Wat je even kwijt wilt #2

Buren die om 3u ‘s nachts naar buiten zijn gekomen om lekker te klussen! En wel onder het genot van een muziekje natuurlijk.

Soms wordt ik echt zo moe van mezelf dat ik overal enthousiast over wordt en dan bedenk ik me al vanalles wat niet gaat gebeuren. Nu wil ik weer heeeeeel goed worden in handlettering.

Ik ben echt verslaafd aan liuk ijsjes. Even stoppen om die krengen te kopen, wil er nu ook 1!!

3 likes

Yes in had via Sunweb een last minute all in vakantie geboekt naar Kos, de naam was Dimitra beach resort: http://www.dimitrabeachotel.gr. Veel plezier !! Was echt fantastisch daar haha

2 likes

Zou het die nieuwe geweldige plugin zijn die laat zien dat je jarig bent???

OMG

Voor de liefhebber: ga naar je profiel > voorkeuren > profiel

Daar kun je vanaf nu je verjaardag/geboortedatum instellen!

43 likes

Ik heb een oplader oplaadkabel bij de action gekocht voor mijn samsung. Nu past er geen orginele kabel meer in :frowning:

Hahaha deze is echt te erg

1 like

Hahaha wat tof, gefeliciteerd!

1 like

Hahahaha ik ga stuk om dat taartje. Maar gefeliciteerd!!

1 like

Omg super cool. Gefeliciteerd!

1 like

Heb je hier iets aan? Even scrollen naar use in mathematics, statistics and science

Ik ga morgen op vakantie met mn vriend en zijn kindjes en ben helemaal gestresst vanwege alles wat mee moet.
We blijven maar spullen aan t lijstje toevoegen.

En als klap op de vuurpijl heeft zn ex alleen zomerkleding ingepakt, ze hebben geen jas en geen lange broeken mee gekregen. Uhhh het gaat dinsdag regenen en t wordt 20-22 graden? S avonds en s nachts koelt t gewoon af.

@Lula :birthday::champagne::clinking_glasses::rosette: feli!

3 likes

Bedoel je in formules? Heb je een voorbeeld? Want als het zo is y’(x)=3x oid, dan betekent het dat het een afgeleide functie is (differentiëren) om een richtingscoëfficiënt te bepalen. Anders weet ik niet wat je bedoelt haha.

1 like

Ik ben niet jarig, maar ik test even de taart functie.

8 likes

Gelukkig wel kunnen slapen en nu heb ik nergens meer last van? Echt heel vreemd. Maar het is dus weg :smile:

@Lula Gefeliciteerd!

1 like

@Lula Gefeliciteerd! :cake::tada:

1 like

Fijn dat het weg is! :relaxed:

1 like

@Lula gefeliciteerd!

Dit is echt een slecht dag voor mijn looks. Mijn haren zijn net tekort geknipt waardoor alles gaan krullenn, mijn huid is onrustig en mijn make up " staat" niet meer

1 like