb heel de tijd drang dat ik moet plassen, maar er komt niks meer Heb maar een fles water mee naar bed genomen. Ik kan nog alleen aan die drang denken dus hopelijk gaat het snel over.
thanks goeie tip, dat heb ik zelfs nog wel ergens liggen geloof ik
Help! Ik wil weer daten (denk ik…). Maar wat zet ik in mn tinderprofiel?
Mijn vriend is lam - maar naar eigen zeggen echt absoluuuuuut niet hoor. We hebben nu gewed om een ijsje dat hij gaat kotsen. Ik weet 99% zeker dat ik morgen ijs ga eten in de zon.
In de gaten houden en er niet lang mee rondlopen! Bij twijfel toch altijd even de huisarts bellen voor advies.
Ik weet niet of je dit vraagt vanwege je eigen situatie, maar als je toevallig behoefte hebt om te praten met een buitenstaander die veel van partnergeweld afweet, mag je me gerust een PB sturen.
Huidige situatie: in slaap gevallen tijdens het terugkijken van de F1 kwalificatie. Werd even wakker, beweerde dat hij zo even terug gaat spoelen om het terug te kijken. Maar dat doet hij zometeen pas. Ik moest hem niet aankijken alsof hij iets heel geks zei. Slaapt nu weer.
Lekker wijf, grote tieten, houd van avontuurtjes, zoiets?
Nee grapje. Heb geen idee
Helemaal niks.
Ik kijk flikken Maastricht
Vodka is mijn beste vriend
Iemand hier had iets gepost over “Lost my lighter now looking for matches”, vond die zelf grappig. Maar in mijn tinder-hoogtijdagen had ik verder geen tekstje, had wel altijd met Spotify gekoppeld dus kreeg vaak vragen over mijn muziek of sommige van mijn foto’s
Nou, dit is het gewoon!