Wat je even kwijt wilt #2

Huidige situatie: in slaap gevallen tijdens het terugkijken van de F1 kwalificatie. Werd even wakker, beweerde dat hij zo even terug gaat spoelen om het terug te kijken. Maar dat doet hij zometeen pas. Ik moest hem niet aankijken alsof hij iets heel geks zei. Slaapt nu weer.

Lekker wijf, grote tieten, houd van avontuurtjes, zoiets?
Nee grapje. Heb geen idee

3 likes

Helemaal niks.
Ik kijk flikken Maastricht :joy:

1 like

Vodka is mijn beste vriend :full_moon_with_face:

1 like

Iemand hier had iets gepost over “Lost my lighter now looking for matches”, vond die zelf grappig. Maar in mijn tinder-hoogtijdagen had ik verder geen tekstje, had wel altijd met Spotify gekoppeld dus kreeg vaak vragen over mijn muziek of sommige van mijn foto’s :slight_smile:

1 like

Nou, dit is het gewoon!

1 like

Buren die om 3u ‘s nachts naar buiten zijn gekomen om lekker te klussen! En wel onder het genot van een muziekje natuurlijk.

Soms wordt ik echt zo moe van mezelf dat ik overal enthousiast over wordt en dan bedenk ik me al vanalles wat niet gaat gebeuren. Nu wil ik weer heeeeeel goed worden in handlettering.

Ik ben echt verslaafd aan liuk ijsjes. Even stoppen om die krengen te kopen, wil er nu ook 1!!

3 likes

Yes in had via Sunweb een last minute all in vakantie geboekt naar Kos, de naam was Dimitra beach resort: http://www.dimitrabeachotel.gr. Veel plezier !! Was echt fantastisch daar haha

2 likes

Ik heb een oplader oplaadkabel bij de action gekocht voor mijn samsung. Nu past er geen orginele kabel meer in :frowning:

Hahaha wat tof, gefeliciteerd!

1 like

Hahahaha ik ga stuk om dat taartje. Maar gefeliciteerd!!

1 like

Omg super cool. Gefeliciteerd!

1 like

Heb je hier iets aan? Even scrollen naar use in mathematics, statistics and science

Ik ga morgen op vakantie met mn vriend en zijn kindjes en ben helemaal gestresst vanwege alles wat mee moet.
We blijven maar spullen aan t lijstje toevoegen.

En als klap op de vuurpijl heeft zn ex alleen zomerkleding ingepakt, ze hebben geen jas en geen lange broeken mee gekregen. Uhhh het gaat dinsdag regenen en t wordt 20-22 graden? S avonds en s nachts koelt t gewoon af.

@Lula :birthday::champagne::clinking_glasses::rosette: feli!

3 likes

Bedoel je in formules? Heb je een voorbeeld? Want als het zo is y’(x)=3x oid, dan betekent het dat het een afgeleide functie is (differentiëren) om een richtingscoëfficiënt te bepalen. Anders weet ik niet wat je bedoelt haha.

1 like

Ik ben niet jarig, maar ik test even de taart functie.

8 likes

Gelukkig wel kunnen slapen en nu heb ik nergens meer last van? Echt heel vreemd. Maar het is dus weg :smile: