Wat je even kwijt wilt #2

Ah wat vreselijk :(, gelukkig voelt ze zich al wat beter! Wel veel ‘geluk’ gehad dat jij zo goed aanvoelde dat er iets mis was. Weet je wat er met haar aan de hand was?

1 like

Ja, ben uiteindelijk ook heel blij dat ik toch heb gebeld en ben gegaan (zelfs die €200 maken me niks uit). Ze had vorige week vaccinaties gehad en had daardoor waarschijnlijk te veel stress in combinatie met lage weerstand en warmte kreeg ze een verstopping waardoor ze niet meer at en poepte en lag haar maag/darm kanaal stil!

1 like

Ja zo fijn! Ook midden in de nacht op zondag :heart:

Sterkte, probeer genoeg te drinken eventueel frisdrank voor een beetje suiker! Moest wel lachen om je filmpje :joy:

1 like

Ik heb oogontsteking aan beide ogen en ik zie er echt niet uit vandaag. Blijf zo lang mogelijk binnen in de hoop dat het een beetje weg trekt maar ben er bang voor :joy:

Succes met (hopelijk) de laatste loodjes, wat akelig dat de spanning hierover zich (ook) uit in fysieke klachten.

Laatste dag vrij! Helaas niet zulk heel mooi weer

Je kent waarschijnlijk de tip al dat je 2 of 3 keer per dag je ogen moet schoonmaken met een wattenschijfje met afgekoeld gekookt water? Een koud zakje kamillethee erop kan ook helpen. Vaak gaat het gelukkig vanzelf weer over, maar wel even vervelend!

@Mazikeen wat fijn dat je het zo aangevoeld hebt en je konijn nu beter is. Ik ben opgelucht in jouw plaats dat ze er zo snel is doorgekomen :blush:

@Noomie Veel succes met je scriptie!

2 likes

Nee, ik heb ze niet regelmatig. Wel eens eerder een paar dagen met veel bloedneuzen gehad, maar ben toen niet naar de dokter gegaan. Mijn vriend stond erop dat ik ernaar laat kijken.

1 like

Oh dat had ik ook laatst, zo kut! Vaak je handen wassen, anders blijf je ze opnieuw besmetten.

1 like

Heel lief! Dankjewel!

1 like

Vervelend, ik had dat pas geleden aan 1 oog. Het duurde 4 dagen dat het over was. Sterkte. 2 ogen lijken me helemaal geen pretje.

1 like

Jeuj, eindelijk de stap gezet. Donderdag word een stuk van mij verwijderd.

… flubbertje op mijn rug. Hehehe

1 like

Wat fijn dat het nu beter gaat zeg, wat een nare nacht!

1 like

ja ik las daar iets over, ik ga eens even kijken hoe dat werkt!

1 like

Er wordt een flat gebouwd 3cm naast mijn bed en ik vind het zo kut! Net uit frustratie opgezocht wanneer de bouwvak begint…over 4 weken dus :weary:

509 nieuwe berichten in dit topic :scream: bijlezen slaan we maar over.

Zo’n leuk weekend gehad! Feestjes in het dorp en onze houwarming/bbq. Nu heel de zooi weer opruimen :sweat_smile:

2 likes

Het is gelukkig wel warmer dan het lijkt! Ik had voor de zekerheid een dun jasje aangetrokken maar die is niet nodig (in mijn stad dan).

Hemels, op de Zaanweg!