Noodlecheese ik mag jouw broer wel.
Ik lees net dit verhaal op reddit en ik lach me dood
I once took a shit In the bathtub and then realising what a horrible mistake I’d made, I flung poo Into a hole In the wall.
My parents renovated and patched up the hole. So now there Is a ~15 year old turd in between the bathroom and kitchen wall of my childhood home.
Not even using a throwaway because I have no shame.
Ik wil niet slapen want dan is het eerder morgen. En ik wil morgen niet werken. Ughhh.
Ik vind het echt relaxed dat ik mijn ritme weer wat heb aangepast. Lekker 's ochtends wakker zijn. En 09:00/10:00 eruit is nog steeds best laat.
Ik heb geen werk dus ik vind om 07:00 of 08:00 naast mijn bed staan niet nodig haha.
Nee allebei niet. Ik verveel me vaak wel ja Maar het is even niet anders, moet eerst aan mijzelf werken bij de psycholoog. Maar dit is mijn leven al een aantal jaar alleen heb ik nu eindelijk de stap ondernomen om een keer te werken aan mijn problemen hehe.
Ik heb gelukkig wel een inkomen. Het is geen vetpot maar ach ik kom niks tekort.
Haha ja! Ik heb er gisteren voor het eerst mee geschreven, instant liefde <3 <3
Ondanks dat ik niet mijn bed uit kon komen ben ik toch de dag begonnen met 5km hardlopen (dat ik gisteravond 9 had gepland vergeten we maar even).
Ik ben op werk maar voel me echt mega beroerd. Hopelijk is er ruimte voor verlof:( hallo, zomergriep!
Ik heb straks een herkansing en heb daarna eeeiindelijk officieel vakantie. O en ik kan pas echt rusten als ik mijn resultaten terug heb natuurlijk.
Waarom heb ik de afspraak bij de fysio ook alweer zo vroeg gezet???
Goed dat je er even naar gaat laten kijken! Heb je normaal gesproken nooit last van bloedneuzen?
Er is een onderhoudsman voor mijn cv-ketel in mijn huis en ik vind dat altijd zo ongemakkelijk. Nu nog meer want ik ben brak en heb nog niet gedoucht en niet thuis geslapen en ik voel me vies. En nu is het nog best een knappe jongen ook.
Hm naar mijn idee gaat dat vooral over verschillende lichaamstypen? Maar er is inderdaad ook wel focus op gezicht o.a. met dat ingrepen normaler worden en daar reactie tegen is, daar had ik niet aan gedacht.
Doet me wel goed dat er meerdere mensen hebben gezegd dat het stomme opmerkingen waren van mijn tandartsen, dankjewel
En goed dat jij het je niet meer aantrekt! We hebben sowieso allemaal mooie en minder mooie eigenschappen, laten we ons maar focussen op wat belangrijk is
Mooi tog. Vooral die wing.
Wel een heel natuurlijk resultaat.
Wat een nacht
Voordat we naar bed gingen (rond 23.00u) had ik het gevoel dat mijn twee jarige konijntje zich niet zo lekker voelde. Wij nog even kletsen en Candy Crush in bed en als ik wil gaan slapen toch een naar onderbuik gevoel. Ga rond 1.30 nog even naar haar kijken en ze ziet er super ziek uit, is ijskoud en reageert nergens op. Vriend wakker gemaakt, ik was volledig in tranen, geprobeerd haar op te warmen maar ze beet flink van zich af en toch maar de spoed dierenarts gebeld. Om 2.30 in de auto naar het dierenziekenhuis (andere stad) voor een afspraak. Daar heeft de dokter allemaal spuitjes gegeven en dwangvoeding en gezegd dat het echt aan zichzelf lag of ze de ochtend zou halen. Hele terugweg gehuild en vervolgens de hele nacht bij haar gezeten en gewaakt, alles wat ze lekker vond aangeboden en na de spuitjes begon ze gelukkig vrij snel weer te eten. Rond half 6 vertrouwde ik het wel en ben ik naar bed gegaan en de wekker om half 8 gezet om weer te checken. Nu gaat het weer goed, ze eet goed, heeft al een beetje gepoept, gespeeld en gerend. Echt een van de afschuwelijkste nachten ooit!
Ah wat vreselijk :(, gelukkig voelt ze zich al wat beter! Wel veel ‘geluk’ gehad dat jij zo goed aanvoelde dat er iets mis was. Weet je wat er met haar aan de hand was?
Ja, ben uiteindelijk ook heel blij dat ik toch heb gebeld en ben gegaan (zelfs die €200 maken me niks uit). Ze had vorige week vaccinaties gehad en had daardoor waarschijnlijk te veel stress in combinatie met lage weerstand en warmte kreeg ze een verstopping waardoor ze niet meer at en poepte en lag haar maag/darm kanaal stil!
Ja zo fijn! Ook midden in de nacht op zondag ️