Wat je even kwijt wilt #2

Vind jouw gedachtegang totaal niet hebberig eerder die van je vriend. Wel lekker genieten van de voordelen van een auto maar de nadelen zijn allemaal voor jou omdat het jouw auto is, zo werkt het toch niet. Zou proberen er nog een keer met hem over te praten en rustig uit te leggen wat je hier ook zegt erover. Mocht dat niet werken zou ik ook lekker kinderachtig doen en hem niet meer in jouw auto laten want ja jouw auto he. Succes!

1 like

Ja, dat is de bedoeling van het spul, zei @Krabsalade net ook

1 like

@Jumpsuit lees de reactie van viooltjes in de tag

1 like

Ja maar wel helemaal omreizen dus heb de hele middag in de trein gezeten :frowning_face:

Ugh, wat een kutdag :disappointed:

Ik denk omdat sommige mensen het op zo’n manier zeggen alsof we nooit wat doen. “Elke dag om 3 uur naar huis en altijd vrij”, terwijl het qua uren gelijk loopt (maak elke week meer dan 40 uur, die verder niet extra betaald worden).
Ik ben het wel met je eens hoor! (en durf daarom ook niet zo goed te klagen dat ik me verveel :see_no_evil:)

Oh die 6 weken zijn er in de praktijk maar 4 (voorbereiden etc.). Wat ik heerlijk vind overigens :smiley:

2 likes

Weet iemand wat dit voor beest is?

Ah lief! :heart:

1 like

Nee, ruzie met mijn moeder die me verwijt dat het mijn eigen schuld is dat ik steeds afwijzingen krijg bij sollicitaties en dat ik er de laatste tijd niets aandoe. Mijn hoofd stond er niet naar, mede door diezelfde moeder die 2 maanden geleden een operatie heeft gehad waardoor ik steeds mee moet naar afspraken. Vind ik helemaal niet erg, maar vind het niet leuk dat ik nu verwijten krijg dat ik er niets aandoe. :disappointed:

Dit weekend was zo leuk en chill!

2 likes

Ik ben ook bezig met solliciteren en het is een frustrerend traject. Het laatste wat je dan nodig hebt is mensen die doen alsof je niet hard genoeg je best doet. Hoop dat ze snel bijdraait en der excuses aanbied, zeker als je de laatste tijd veel energie in haar helpen hebt gestopt.

Ben jij San junipero?? Of moet dit in het dingen waar je pas laat achterkwam topic?

Serieus ik vroeg me echt een uur geleden nog af waar jij was gebleven :sunglasses:

3 likes

Ik moet zeggen dat ik altijd dacht dat het me niet zo veel raakte, maar heb dus al die prachtige bloggers ontvolgd en voel me na 2 weken oprecht gewoon al zo veel prettiger over mezelf!

2 likes

:frowning: Nou, zeg dat. Ik ben nu een jaar of 3 aan het solliciteren (niet altijd even actief), maar echt gewoon ruim 200 afwijzingen inmiddels. En ze weet het ook, dus is gewoon een kutopmerking. :woman_shrugging: Ik doe ook maar mijn best, maar er zijn nu eenmaal dingen die ik niet goed kan door mijn beperking (waar ik voor 95% gewoon prima mee functioneer, maar die 5% waarmee ik dat niet kan vergeet men maar even) en 1 ding daarvan is dat ik hoofd- niet altijd van bijzaken kan scheiden.

Ik had vandaag een super nare klant op mijn werk, ben er helemaal verdrietig van. Terwijl hij degene was die onbeleefd was dus ik snap niet waarom ik me slecht/schuldig voel maar ik doe het toch.

2 likes

Hahaha nee, maar ik ben dan ook heel slecht in dat soort dingen :stuck_out_tongue:

@LastYoungRenegade Ah :frowning: Dat is stom.
En solliciteren is sowieso al rot genoeg :frowning:

1 like

Waarschijnlijk had je moeder ook haar dag niet, maar dat is geen reden om zo een vervelende opmerking te maken. Het helpt bij mij (soms) om te bedenken dat die/zulke opmerking meer te maken heeft met hoe zijzelf zich voelt, dan dat het met jou te maken heeft. Maar kut is het wel natuurlijk.
En vergeet ook niet te bedenken dat jij ook veel dingen hebt bereikt, zoals je boek, en dat afwijzingen op sollicitaties niet persoonlijk zijn!

Hahaha, ondertussen heb ik wel weer schoon ondergoed, maar de besteklade blijft leeg. Misschien moet ik dat dus indd maar gewoon doen. Lijkt het nog wat :joy:

1 like

Ah lief <3

En ja, ik vind t fantastisch :hugs::heart_eyes:

1 like

:frowning: Ja, vooral als je cv nogal knudde is :’). Want ja, die niet-afgemaakte opleidingen kan ik nooit meer overdoen en gewoon niet doen.

Nou ja, ze is al 2 maanden niet in d’r humeur, maar ik ben degene die daar dus steeds mee te maken heeft en dat breekt op op een bepaald moment :frowning: En als er dan ook nog zo’n kutopmerking komt…
Ik zie ze tegenwoordig gelukkig ook niet meer als iets persoonlijks, maar dit soort opmerkingen werken nou niet echt mee enzo :frowning:

1 like