Ja ik denk het wel. Heb net 2 orginele samsungkabels geprobeerd maar de telefoon pakt deze niet meer.
Ben nu al verdrietig en niet eens om een specifieke reden. Om alles, om niets Gaat een lange dag worden als ik nu al bijna zit te janken bij een liedje. Leuk joh, hormonen.
Wat heb jij een mooi handschrift.
oh wow! dit heb ik dus ook. Afgelopen week wilde mijn mobiel ook niet meer opladen met andere kabel nadat ik van de week een action kabel heb gekocht.
Ik ben heel benieuwd hoe @mikselke zich vandaag voelt en hoeveel spijt ze heeft van haar keuze om te conformeren aan groepsdruk gisteren.
Ik heb vandaag een heel gek event waarvoor ik gewoon niet weet wat ik aanmoet.
zo fijn ook als al je zomerkleding te strak zit
Ik heb het idee dat iedereen verwacht dat je naar strand/meer/zwembad gaat, maar ik heb echt geen zin om iets te gaan doen vandaag. Gisteren ook al heel de dag binnen gezeten/gelegen met een kater, dus het voelt een beetje of ik mijn weekend aan het verpesten ben zo
ik moet zo meteen vertrekken voor EGF meet in Antwerpen maar ben echt zenuwachtig
Joh gewoon doen waar je zin in hebt, toch? Je hebt alleen jezelf ermee om tegen je zin in naar buiten te gaan. Ik zit bijna het hele weekend al binnen.
In de wiskunde staat de functie Rxx’ dan voor een afgeleide functie van Rxx, deze bepaal je met een aantal regels en die zou dan iets zeggen over de richting en snelheid waarmee de functie verloopt als je het in een grafiek zou zetten (differentiëren heet dat). Maar in de statistiek staat de waarde van Rxx’ als het goed is voor de betrouwbaarheid van een test, maar dat is lang geleden voor mij hoe je dat handmatig berekent. Maar heb even gegoogeld en in dit boek wordt het in hfstk 6.2.2 wel uitgelegd ( https://books.google.nl/books?id=mhnqsvAekF8C&pg=PA202&lpg=PA202&dq=rxx+betrouwbaarheid&source=bl&ots=1vDFxjsPQ3&sig=5wPiCkxQYpeX0SXualiSQn4U8nk&hl=nl&sa=X&ved=0ahUKEwiEl5uNmI_cAhWCmbQKHSp3CyYQ6AEIOzAC#v=onepage&q=rxx%20betrouwbaarheid&f=false ) Online te lezen ook.
The body shop heeft korting. Ik ga daar straks speciaal voor naar de stad.
Is ook zo. Ga het waarschijnlijk ook gewoon doen hoor. Moet nog wat wassen draaien en weekboodschappen doen en anders heb ik daar geen tijd voor.
Hoop niet dat met het verdwijnen van EGF ook de meeting gecancelled is
meeting met Bernie natuurlijk
Veel plezier!
Ik voel me altijd zo persoonlijk aangevallen als ik ‘rattenv’ ergens intik (in dit geval bol) en er automatisch ‘rattenvergif’ komt te staan… Nee, ik wil ratten_voer_
Ik heb een paar weken geleden iemand verwijderd van Instagram omdat ik, ja weet niet was hem gewoon zat ofzo, en hij volgde mij toen nog wel. Nu kom ik er dus achter dat hij mij ineens ook heeft verwijderd?? Nu voel ik me beledigd dat hij mij heeft verwijderd, haha wat is dit