Wat je even kwijt wilt #2

Is het financieel onvoordelig om een tweede baantje te nemen qua loonheffingen ed?

Uiteindelijk betaal je hetzelfde aan belastig als iemand met hetzelfde loon bij 1 baan, kan alleen een timingverschil in zitten, dat jij maandelijks meer betaald en dan later bijvoorbeeld weer meer terugkrijgt

1 like

Op het EGF heeft iemand van hier ooit gepost dat ze het zo jammer vond dat niemand op haar berichten reageerde maar dat “populaire EGF’ers” wel altijd een antwoord kregen en dat vond ik zo sneu dat ik haar berichten een beetje ben gaan volgen en ook gewoon na een tijdje veel over haar wist. Af en toe stuurde ik dan wat reacties op haar berichten of tagde ik haar. En zij reageerde dus noooooit terug op mij en dat snap ik dan ook echt niet haha. Ik snap dat het maar 1 persoon is maar sindsdien voel ik me wel wat minder verplicht

Kan ook zijn dat ik gewoon geblokkeerd was hoor :sweat_smile:

29 likes

Even een klaag momentje omdat ik mezelf gewoon even kut en alleen voel. Ik zou ergens gaan eten maar blijkt dat dat niet door gaat. En vervolgens krijg ik een uitnodiging voor een feestje blijkt die uitnodiging niet voor mij bedoeld te zijn. En omdat ik me zo voel heb ik gewoon de neiging om een potje te gaan janken. Maarja daar schiet ik ook niks mee op dus heb ik maar pizza besteld en ga straks even een rondje hardlopen (voor het eerst)

2 likes

Ik vond het een beetje een droevig idee dat dit alleen maar voor de gezelligheid en ontspanning zou zijn. Vind zelf dat zo’n online community juist ook veel waarde heeft voor de minder leuke dingen in het leven. Ik kan me zelf ook niet voorstellen dat je over negatieve dingen heen leest en dat je daar niets bij voelt.

4 likes

Oh dat is ook wel heel pijnlijk van dat feestje! Vind het knap dat je er toch nog wat leuks van maakt voor jezelf.

1 like

:frowning:

Geniet van je pizza :heart:

1 like

Oke ik heb besloten dat ik toch iets van valdispert wil halen voor mijn vliegangst. Sorry dat ik hier de laatste tijd zoveel advies vraag en klaag maar het zit me echt heel hoog. Ik wil absoluut niet iets dat invloed op me kan hebben lichamelijk want ik ben heel bang dat ik daar van moet spugen of een hartaanval krijg ofzo (ja ik ben een bang kind). Is valdispert van de etos gewoon oke of raden jullie wat anders aan? Ik wil niet betablokkers ofzo, vind ik eng

1 like

Als het bij de Etos verkrijgbaar is, hoef je je, volgens mij, geen zorgen te maken :grin:

5 likes

Ik zou dat in de winter naar buiten dragen als het heel koud is. Dan zeg ik gewoon ja is mn Balenciaga muts.

1 like

Haha ik moet een beetje huilen omdat ik dit lief vind
Het zit hoog

2 likes

Jaaa heb ik ook altijd! Zelfs bij 30 graden hahah

1 like

Ik wou dat ik nog op de basisschool zat en jij mn juf was haha!

5 likes

Aah <3

Wil je anders mn stagiaire worden?
Wat een lol zouden we dan hebben :joy::joy:

1 like

Ik denk dat er dan geen enkel kind nog iets wilt leren hahaha.

1 like

Ah dat is ook kut… Ik hoop dat het hardlopen helpt, ik moet zeggen dat sporten mij altijd wel helpt als ik me ergens rot over voel. En hopelijk is de pizza lekker!

2 likes

@prikkelbaar @anon98052296 haha, dit doe ik ook altijd. Nooit zonder topje eronder.

1 like

@anon98052296 ik wil anders ook wel een meditatie kalmerings voice clip voor je inspreken.

7 likes

Misschien Bach rescue druppels? Dat gebruikte ik wel eens met tentamens. Weet niet of het echt helpt maar de gedachte alleen werkt al.

2 likes

Is wel een goeie. Als ik zie dat ze in paniek raak schreeuw ik KALLUM BLIJVUH. Denk dat ze dan niet meer bezig is met dr vliegangst.

9 likes