Haha ik moet een beetje huilen omdat ik dit lief vind
Het zit hoog
Jaaa heb ik ook altijd! Zelfs bij 30 graden hahah
Ik wou dat ik nog op de basisschool zat en jij mn juf was haha!
Aah <3
Wil je anders mn stagiaire worden?
Wat een lol zouden we dan hebben 

Ik denk dat er dan geen enkel kind nog iets wilt leren hahaha.
Ah dat is ook kut… Ik hoop dat het hardlopen helpt, ik moet zeggen dat sporten mij altijd wel helpt als ik me ergens rot over voel. En hopelijk is de pizza lekker!
Misschien Bach rescue druppels? Dat gebruikte ik wel eens met tentamens. Weet niet of het echt helpt maar de gedachte alleen werkt al.
Is wel een goeie. Als ik zie dat ze in paniek raak schreeuw ik KALLUM BLIJVUH. Denk dat ze dan niet meer bezig is met dr vliegangst.
Vandaag voor het eerst alleen naar een watertje gegaan om lekker te zonnen/zwemmen. Niet zo lang geleden zou ik dat niet zo snel alleen doen maar ben blij dat ik het gedaan heb, zo een fijne dag gehad.
Fijn hè! Ik doe het ook steeds vaker en het bevalt me goed. 
Maar echt! Besef steeds meer dat ik niet andere mensen nodig heb om het leuk te hebben en dat ik ook gewoon in mijn eentje op pad kan. Zo ben ik pas ook al een paar keer alleen koffie gaan drinken, vond dat altijd een beetje gek ofzo maar waarom zou het niet kunnen!? 
Ik loop al een tijdje met het idee om een blog te beginnen waarin ik mensen interview over hun (bijzondere) hobby’s/interesses. Daarom 2 vragen voor jullie in de vorm van polls (anoniem):
- Zou je het leuk vinden om zo’n blog te lezen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
- Zou je zelf willen vertellen over je hobby/passie/interesse?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Het idee er achter is dat het soms best lastig is om te ontdekken wat je graag doet. De artikelen zouden misschien als inspiratie kunnen dienen voor iemand die ook nog zoekende is.
@anon68622085 @Lula @Nescio Laat het maar weten als deze post ongepast/onwenselijk is. Dan haal ik hem weer weg!
Gewoon doen! Durfde het ook lang niet maar nu ik het gedaan heb merk ik dat ik hier veel blijer van wordt dan bijvoorbeeld in Mn eentje thuis zitten
Haha ah joh als iemand het nu tegen me zegt kan het me echt niks schelen. Jammer dan ik blijf lekker toch bestaan en ik hoef ook helemaal niet mooi te zijn 
@Hazel valt je hoofd ook niet onder body positivity? Wat ontzettend lullig van je tandartsen trouwens. Wie zijn zij nou in godsnaam om iets over je gezicht te zeggen??? Ik bedoel iedereen heeft het recht niet maar echt
Kut ik ga donderdag al en ik moet di en woe gewoon werken dus dan kan het niet
hoezo moet je het uitproberen?
Transavia
Jij werkt bij Transavia toch? Ik had vorige week echt onprofessioneel cabinepersoneel zeg!
Hoe en waar
Lief van je
️