Ik probeer hier wel op te letten: als iemand iets heftigs post en ik zie dat diegene nog geen of maar 1 reactie heeft gekregen, reageer ik erop en bij veel reacties scroll ik ook wel eens verder. Soms weet ik ook niet goed wat ik moet zeggen, maar het is al fijn als je laat weten dat je met iemand meeleeft.
Goals.
En ik probeer wel altijd op heftige berichtjes (of als mensen gewoon even een luisterend oor willen) te reageren (juist omdat ik weet hoe fijn het is als je niet genegeerd/ondergesneeuwd wordt), maar ik lees lang niet altijd terug bijvoorbeeld.
Er liep een muis door mijn kamer
Eigenlijk vind ik het wel heel goed dat je het zegt. Ik zal voor mijzelf spreken als ik er in het vervolg beter op zal letten!
Lijkt me simpel. Niet meebetalen is niet in de auto. Doei
Ik lig al de hele middag in de tuin kranen, wasbakken en WC’s uit te zoeken, en ik was helemaal enthousiast dat er 1 goedkoop op de veiling werd aangeboden.
Thanks! Ik gebruik het alleen savonds en heb gewoon een lelijke pyjama, dus maak me niet echt zorgen. Maar alleen even op een plekje heeft toch geen nut? Want je ziet na vier weken pas resultaat
Dit is mijn 50e post dus ik kan straks eindelijk weer in het members only gedeelte! Lekker veel bijlezen
Ik merkte het direct, het droogt de puistjes uit. 4 weken lijkt me sterk? Dan is je huid waarschijnlijk ook gortdroog. Smeer je je hele gezicht daarmee in?
Dan woon je zeker niet in de bible belt Hier is 's zondags geen enkele winkel open, ook de supermarkt niet.
ik heb dit in mijn bezit
niet in gebruik iig
Nee ik raakte alleen maar van streek die eerste zit ik niet meer bij omdat ik verhuisd ben, mn nieuwe begon er ook meteen over maar op een betere manier. Maar nog steeds stom.
stom he! en dat zonder influencers, heb t al jaren… kwam m tegen bij het opruimen van de garage, typisch.
Heb de hele tijd zo’n vage hoofdpijn. Niet heel erg. Maar wel sinds dit warme weer. Zuip zeker weer niet genoeg water ofzo. Ik vergeet dat altijd
Ik ben trots op mezelf dat ik niet strontchagrijnog ben omdat ik op een traject van 2 uur, 2.5 uur vertraging heb.
Ik wil een kleren-opvouw-robot, wat is de stand van de techniek hierin?
Nu ben ik benieuwd welke producten!
2,5 uur??? Gelukkig is het mooi weer