Wat je even kwijt wilt #2

Haha ja wat moet ik daar nu mee… mijn hele thesis bestaat uit dit soort ongein, om gek van te worden.

Sommige dingen veranderen nooit :joy:

1 like

Ik weet niet om welk vakgebied het gaat, maar bij sociale wetenschappen wordt marginale significantie vaak benoemd. Het is gewoon een ding opzich en je hoeft daar niet per se verdere toelichting bij te geven; je behandelt en bespreekt het in je discussie meestal als een significant effect.

Ik weet niet hoe exactere wetenschappen hier tegenaan kijken. En je kunt het ook altijd bespreken met je begeleider, natuurlijk.

Gefeliciteerd @lula

Ik ben aan het bedenken wat ik allemaal ga doen in de vakantie om de verveling door te komen.

Sowieso morgen en dinsdag naar school lekker opruimen en inrichten :slight_smile: en woensdag en donderdag een nachtje weg. Maar verder…
Ooh ik ga dadelijk eerst een boekenlijst majen met boeken die ik ga kopen :smiley:

Maar als iemand nog tips heeft om te doen :grin:

Ik haal het er in de ochtend af en smeer dan spf 50. Is dat voldoende?

1 like

de afgeleide misschien?

Er is best wel vaak tegen me gezegd dat ik lelijk ben (door de jaren heen) en hoewel ik ondertussen weet dat schoonheid ook maar gewoon subjectief is moet ik er de laatste tijd zo vaak aan denken en dan vind ik het weer zo kut

Wat een onzin

1 like

De stress van wimperextensions. Can’t deal with it!

Bijna in Antwerpen voor een mini-meeting! :sunglasses:

6 likes

Dat doe ik nooit. Dankjewel!!

en @equinox
Veel plezier allebei, doe ze de groetjes :relaxed:

4 likes

Ben je teleurgesteld? Ik kan me voorstellen dat het klote is als je aangeeft dat je je niet goed voelt en er komt geen reactie op… Althans, je hebt wel een paar reacties gehad, maar dat gaf je blijkbaar onvoldoende steun. Het is ook lastig want niemand is verplicht om ergens op te reageren en dat geef je zelf ook aan, maar blijkbaar verwacht je toch meer van het forum dan je nu krijgt. Misschien kan je beter berichtjes posten met het idee om het even van je af te schrijven en als je een reactie krijgt is dat een bonus, maar zo niet, dan niet. Ik denk dat mensen het moeilijker vinden om goed te reageren op negatieve berichten. Ik heb dat zelf nu ook wel, ik zit hier nog maar net, maar op EGF wilde ik soms wel reageren maar wist dan niet zo goed wat te zeggen. Behalve sterkte o.i.d. Soms voel ik mezelf ook niet zo geweldig en dan vind ik het lastiger om goed en uitgebreid te reageren. Ik weet ook niet of je er echt meer wat aan hebt als je bijvoorbeeld 20 berichtjes krijgt met hé wat rot, sterkte, dan als je 2 inhoudelijke berichten krijgt met steun en iets van advies ofzo. Wat er ook aan de hand is, ik hoop dat je er uit komt en dat je je snel weer beter voelt.

8 likes

Ik ben het wel eens met de reactie van @ScrantonStrangler maar wilde toch nog even zeggen dat ik een paar keer begonnen ben aan een berichtje voor je maar dan ook weer ben gestopt, omdat ik ook niet goed wist wat precies te zeggen. Bij mij had dat er ook wel mee te maken dat je volgens mij zelf heel reflectief en intelligent bent dus wat ik voor je had bedacht waarschijnlijk al 100 keer zelf hebt bedacht, zeker omdat je ook wat hulp al krijgt bij de dingen waar je mee zit als ik het goed begreep. En omdat ik me alleen maar vaag kan voorstellen hoe naar je situatie soms moet aanvoelen. Het voelde voor mij bijna misplaatst om wat te zeggen, maar ik zal dat door je reactie toch wat vaker doen in het vervolg op het forum, want ik weet uit ervaring ook hoe fijn het is als mensen met je meeleven als je ergens mee zit, los van of je inhoudelijk veel aan hun reactie hebt (niet dat ik dat vaak niet had hoor). Ik hoop dat je je inmiddels wat beter voelt en vind het in ieder geval super knap hoe je je vaak kranig weert, lijkt me heel erg logisch dat je je af en toe zwaar kut voelt. Het enige inhoudelijke dat ik n.a.v. je posts tegen je had willen zeggen was dat ik het knap vind hoe je je eigen negatieve gevoelens meteen weet te relativeren, maar dat dat misschien soms niet nodig is, als in: het lijkt me volkomen legitiem om onwijs te balen af en toe en je daar aan over te geven.

2 likes

Wie zegt zoiets in godsnaam tegen je? Wat een ontzettende eikels zeg. Iedereen is mooi. Punt.

De eerste twee jongens zijn uit die grot bevrijd, hopelijk komt het met de rest ook goed

13 likes

Mn moeder noemt Alpaca’s , parka’s… is goed mam.

6 likes

Brak op de bank, could be worse, could be better hahahaha

Zolang je ze zelf niet hoeft te maken, is het wat minder belangrijk dat je precies snapt wat een afgeleide functie is denk ik. Ik weet natuurlijk de context van je tentamen niet hoor! Als er dus een ’ bij staat, gaat het om een afgeleide functie (wat dat dan ook is haha) en daarmee bereken je een coëfficiënt (wat kan zijn een betrouwbaarheidsco of een richtingsco etc.) Misschien ga je met dit in je achterhoofd hopelijk nog wat puntjes scoren voor dat onderdeel! Succes alvast!!

2 likes

Nee dat is het inderdaad. Ik zou vaak op het hartje willen drukken, als blijk dat ik het gezen heb, mee leef, maar niet weet wat te zeggen. Gewoon als erkenning. Maar ja een hartje is ‘vind ik leuk’ en ik vind t natuurlijk niet leuk.

Iig, ook ik heb je berichtje gelezen, en ik wens je iig veel beterschap, zodat het weer iets lichter wordt. En ik hoop dat je je gauw weer wat beter voelt!

5 likes