Wat je even kwijt wilt #2

Ik vind dit echt niet cool van hem. Als ik deze situatie met mijn vriend had zou ik bij zijn moeder gaan klagen, misschien dat zij hem kan overtuigen. En anders zeggen dat het, als ik hem helemaal zelf moet betalen, ook echt mijn auto is en hij dus moet betalen om mee te mogen. Hij kinderachtig, ik ook kinderachtig.

8 likes

Ik snap echt niet waarom mensen denken dat het een goed idee is om iets met hun nagels te doen in het openbaar? Lakken, knippen, vijlen, bijten, blijf er alsjeblieft gewoon van af!

4 likes

Ik denk dat ik het vanavond nog een keer het gesprek aanga. Mijn moeder is ook not amused van zijn houding (die had al geen zin meer om vanavond te bbq’en).

Ben in elk geval blij dat jullie ‘achter mij staan’ en mijn gedachtegang dus niet heel hebberig is.

2 likes

Omg, ze hebben bij de ijssalon hier nu edible cookie dough! Ik weet al wat ik ga halen haha

6 likes

Dat zullen dure ritjes zijn Hahah!

2 likes

Hier zou een boete op moeten staan.

Gadverdamme hier lopen echt elke dag van die smerige dikke spinnen door het huis. Ik durf nog amper naar binnen te lopen.

Nou ik vind ze allemaal stom. Wat @flazeda zegt - lelijk aan de binnenkant met z’n allen.

Niet te geloven… Alsof naar de tandarts gaan al niet erg genoeg is, krijg je dat nog over je heen. Ik hoop dat je op z’n minst hem ff hebt toegesproken en anders naar een lievere tandarts bent overgestapt!

1 like

Mag ik ook een lijstje meegeven :innocent::innocent:

2 likes

Zo irritant dat de weegschaal als ik er binnen 5 minuten 3x op ga staan, elke keer een verschillend gewicht aangeeft. Het verschil is soms echt anderhalve kilo. Hoeveel weeg ik nou :anguished: En ja ik post dit hier want ik kan nog niet in het ledengedeelte/strak in je zwempak.

@Lovepink Ja dit vind ik niet cool van hem. Ben zelf degene die het meest verdient in onze relatie en wij hebben altijd naar rato gedaan. Toen Mn vriend meer ging verdienen hebben we gewoon de financiën weer onder de loep genomen en de kosten opnieuw verdeeld. Zou echt nog even goed met m rond de tafel gaan

1 like

Nee, dit is in de Zaanstreek! Volgens mij heeft nog niet heel Nederland het haha

1 like

Is je vloer op die plek wel waterpas, en zijn je batterijen niet bijna leeg? Dat zijn twee beruchte veroorzakers van dat probleem!

1 like

Hahaha nou… nu we het toch over glossier hebben. Ze hadden iets van een setje met van die serums voor je gezicht :innocent: ( tipje voor jou trouwens hahaha stephanie Broek had veel leuke dingentjes gekocht daarzo)

Ik ga vanavond wandelen met mijn moeder, en het dan halen. Zal hier nog wel even een foto plaatsen!

Hahahah meen je dit. Zo lief ben jij haha. Nee joh kies jij nog maar lekker wat leuks voor jezelf uot joh gekkie!

1 like

Ik las: heb ik geen schoon ondergoed meer in mijn besteklade. Zat al van; huhhh, waarom bewaar je dat daar? :joy:

2 likes

Jaa had wel wat keelpijn. En ik had mijn hoofd gestoten (aan dezelfde kant) wat ook een bult met een wondje was geworden dus misschien heeft dat ook te maken met je immuunsysteem. Hij lijkt al wel wat kleiner vandaag gelukkig :blush: