Dat wil ik ook weten! Ik wil ook een matras daar kopen, maar mijn bed is te lang voor het 90 euro matras
Staat je vast beter dan je zelf denkt. Geniet van je diploma-uitreiking!
Leuke theatervoorstelling?
Heb ik laatst als cadeau gehad. Met lunch. Erg leuk!
Ugh ik coördineer op het werk een bepaald werkgroepje/project dat wat losstaat van mijn eigen werk, het is een soort van vrijwillig dingetje waar we met een aantal collega’s aan werken. Mijn manager zit ook in het groepje en ze heeft haar deel van het werk echt niet goed/volledig gedaan maar ik voel me nu echt bezwaard om er iets van te zeggen omdat ze mijn baas is en iedereen dit vrijwillig bovenop het andere werk nog doet. Grr. Nu weet ik ook weer waarom ik groepswerken haatte als student.
Ik wil mijn stagebegeleiders morgen een bedankje geven maar ik kan niks bedenken. Ik wil iets kleins geven, het mag eetbaar zijn (hoeft niet), maar moet bovenal gezond zijn. Het zijn vrouwen.
Dit heb ik mijn SLBer net gegeven, bedankt chocolade (niet gezond😜) en een setje pennen met bedankt in allerlei talen. Beide van HEMA!
Even een frisse neus helpt bij mij altijd enorm. Ik denk vaak van niet, maar even een klein boodschapje doen om bijvoorbeeld iets lekkers te halen en ik voel me een stuk beter!
Heerlijk railaway kijken
ik heb deze en volgende week nog drie hele belangrijke deadlines (oa mn thesis ) en ik voel nu dat mn keel en oren pijn gaan doen.
ik ga zo even wandelen en langs de ap voor gember en citroen, iemand nog meer tips wat ik kan halen? etos zit ook wel in de buurt
ik zat trouwens te twijfelen om helemaal makeup op te doen voor dat stukje lopen en ff snel boodschappen maar door @hanson haar post denk ik ook wel van ja fuck it…
Oh ik ben ook hartstikke plussize dus fijn juist!! Bedankt!
En heb je wel een idee hoe je hem zou combineren? Als je dat niet weet zou ik hem terugsteren, maar ikzelf kan wel twee jeans bedenken die er mooi bij staan en als het kouder is doe ik er gewoon een zwarte cardigan overheen aan. Maar ik hou ook wel gewoon van bloemen/vogel prints haha
Ohmyyy, ik moet nog 4x naar dit werk rijden en dan zit het er op. Zo vreemd.
HO WACHT WAAR IN DE ZAANSTREEK?!?!?!?!?!?!
(mijn lichaam wil dit niet weten, maar mijn hart wel… snapje)
Jaaa goed zo, gewoon ff snel heen en weer zonder gedoe!
Tips: veel slapen, VEEL en constant water drinken, neusspray (gewoon zoutoplossing), chloorhexidine zuigtabletten (zowel het spul als de zuigbeweging zijn goed voor je keel), paracetamol of als je denkt dat het een ontsteking is ibuprofen (maar dat neem ik zelf nooit omdat ik er last van m’n maag van krijg).
Het is bij Hemels, op de Zaanweg, in Wormerveer!
O dear god, m’n ouders wonen in Wormer, ik in Zaandam… dus 3x raden waar ik minstens een paar keer per week langs rijdt.
Hahaha, ik woon er op 10 minuten fietsen vandaan, dus dat is nog erger. Ik kom er misschien al iets te vaak in de week
Wat naar dat je je zo voelt! Zulke dagen zijn vreselijk je, en gaan tergend langzaam voorbij. Is er iets wat je zou kunnen doen om jezelf af te leiden? Wat bij mij nog wel eens helpt is gamen of gewoon domme huishoudklusjes doen (als ik het kan opbrengen om ermee te beginnen). Misschien is er ook iets wat voor jou werkt? Hopelijk voel je je gauw weer wat beter.
Sorry he!!1!!11!1!1!!!
(Xoxo)
Hmmm chips
Bedankt voor je reactie! Het gaat vandaag al weer wat beter gelukkig. Ik ben sowieso wel wat meer op mezelf en als ik elke dag of meerdere keren per week met dezelfde vriendinnen af spreek, dan word ik ze gewoon een beetje zat haha… Maar goede tips, ik ga ook zeker weer wat oude hobbies proberen op te pakken waar ik de laatste tijd geen tijd of puf voor had