Wat je even kwijt wilt #2

Valeriaan is geen heftig spul, dus maak je niet te druk. Probeer het anders als je ‘s avonds thuis bent van werk.

2 likes

De druk op je oren kun je verlichten door te gapen. Ik ga altijd zo lang door met gapen to hey helemaal weg is (slikken of kauwgom kauwen werkt bij mij niet)

1 like

@anon98052296 valeriaan is echt helemaal prima hoor. enige wat je merkt is dat je wat minder nerveus wordt. behalve als je een kat bent! dan ga je er heel raar van doen.

4 likes

Dank jullie wel meiden!!

1 like

Daar heb je speciale oordopjes tegen. Je kunt alleen geen muziek luisteren dan, maar je zou ze ook alleen bij het stijgen en landen kunnen indoen. Koop je gewoon bij Kruidvat/ Etos/ Hema. Vind zelf Pluggerz een fijn merk hiervoor.

@anon98052296 valdispert is echt top. Ik gebruikte het ook wel tijdens werk en school als ik even angstig/gespannen raakte en werd er gewoon weer wat rustiger van. Voelde me niet raar ofzo, gewoon gekalmeerd. Ik kon ook gewoon prima functioneren nog dus wees daar niet bang voor! Komt echt helemaal goed!

2 likes

van de week keihard tegen iedereen die verbrand was en naar zee was geweest gezegd van “jaa die wind is verraderlijk, het gaat hard dan terwijl je het niet door hebt”

Om vandaag zelf te verbranden aan zee :+1:

5 likes

‘Probleem’ met vriend over dat geld voor de auto is opgelost. Ik deed (onbewust) toch een beetje afstandelijk, dus hij merkte wat er aan de hand was. Ik in tranen, want wil niet hebberig overkomen. We hebben het uit kunnen praten en hij zag in dat hij inderdaad ook de voordelen van de auto heeft. Qua vaste lasten gaat hij ook wat meer betalen. Hij heeft het niet beseft dat het eigenlijk wel raar was. Ben heel blij dat het uit de lucht is. Hij is ook meteen wezen kijken voor een fiets (ander irritatiepuntje van mij dat hij geen fiets heeft/wilde). Nogmaals bedankt voor de reacties allemaal!

41 likes

Ik heb ook een switch, hoe werkt dat dan :astonished:

1 like

Ik heb een aantal vluchten echt gehuild van de pijn in m’n oren, het voelde echt alsof m’n trommelvliezen scheurden. M’n vader heeft me toen een keer gedwongen om m’n neus dicht te knijpen en te “snuiten” tot ze openklapten. Ik durfde niet want het deed zooo’n pijn. Het hielp echt heel goed, daarna had ik amper pijn. Op de terugweg deed ik het meteen toen ik voelde dat het pijn ging doen en meteen geen last meer.

TLDR; knijp je neus dicht en “snuit”, ook al ben je bang voor de pijn.

4 likes

Ja daar heb je oordopjes voor zoals @Hettie al zei. Ik ben zelf heel tevreden met earplanes van Sanohra, die kun je soms ook in het vliegtuig zelf kopen.
Voor reisziekte slik ik Primatour en daar word ik zo slaperig van dat m’n angst ook een stuk minder is. Dubbel plezier van :+1:

Heb je al een reis gepland staan?

1 like

Ja ik vlieg donderdag naar Bulgarije!

2 likes

Oh leuk joh, veel plezier alvast! Ga je daar ook vloggen?

1 like

Ik heb toevallig gisteren valeriaandruppels gekocht bij Kruidvat omdat ik de laatste tijd niet kan slapen. Hoe lang voor het slapen gebruik jij het? Vind het lastig dat er op de verpakking weinig informatie staat…

Dat is wel de bedoeling!

1 like

Ik hoop dat ze dit snappen in Bulgarije

37 likes

Hahaha ik vind dit echt schattig.

1 like

is dit wat je wel en niet eet? :stuck_out_tongue:

Vind mezelf echt kinderachtig haha. Ben nu op vakantie en een van mijn beste vriendinnen gaat na mij op vakantie met haar vriend en ze wil eigenlijk de hele reis hetzelfde doen, tot en met een bepaalde airbnb aan toe en ik merk dat ik dat super irritant vind. Slaat nergens op, het is niet alsof ik monopolie heb op zuid oost Europa of zo, maar voelt gewoon vervelend op de een of andere manier.

9 likes

Ja haha