Wat je even kwijt wilt #2

Thanks! Ik gebruik het alleen savonds en heb gewoon een lelijke pyjama, dus maak me niet echt zorgen. Maar alleen even op een plekje heeft toch geen nut? Want je ziet na vier weken pas resultaat

Dit is mijn 50e post dus ik kan straks eindelijk weer in het members only gedeelte! Lekker veel bijlezen :smile:

4 likes

Ik merkte het direct, het droogt de puistjes uit. 4 weken lijkt me sterk? Dan is je huid waarschijnlijk ook gortdroog. Smeer je je hele gezicht daarmee in?

Dan woon je zeker niet in de bible belt :sweat_smile: Hier is 's zondags geen enkele winkel open, ook de supermarkt niet.

1 like

ik heb dit in mijn bezit :rolleyes:

6 likes

niet in gebruik iig

Nee ik raakte alleen maar van streek :frowning: die eerste zit ik niet meer bij omdat ik verhuisd ben, mn nieuwe begon er ook meteen over maar op een betere manier. Maar nog steeds stom.

stom he! en dat zonder influencers, heb t al jaren… kwam m tegen bij het opruimen van de garage, typisch.

2 likes

Ik ben trots op mezelf dat ik niet strontchagrijnog ben omdat ik op een traject van 2 uur, 2.5 uur vertraging heb.

1 like

Ik wil een kleren-opvouw-robot, wat is de stand van de techniek hierin?

3 likes

Nu ben ik benieuwd welke producten!

1 like

Vind jouw gedachtegang totaal niet hebberig eerder die van je vriend. Wel lekker genieten van de voordelen van een auto maar de nadelen zijn allemaal voor jou omdat het jouw auto is, zo werkt het toch niet. Zou proberen er nog een keer met hem over te praten en rustig uit te leggen wat je hier ook zegt erover. Mocht dat niet werken zou ik ook lekker kinderachtig doen en hem niet meer in jouw auto laten want ja jouw auto he. Succes!

1 like

Ja, dat is de bedoeling van het spul, zei @Krabsalade net ook

1 like

@Jumpsuit lees de reactie van viooltjes in de tag

1 like

Ja maar wel helemaal omreizen dus heb de hele middag in de trein gezeten :frowning_face:

Ugh, wat een kutdag :disappointed:

Ik denk omdat sommige mensen het op zo’n manier zeggen alsof we nooit wat doen. “Elke dag om 3 uur naar huis en altijd vrij”, terwijl het qua uren gelijk loopt (maak elke week meer dan 40 uur, die verder niet extra betaald worden).
Ik ben het wel met je eens hoor! (en durf daarom ook niet zo goed te klagen dat ik me verveel :see_no_evil:)

Oh die 6 weken zijn er in de praktijk maar 4 (voorbereiden etc.). Wat ik heerlijk vind overigens :smiley:

2 likes

Weet iemand wat dit voor beest is?

Ah lief! :heart:

1 like

Nee, ruzie met mijn moeder die me verwijt dat het mijn eigen schuld is dat ik steeds afwijzingen krijg bij sollicitaties en dat ik er de laatste tijd niets aandoe. Mijn hoofd stond er niet naar, mede door diezelfde moeder die 2 maanden geleden een operatie heeft gehad waardoor ik steeds mee moet naar afspraken. Vind ik helemaal niet erg, maar vind het niet leuk dat ik nu verwijten krijg dat ik er niets aandoe. :disappointed: