Wat je even kwijt wilt #2

Ik weet niet waar je woont, maar de komende 3 dagen ben ik vrij! Mocht je wat willen doen en durven af te spreken, kan je me altijd berichten :smile:

6 likes

Ik was nog aan het teruglezen, helemaal invested in het verhaal, is er geen conclusie haha?
Had je de fooi uiteindelijk nog gegeven?

1 like

Pfff kwamen er net achter dat onze hond spons heeft gegeten… lekker ritje dierenarts gehad

Aaaw, is hij nu oké?

What’s up? Misschien dat we je gerust kunnen stellen?

2 likes

Ahhh niet zo slim ): Gaat het nu weer oke? Geef hem maar een dikke knuffel!

Ja ik heb mario kart :sunglasses: speel het anders alleen als vrienden hier komen, vindt alleen zo stom.

Ik heb ook mario kart :grin:

Samenvatting

SW-3119-4438-9599

1 like

Ja leuk! Let niet op mijn rare naam trouwens haha.

@Koffiekopje @Bunnyslippers ja hij is gelukkig weer oke, onwijs veel overgegeven mja dan is ie het maar kwijt :blush:

2 likes

Noodlecheese :joy: ik mag jouw broer wel.

1 like

Ik lees net dit verhaal op reddit en ik lach me dood

I once took a shit In the bathtub and then realising what a horrible mistake I’d made, I flung poo Into a hole In the wall.

My parents renovated and patched up the hole. So now there Is a ~15 year old turd in between the bathroom and kitchen wall of my childhood home.

Not even using a throwaway because I have no shame.

6 likes

Ik wil niet slapen want dan is het eerder morgen. En ik wil morgen niet werken. Ughhh.

Ik vind het echt relaxed dat ik mijn ritme weer wat heb aangepast. Lekker 's ochtends wakker zijn. :heart: En 09:00/10:00 eruit is nog steeds best laat.

Ik heb geen werk dus ik vind om 07:00 of 08:00 naast mijn bed staan niet nodig haha.

Nee allebei niet. Ik verveel me vaak wel ja :slight_smile: Maar het is even niet anders, moet eerst aan mijzelf werken bij de psycholoog. Maar dit is mijn leven al een aantal jaar alleen heb ik nu eindelijk de stap ondernomen om een keer te werken aan mijn problemen hehe.

3 likes

Ik heb gelukkig wel een inkomen. Het is geen vetpot maar ach ik kom niks tekort.

Haha ja! Ik heb er gisteren voor het eerst mee geschreven, instant liefde <3 <3

1 like

Ondanks dat ik niet mijn bed uit kon komen ben ik toch de dag begonnen met 5km hardlopen (dat ik gisteravond 9 had gepland vergeten we maar even).

7 likes

Ik ben op werk maar voel me echt mega beroerd. Hopelijk is er ruimte voor verlof:( hallo, zomergriep!

Ik heb straks een herkansing en heb daarna eeeiindelijk officieel vakantie. O en ik kan pas echt rusten als ik mijn resultaten terug heb natuurlijk.

2 likes