Wat je even kwijt wilt #2

Ik heb vrijdag gekozen, want dan is er op werk ook nooit iemand. Zijn echt de saaiste dagen. Maandag is bij ons vergaderdag dus die kan niet… Woensdag vond ik ook wel een fijne trouwens, breekt de week doormidden

1 like

De dader

2 likes

Hebben jullie nog tips om te eten in Gent? Ik ga een weekend heen en vroeg mij af of jullie nog leuke eettentjes weten in Gent.
Ik ben er met de Gentse feesten

Ah, dat is de sleutel tot (geen) succes: ik moet een wikipedia-pagina maken over mezelf. :sunglasses:

1 like

Vraagje -
mijn onderbuurman is slecht ter been en woont 2 hoog (en hoort gewoon in een bejaardenhuis te zitten als ik eerlijk mag zijn). Hij is zelf echt een giga lastpak (ruzie met alles en iedereen, maar iedereen MOET hem helpen want hij is hulpbehoevend, radio/tv nachtelijks keihard aan, 24/7 sigaren roken). Nu heeft hij zijn rollator geparkeerd in de trapgang (ik woon in een oud pand in Amsterdam, dus vrijwel geen ruimte) en kan de voordeur daardoor maar voor een kwart open. De verhuurder zegt dat we ermee moeten dealen - maar meneer z’n scootmobiel staat letterlijk 1meter verderop in het portiek…
Is dit iets waar een huurder idd ‘maar mee moet dealen’?

Morgen beginnen #roadtoairplane

13 likes

Ja dat was dus ook mijn insteek. Ik krijg van de huurder te horen dat het anders ‘ondoenlijk word voor meneer om naar buiten te gaan’. Ik woon boven die tjappie en hij gaat elke dag op z’n scootmobiel ervandoor. Waar die hele rollator vandaan - geen idee.
Plus - hoe komt een hulpbehoevend persoon van een trap af MET een rollator?

“Door een optreden tijdens het Prinsengrachtconcert 2007, heeft ze sinds 2008 een aantal keren in binnen- en buitenland opgetreden met André Rieus Johann Strauß Orchestra, waardoor ze heel erg bekend is geworden.”

Haar facebook is trouwens ook vermakelijk :grimacing:

7 likes

Pfff ik had vannacht oordopjes in. Ivm lawaai makende echtgenoot.
Hield mijn tinnitus mij wel wakker!!! Kutpiep

Je zou die rollator magisch kunnen laten verdwijnen.

7 likes

Dat worden hele relaaaaxte vlogjes dus.

2 likes

Als het allemaal te lang duurt weet ik zeker dat mijn onderbuurvrouw (65+) wel eventjes 'helpt. Die heeft afgelopen weekend eigenhandig het terras van t restaurant onder ons verhuisd omdat het in de weg stond hahah

8 likes

Shout out naar m’n lieve buurvrouwtje

14 likes

Ik was net in de sportschool, in de (virtuele) groepsles ruimte. Ik was in mijn eentje, en ik volgde de buikspieren les. En toen kwam er ineens een oudere man binnen, en die ging eerst 10 minuten aan de zijkant staan, op zn telefoon kijkend maar wel met zijn gezicht naar mij toe. En toen kwamen er ook echt net van die hip bridge oefeningen en ik voelde me zooo opgelaten. En toen ging die man oefeningen doen met zijn springtouw, totaal niet de les volgen. Maar ik voelde me zo niet op mijn gemak dat ik maar ben weggegaan. Ik twijfelde nog even of ik het zou zeggen tegen de instructeurs die rond liepen, maarja de man deed eigenlijk niks verkeerd maar ik voel me nog steeds een beetje raar?

Een klein tapas restaurantje waar ik het liefst ga: La Malcontenta

Er is niet zo veel plek dus sowieso reserveren op voorhand!

1 like

Herbert :sunglasses:

1 like

Betty White, zo gek als een deur. Heerlijk mens. In de 90 maar nog steeds zo kwiek als een kievit.

Opzich maakt het ons niet uit. Tapas mag, maar ook gewoon een leuk kroegje waar we wat borrelhapjes kunnen eten. Budget is toch wel max 30 pp voor een avondje

Ik vind het wel leuk, maar ligt er maar net aan hoe je het combineert

1 like

Was je bij de Basic Fit? Want daar is volgens mij een regel dat er geen mensen in de virtuele-les-zaal mogen die andere dingen doen dan de les volgen, als er een les bezig is. Bij ons hingen er laatst een poosje briefjes omdat men het wel een prima plek vond voor hun eigen oefeningen.

Dus dat kun je navragen en aangeven dat het wel gebeurt, of ze erop willen letten. En als het weer gebeurt even melden bij de balie, dat ze diegene weg moeten halen omdat jij je onprettig voelt.