Wat je even kwijt wilt #2

Ik werk vandaag thuis aka mn leestijd hier is inmiddels verdubbeld en ga zo ff een bananenbrood bakken denk ik maar hou mn mailbox wel in de gaten hoor!!!1!1!!

5 likes

Ik heb besloten dat ik in 2019 of 2020 (zal dat wel worden) echt eens naar Londen wil (liefste voor RARE, event voor mensen die romance lezen), maar zal wel weer alleen moeten. :disappointed:

4 likes

Naaah. Niet zo slecht over jezelf denken hoor! Zolang niet je gezicht half eraf gesmolten is, ben ik wel wat gewend hoor.
Dus als je ooit denkt: ik wil wat doen, gewoon ff een berichtje sturen

1 like

Oo nice.
maar eens uitproberen!

1 like

Ik heb vandaag voor het eerst geen gezichtsmake-up op naar m’n werk (wel oogpotlood, mascara en wenkbrauwpoeder) en daar was ik een beetje zenuwachtig over maar tot nu toe verloopt m’n dag 100% hetzelfde als anders

11 likes

Er ligt een schaal koekjes in de keuken op kantoor.

Ik eet mn worteltjes.

:upside_down_face:

2 likes

Ik heb van een vriendin bloemen gekregen, maar ze stinken echt zo ontzettend erg. Dus ik ga ze weggooien, ook al zien ze er nog heel mooi uit. En nu voel ik me schuldig.

1 like

Blijkbaar had ik op een gedeactiveerde (die ik net weer activeerde, want wispelturig) spaarrekening nog 80 euro staan. Hoe ik dat heb gemist is me een raadsel. Het is niet dat ik in de miljoenen zwem en 80 euro niets is ofzo. Wel een goed begin van de maandag :smiley:

12 likes

@NotJealous dat idd! Al brengt jouw post me wel op andere ideeën, ik twijfel altijd om dat te doen. Maarja dan denk ik lig je daar alleen, lekker sneu. Maar fuck it!

1 like

Fml ik zit al sinds 09:00 in een mega saaie vergadering en ben zo moe, kan mijn ogen amper openhouden. En het duurt nog zeker tot 13:00 :tired_face:

Echt, wie bedenkt dit op een maandagmorgen?!

3 likes

echt een succesformule dit!

Ik heb weer eens buikpijn en kan pas over 2 weken naar het ziekenhuis. Ik haat mijn lichaam.

We hebben geen groetjes gekregen hoor :unamused:

2 likes

Ja voor jezelf heb je het idee dat het verschil enorm is maar mensen merken dat echt niet op dus

1 like

Dit klinkt vermakelijk. Heb je een voorbeeld?

1 like

Ja maar echt he!
Ik weet zeker dat onderzoek van een of ander vaag onderzoeksbureau heeft uitgewezen dat je dit soort vergaderingen JUIST op maandagochtend moet doen. Want dan is iedereen zo lekker uitgerust door het week en nemen die koppies juist extra veel informatie op
:expressionless: :expressionless:

2 likes

Hahhaha! Er zijn ook heel veel klassieke musici die dat doen. Waar ik vooral van smul zijn de pagona’s van jong talentjes. Het is namelijk overduidelijk dat die door de ouders zijn geschreven.

1 like

Ah dat vind ik ergens wel schattig juist haha.
Ik zie die ouders al helemaal zo’n Wikipedia-pagina voor hun grut in elkaar knutselen.

1 like

Ik was altijd maandag vrij. Ideaal.

2 likes

Oh dat lijkt me juist niet fijn! Dan ben je maandag en dinsdag in werkritme (qua bedtijd bijv), woensdag niet en do en vr opeens weer wel. Ik ken mezelf en ik zou dan dinsdag laat slapen en later opstaan, en dan heb je woensdagavond hetzelfde probleem als elke zondag: niet kunnen slapen. Maar goed als je een ochtendmens bent is het misschien wel chill haha

1 like