Ik herken het wat je zegt over het hartje. Soms wil ik dat ook gebruiken als ‘ik heb het gelezen en ik wil je dat laten weten, maar weet verder niet wat ik moet zeggen’, maar het komt zo gek over als een vind-ik-leuk.
Nog aan het leren? Of wat je ook moest doen waarvoor je gered moest worden.
Thanks, gaat om psychologie dus dat eerste gaat wel op. Ik wil het eigenlijk vandaag af hebben, deze resultaten kwamen op het laatste moment om de hoek kijken, dus overleg met begeleider wordt lastig. Ik ga er nog over nadenken, merci!
Ik bedoelde ook in het algemeen hoor! Meer voor mezelf, bij twijfel doen i.p.v. niet doen (wat ik nu dus vaak doe… als dit nog logisch klinkt).
Het is natuurlijk wel wat ‘makkelijker’ om te reageren als er iets concreets aan de hand is; dan kan je proberen mee te denken of terugvallen op de standaard reacties zoals inderdaad condoleances. In die zin begrijp ik wel wat je beschrijft. En ik kan me ook goed voorstellen dat het je extra opvalt als je zelf altijd probeert om op mensen te reageren.
Voel je je wel al wat beter?
Geen grote statistieknerd hier, maar heb je er een foto van? Dat geeft me meer een idee wat je bedoelt.
Edit: je bent al geholpen zie ik
Zo’n 13 jaar terug gebruikt dus weet er niet veel meer van. Alleen dat het wel hielp en dat het bleekt, dus smeer het niet aan je kleren of beddengoed!
Dat gaat later vanmiddag wel weer lukken haha
Alpacas met een parka aan. Zo fancy
Ik denk dat het wjekw misschien niet de beste plek is voor zulke posts, omdat dit topic zo snel gaat dat veel mensen niet alles lezen maar alleen de laatste 30 posts ofzo. Dus er kan snel overheen gekeken worden. Ook denk ik dat het vaak is dat mensen niet weten wat ze erop moeten zeggen. Ik heb dat ook weleens en ik geef het bericht dan een hartje om steun te geven zonder er met een nieuw bericht op te reageren. Ik snap wel dat het rot is voor jou dat er weinig respons komt!
Omg zo schattig
Hahahaha die is goed. Ga ik voortaan gebruiken als ik mn auto moet parkeren.
wat een cuuuuutieee
@Eddie
Sorry ik zou nog op jouw berichtje in het psychisch praattopic reageren maar heb gisteren even geen tijd gehad om een uitgebreide reactie te plaatsen en ben nu ook de hele dag weg.
Maar ik ben het zeker niet vergeten hoor (niet dat ik denk dat je nu zo heel erg zit te wachten op een reactie van mij haha). Ik doe zelf altijd vrij lang over het schrijven van een inhoudelijk berichtje dus daar ga ik altijd even goed voor zitten.
Aaaah wat een dotje (ja I know, niet de juiste emoji maar soit)
Ik heb ook een psychologie thesis geschreven waarin een marginaal significant resultaat voorkwam. Als je wilt kan ik je via pb wel sturen hoe ik dat genoteerd heb en hoe ik het verder besproken heb in de discussie?
Familie leden, kennissen, kinderen. Wat ik vooral kut vind eraan is dat ze het deden toen ik 12/13 was (daarna werd ik ziek en dan ga je toch niks lullig zeggen haha). Het deed echt niets goeds voor me en nu 8 jaar later denk ik er nog steeds eens aan
Oh ik heb dit ook altijd! Ik kan niet wachten tot de vakantie begint maar als het dan zover is verveel ik mij al na 1 week! Haha
Heb ook niemand in mijn omgeving die ook leerkracht is en dan is 5 weken jezelf vermaken behoorlijk lang!
Ik heb nu allerlei dagjes gepland en allemaal dingen die ik nog wil doen. Zoals een keer winkelen in een andere stad, naar slot Loevestein, botanicus etc.
Vanuit mezelf: ik lees sommige berichten maar half, omdat het zo snel gaat en de laatste weken ik alleen s avonds forum.
Ik heb je berichten denk ik gemist daardoor,maaar je mag me altijd een pb sturen! <3 Dan kan ik het sowieso beter bijhouden en volgen/reageren.
Exact, haha. Ja dagjes weg ben ik ook aan het plannen idd. Heb jij al vakantie?