Wat je even kwijt wilt #2

z.o.b.r.a.k.

maar vandaag lekker chillen bij een meer (met mn boy die het casual wil houden haha hoe noem je zo iemand dan)

1 like

Gewoon niet voor bereiden. Dr heen gaan en beginnen met mooi weer he. En wat zijn er veel mensen ziek zeg.

8 likes

Ik heb een reeks van 12 dagen gewerkt, gelukkig wel halve diensten tussendoor, maar heb echt nul tijd gehad voor het huishouden en vandaag is eigenlijk mijn enige kans om iets te doen, maar vind het nu toch opeens belangrijker om al mijn youtube filmpjes van de afgelopen weken terug te kijken, GTST cliffhanger moet ik nog zien, hier bij te lezen, te tinderen met kansloze mannen die ik vindt schrijven… ondertussen heb ik geen schoon ondergoed en is mijn besteklade ook aardig leeg :cry:

1 like

Is gelukkig nog altijd beter dan -85.

1 like

Is dat iemand die eerder weg is gegaan bij de bruiloft? Dan zeg je oh sorry had geen tijd om jouw stukken na te kijken want eh ik was wel op de bruiloft gebleven…

20 likes

Shit.
Ehm zeggen dat je acuut last had van geen zin?

3 likes

Aan de andere kant mag je 's avonds vergaderen! Look at the bright side.

4 likes

Maar even chillen is juist ook belangrijk toch! Heb je het de komende tijd wat rustiger?

Nog een week tot mijn vakantie en zo veel dingen die niet klaar zijn, maar waar ik ook niet genoeg invloed op heb om ze sneller te laten gaan. Stressss.

Ik had dinsdag kwarktaart :sunglasses:
Was mijn laatste vergadering bij dit team.
Iedereen praten en doen dus ik zeg op een bepaald moment: “jo, ik ga weg per 1 september, nieuwe baan en nu taart eten want het is mijn lunch.”
Vonden de meeste wel een strak plan :joy::joy:

8 likes

Ja klopt, is het ook zeker. Deze week gelukkig iets rustiger, daarna weer 2 weken een onmogelijk rooster en dan gelukkig vakantieee. Dan heb ik vast 1 dag de tijd voor een grote schoonmaak en tot die tijd is het eerder opruimen dan schoonmaken haha.

1 like

Hoe vallen Nike air max se1? Ik herinner me dat een maatje groter niet verkeerd was maar dat was met de Thea en ik wil liever niet twee maten hoeven bestellen want dan moet ik op verschillende sites gaan shoppen.

Heeft iemand ervaring met het smeren van benzoylperoxide? Ik doe het nu twee dagen, maar het lijkt wel alsof ik alleen maar meer puistjes krijg.

Ik voelde me echt helemaal thuis hier toen ik het Ongemakkelijke momenten topic opende en een post van @Otzi las hahaha

9 likes

Dit is de afgeleide van een functie: https://www.wisfaq.nl/show3archive.asp?id=4289&j=2002
“de functie” is in jouw geval dus Rxx.

Het is nog hartstikke fris in de schaduw en in plaats van even sokken en een lange broek aan te trekken zit ik hier kou te lijden. Maar ja anders moet ik me over een kwartier opnieuw omkleden.

Ja uitslag zou normaal zijn, dat trekt weg. Maar meer puisten toch niet? Heb jij het doorgezet of ben je gestopt?

Ik heb ook een statistiekvraag. Ik ben mijn thesis aan het schrijven (sociale studie) en houd eigenlijk steeds p < .05 aan om iets als significant te benoemen. Nu heb ik een interactie-effect gevonden met p = .05 (echt PRECIES, niet .051 ofzo) en nu weet ik niet of het nou logisch is om dit toch aan te nemen of niet.

Zou het niet komen door de hitte? Mijn make-up pakt ook niet meer door dat zweten.

Dat kun je ‘marginaal significant’ noemen. Dat betekent dat het volgens de regeltjes niet significant is, maar zo goed als wel.

1 like