Wat je even kwijt wilt #2

Weet iemand of je nog studiefinanciering krijgt als je woont in België maar studeert in NL?
Vriend gaat naar Antwerpen verhuizen en ik ga soort van mee maar dan is het dus beeje afhankelijk daarvan waar ik me inschrijf :stuck_out_tongue:

Een jongen op Tinder zegt " Precies meid!" tegen me. WIE van jullie is mij aan het catfishen??

20 likes

Lol dit heeft mij gemotiveerd om toch maar een jurkje te kopen voor 10 euro (of 15… ligt er aan welke van de 2 past). :see_no_evil: Maar ben het wel echt nodig. Heb gewoon geen 1 basic zwart jurkje meer. Ja het is echt bijna niks maar ik koop nooit dure kleding haha en ik heb er op dit moment ook even geen geld voor.

1 like

Volgens mij krijgen alleen Nederlandse studenten woonachtig in Nederland studiefinanciering, maar dit staat vast op DUO.

Ja het was inderdaad bij de basic fit. Zal het eens vragen de volgende keer, thanks!

1 like

Haha precies hierom vind ik op vrijdag werken juist zo chill. Lekker rustig.

Een goeie vriendin van mij is dit jaar afgestudeerd en net jarig geweest, ze viert haar feestje voor beide gelegenheden in 1x. Nu wil ik haar iets leuks geven, maar ik twijfel.

Want eigenlijk zou ik haar het liefst een nachtje weg (met mij) geven, naar Breda had ik in gedachten. Alleen wat ik vind is het 75 euro p.p. en dat is toch wel eigenlijk boven mijn budget. Maar kan ik het maken om dan een soort cadeaubon te geven van bijv. 50 euro en dat ze dan de rest zelf moet betalen. Vind zelf van niet namelijk.

Andere optie vond ik misschien een cadeaubon van een juwelier, dat we samen iets uitkiezen.

Of misschien hebben jullie nog ideeën over iets ‘gedenkwaardigs’ geven? Ze geeft totaal niet om spullen dus het zit toch wel meer in iets samen doen (geen high-tea, dat doen we al regelmatig) of iets wat lang mee kan gaan.

:cry:

Ik heb zo mn diploma uitreiking en heb een jurk aan. Vind het doodeng😂

9 likes

Ik vind m eigenlijk superleuk! Heb je een linkje?

Waar kan ik het best online series kijken? Ik wil graag een serie zien die niet op Netflix staat en ik had eerst een site die wel lekker werkte, maar ik krijg nu steeds verbindingsfouten etc.

1 like

Net telefoontje gehad dat ik bent aangenomen op een hele fijne werkplek, zo blij!

45 likes

Gefeliciteerd :blush:

1 like

Dat wil ik ook weten! Ik wil ook een matras daar kopen, maar mijn bed is te lang voor het 90 euro matras :cry:

Staat je vast beter dan je zelf denkt. Geniet van je diploma-uitreiking! :blush:

1 like

Leuke theatervoorstelling?
Heb ik laatst als cadeau gehad. Met lunch. Erg leuk!

2 likes

Ugh ik coördineer op het werk een bepaald werkgroepje/project dat wat losstaat van mijn eigen werk, het is een soort van vrijwillig dingetje waar we met een aantal collega’s aan werken. Mijn manager zit ook in het groepje en ze heeft haar deel van het werk echt niet goed/volledig gedaan maar ik voel me nu echt bezwaard om er iets van te zeggen omdat ze mijn baas is en iedereen dit vrijwillig bovenop het andere werk nog doet. Grr. Nu weet ik ook weer waarom ik groepswerken haatte als student.

Ik wil mijn stagebegeleiders morgen een bedankje geven maar ik kan niks bedenken. Ik wil iets kleins geven, het mag eetbaar zijn (hoeft niet), maar moet bovenal gezond zijn. Het zijn vrouwen.

1 like

Dit heb ik mijn SLBer net gegeven, bedankt chocolade (niet gezond😜) en een setje pennen met bedankt in allerlei talen. Beide van HEMA!

8 likes

Even een frisse neus helpt bij mij altijd enorm. Ik denk vaak van niet, maar even een klein boodschapje doen om bijvoorbeeld iets lekkers te halen en ik voel me een stuk beter!