Wat je even kwijt wilt #2

Ik was net in de sportschool, in de (virtuele) groepsles ruimte. Ik was in mijn eentje, en ik volgde de buikspieren les. En toen kwam er ineens een oudere man binnen, en die ging eerst 10 minuten aan de zijkant staan, op zn telefoon kijkend maar wel met zijn gezicht naar mij toe. En toen kwamen er ook echt net van die hip bridge oefeningen en ik voelde me zooo opgelaten. En toen ging die man oefeningen doen met zijn springtouw, totaal niet de les volgen. Maar ik voelde me zo niet op mijn gemak dat ik maar ben weggegaan. Ik twijfelde nog even of ik het zou zeggen tegen de instructeurs die rond liepen, maarja de man deed eigenlijk niks verkeerd maar ik voel me nog steeds een beetje raar?

Een klein tapas restaurantje waar ik het liefst ga: La Malcontenta

Er is niet zo veel plek dus sowieso reserveren op voorhand!

1 like

Herbert :sunglasses:

1 like

Betty White, zo gek als een deur. Heerlijk mens. In de 90 maar nog steeds zo kwiek als een kievit.

Opzich maakt het ons niet uit. Tapas mag, maar ook gewoon een leuk kroegje waar we wat borrelhapjes kunnen eten. Budget is toch wel max 30 pp voor een avondje

Ik vind het wel leuk, maar ligt er maar net aan hoe je het combineert

1 like

Was je bij de Basic Fit? Want daar is volgens mij een regel dat er geen mensen in de virtuele-les-zaal mogen die andere dingen doen dan de les volgen, als er een les bezig is. Bij ons hingen er laatst een poosje briefjes omdat men het wel een prima plek vond voor hun eigen oefeningen.

Dus dat kun je navragen en aangeven dat het wel gebeurt, of ze erop willen letten. En als het weer gebeurt even melden bij de balie, dat ze diegene weg moeten halen omdat jij je onprettig voelt.

Weet iemand of je nog studiefinanciering krijgt als je woont in België maar studeert in NL?
Vriend gaat naar Antwerpen verhuizen en ik ga soort van mee maar dan is het dus beeje afhankelijk daarvan waar ik me inschrijf :stuck_out_tongue:

Een jongen op Tinder zegt " Precies meid!" tegen me. WIE van jullie is mij aan het catfishen??

20 likes

Lol dit heeft mij gemotiveerd om toch maar een jurkje te kopen voor 10 euro (of 15… ligt er aan welke van de 2 past). :see_no_evil: Maar ben het wel echt nodig. Heb gewoon geen 1 basic zwart jurkje meer. Ja het is echt bijna niks maar ik koop nooit dure kleding haha en ik heb er op dit moment ook even geen geld voor.

1 like

Volgens mij krijgen alleen Nederlandse studenten woonachtig in Nederland studiefinanciering, maar dit staat vast op DUO.

Ja het was inderdaad bij de basic fit. Zal het eens vragen de volgende keer, thanks!

1 like

Haha precies hierom vind ik op vrijdag werken juist zo chill. Lekker rustig.

Een goeie vriendin van mij is dit jaar afgestudeerd en net jarig geweest, ze viert haar feestje voor beide gelegenheden in 1x. Nu wil ik haar iets leuks geven, maar ik twijfel.

Want eigenlijk zou ik haar het liefst een nachtje weg (met mij) geven, naar Breda had ik in gedachten. Alleen wat ik vind is het 75 euro p.p. en dat is toch wel eigenlijk boven mijn budget. Maar kan ik het maken om dan een soort cadeaubon te geven van bijv. 50 euro en dat ze dan de rest zelf moet betalen. Vind zelf van niet namelijk.

Andere optie vond ik misschien een cadeaubon van een juwelier, dat we samen iets uitkiezen.

Of misschien hebben jullie nog ideeën over iets ‘gedenkwaardigs’ geven? Ze geeft totaal niet om spullen dus het zit toch wel meer in iets samen doen (geen high-tea, dat doen we al regelmatig) of iets wat lang mee kan gaan.

:cry:

Ik heb zo mn diploma uitreiking en heb een jurk aan. Vind het doodeng😂

9 likes

Ik vind m eigenlijk superleuk! Heb je een linkje?

Waar kan ik het best online series kijken? Ik wil graag een serie zien die niet op Netflix staat en ik had eerst een site die wel lekker werkte, maar ik krijg nu steeds verbindingsfouten etc.

1 like

Net telefoontje gehad dat ik bent aangenomen op een hele fijne werkplek, zo blij!

45 likes

Gefeliciteerd :blush:

1 like