Wat je even kwijt wilt #2

WEEEEEEKEEEEENDDDDDDD

4 likes

Hahahha mijn vader kende dit van VI. Daar hadden ze de voornaam van meneer Genee erin gefotoshopt en mijn vader heet ook zo. Plezier alom

1 like

Oke ik heb jou nu toegevoegd.
@Prikkelbaar kan ik jou ook toevoegen?
Dit is echt mn eerste gameconsole dus geen idee hoe dit allemaal werkt.:blush:

1 like

Justin Bieber schijnt verloofd te zijn :sob: .

Nou ja zeg ik ben mn Regular weer kwijt :cry:

Ik ga morgen naar Amsterdam. Smiddags heb ik nog niks, zal ik naar de Albert cuyp markt (ben ik nog nooit geweest) of sale shoppen?

• Albert cuyp
  • Shoppen

0 stemmers

Ik heb vandaag 5 uur zowat achter elkaar gepuzzeld :eek: Maar ik heb 'm af!! Laatst stond er in het Je moet kiezen topic een dilemma waarvan eentje was dat je pas mocht eten na een puzzel van 1000 stukjes gemaakt te hebben. Nou daar kom ik op terug, jezus wat een werk al voor 500 stukjes

16 likes

Hallo vanaf mijn nieuwe telefoon

8 likes

Hello from the other side

2 likes

En, bevalt je pen ook?

2 likes

Ik weet niet waar je woont, maar de komende 3 dagen ben ik vrij! Mocht je wat willen doen en durven af te spreken, kan je me altijd berichten :smile:

6 likes

Ik was nog aan het teruglezen, helemaal invested in het verhaal, is er geen conclusie haha?
Had je de fooi uiteindelijk nog gegeven?

1 like

Pfff kwamen er net achter dat onze hond spons heeft gegeten… lekker ritje dierenarts gehad

Aaaw, is hij nu oké?

What’s up? Misschien dat we je gerust kunnen stellen?

2 likes

Ahhh niet zo slim ): Gaat het nu weer oke? Geef hem maar een dikke knuffel!

Ja ik heb mario kart :sunglasses: speel het anders alleen als vrienden hier komen, vindt alleen zo stom.

Ik heb ook mario kart :grin:

Samenvatting

SW-3119-4438-9599

1 like

Ja leuk! Let niet op mijn rare naam trouwens haha.

@Koffiekopje @Bunnyslippers ja hij is gelukkig weer oke, onwijs veel overgegeven mja dan is ie het maar kwijt :blush:

2 likes