Wat je even kwijt wilt #2

Ja voor jezelf heb je het idee dat het verschil enorm is maar mensen merken dat echt niet op dus

1 like

Dit klinkt vermakelijk. Heb je een voorbeeld?

1 like

Ja maar echt he!
Ik weet zeker dat onderzoek van een of ander vaag onderzoeksbureau heeft uitgewezen dat je dit soort vergaderingen JUIST op maandagochtend moet doen. Want dan is iedereen zo lekker uitgerust door het week en nemen die koppies juist extra veel informatie op
:expressionless: :expressionless:

2 likes

Hahhaha! Er zijn ook heel veel klassieke musici die dat doen. Waar ik vooral van smul zijn de pagona’s van jong talentjes. Het is namelijk overduidelijk dat die door de ouders zijn geschreven.

1 like

Ah dat vind ik ergens wel schattig juist haha.
Ik zie die ouders al helemaal zo’n Wikipedia-pagina voor hun grut in elkaar knutselen.

1 like

Ik was altijd maandag vrij. Ideaal.

2 likes

Oh dat lijkt me juist niet fijn! Dan ben je maandag en dinsdag in werkritme (qua bedtijd bijv), woensdag niet en do en vr opeens weer wel. Ik ken mezelf en ik zou dan dinsdag laat slapen en later opstaan, en dan heb je woensdagavond hetzelfde probleem als elke zondag: niet kunnen slapen. Maar goed als je een ochtendmens bent is het misschien wel chill haha

1 like

Ik heb vrijdag gekozen, want dan is er op werk ook nooit iemand. Zijn echt de saaiste dagen. Maandag is bij ons vergaderdag dus die kan niet… Woensdag vond ik ook wel een fijne trouwens, breekt de week doormidden

1 like

De dader

2 likes

Hebben jullie nog tips om te eten in Gent? Ik ga een weekend heen en vroeg mij af of jullie nog leuke eettentjes weten in Gent.
Ik ben er met de Gentse feesten

Ah, dat is de sleutel tot (geen) succes: ik moet een wikipedia-pagina maken over mezelf. :sunglasses:

1 like

Vraagje -
mijn onderbuurman is slecht ter been en woont 2 hoog (en hoort gewoon in een bejaardenhuis te zitten als ik eerlijk mag zijn). Hij is zelf echt een giga lastpak (ruzie met alles en iedereen, maar iedereen MOET hem helpen want hij is hulpbehoevend, radio/tv nachtelijks keihard aan, 24/7 sigaren roken). Nu heeft hij zijn rollator geparkeerd in de trapgang (ik woon in een oud pand in Amsterdam, dus vrijwel geen ruimte) en kan de voordeur daardoor maar voor een kwart open. De verhuurder zegt dat we ermee moeten dealen - maar meneer z’n scootmobiel staat letterlijk 1meter verderop in het portiek…
Is dit iets waar een huurder idd ‘maar mee moet dealen’?

Morgen beginnen #roadtoairplane

13 likes

Ja dat was dus ook mijn insteek. Ik krijg van de huurder te horen dat het anders ‘ondoenlijk word voor meneer om naar buiten te gaan’. Ik woon boven die tjappie en hij gaat elke dag op z’n scootmobiel ervandoor. Waar die hele rollator vandaan - geen idee.
Plus - hoe komt een hulpbehoevend persoon van een trap af MET een rollator?

“Door een optreden tijdens het Prinsengrachtconcert 2007, heeft ze sinds 2008 een aantal keren in binnen- en buitenland opgetreden met André Rieus Johann Strauß Orchestra, waardoor ze heel erg bekend is geworden.”

Haar facebook is trouwens ook vermakelijk :grimacing:

7 likes

Pfff ik had vannacht oordopjes in. Ivm lawaai makende echtgenoot.
Hield mijn tinnitus mij wel wakker!!! Kutpiep

Je zou die rollator magisch kunnen laten verdwijnen.

7 likes

Dat worden hele relaaaaxte vlogjes dus.

2 likes

Als het allemaal te lang duurt weet ik zeker dat mijn onderbuurvrouw (65+) wel eventjes 'helpt. Die heeft afgelopen weekend eigenhandig het terras van t restaurant onder ons verhuisd omdat het in de weg stond hahah

8 likes

Shout out naar m’n lieve buurvrouwtje

14 likes