Wat je even kwijt wilt #2

Jeuj, eindelijk de stap gezet. Donderdag word een stuk van mij verwijderd.

… flubbertje op mijn rug. Hehehe

1 like

Wat fijn dat het nu beter gaat zeg, wat een nare nacht!

1 like

ja ik las daar iets over, ik ga eens even kijken hoe dat werkt!

1 like

Er wordt een flat gebouwd 3cm naast mijn bed en ik vind het zo kut! Net uit frustratie opgezocht wanneer de bouwvak begint…over 4 weken dus :weary:

509 nieuwe berichten in dit topic :scream: bijlezen slaan we maar over.

Zo’n leuk weekend gehad! Feestjes in het dorp en onze houwarming/bbq. Nu heel de zooi weer opruimen :sweat_smile:

2 likes

Het is gelukkig wel warmer dan het lijkt! Ik had voor de zekerheid een dun jasje aangetrokken maar die is niet nodig (in mijn stad dan).

Hemels, op de Zaanweg!

Ik werk vandaag thuis aka mn leestijd hier is inmiddels verdubbeld en ga zo ff een bananenbrood bakken denk ik maar hou mn mailbox wel in de gaten hoor!!!1!1!!

5 likes

Ik heb besloten dat ik in 2019 of 2020 (zal dat wel worden) echt eens naar Londen wil (liefste voor RARE, event voor mensen die romance lezen), maar zal wel weer alleen moeten. :disappointed:

4 likes

Naaah. Niet zo slecht over jezelf denken hoor! Zolang niet je gezicht half eraf gesmolten is, ben ik wel wat gewend hoor.
Dus als je ooit denkt: ik wil wat doen, gewoon ff een berichtje sturen

1 like

Oo nice.
maar eens uitproberen!

1 like

Ik heb vandaag voor het eerst geen gezichtsmake-up op naar m’n werk (wel oogpotlood, mascara en wenkbrauwpoeder) en daar was ik een beetje zenuwachtig over maar tot nu toe verloopt m’n dag 100% hetzelfde als anders

11 likes

Er ligt een schaal koekjes in de keuken op kantoor.

Ik eet mn worteltjes.

:upside_down_face:

2 likes

Ik heb van een vriendin bloemen gekregen, maar ze stinken echt zo ontzettend erg. Dus ik ga ze weggooien, ook al zien ze er nog heel mooi uit. En nu voel ik me schuldig.

1 like

Blijkbaar had ik op een gedeactiveerde (die ik net weer activeerde, want wispelturig) spaarrekening nog 80 euro staan. Hoe ik dat heb gemist is me een raadsel. Het is niet dat ik in de miljoenen zwem en 80 euro niets is ofzo. Wel een goed begin van de maandag :smiley:

12 likes

@NotJealous dat idd! Al brengt jouw post me wel op andere ideeën, ik twijfel altijd om dat te doen. Maarja dan denk ik lig je daar alleen, lekker sneu. Maar fuck it!

1 like

Fml ik zit al sinds 09:00 in een mega saaie vergadering en ben zo moe, kan mijn ogen amper openhouden. En het duurt nog zeker tot 13:00 :tired_face:

Echt, wie bedenkt dit op een maandagmorgen?!

3 likes

echt een succesformule dit!

Ik heb weer eens buikpijn en kan pas over 2 weken naar het ziekenhuis. Ik haat mijn lichaam.

We hebben geen groetjes gekregen hoor :unamused:

2 likes