Omg ik heb sinds lange tijd weer koekjes van de Subway.
En een broodje maar na een paar happen heb ik daar helemaal geen zin meer in? Hmm hopelijk straks wel.
Gelukkig maar.
In de auto naar werk dacht ik echt neee.
Maargoed als je er eenmaal bent zit je er zo weer in. Alsof ik niet ben weggeweest.
eindelijk een topic aangemaakt!
telkens goede ideeën maar blijkbaar liep ik alsmaar achter de feiten aan.
Ik heb echt een slechte dag vandaag, maar nu ben ik weer een beetje blij omdat ik mijn oortjes heb teruggevonden die al meer dan een week kwijt waren: in de broekzak van een broek die ik net uit de wasmachine haal. Maar ze doen het nog ️ En nu zijn ze mooi schoon, haha. Nu lekker voor mezelf koken in het kader van selfcare (mijn telefoon wil daar “seksvaren” van maken… Die plant kende ik nog niet
) en daarna een avondje chillen. Morgen weer een dag.
Sowieso is er niets om je voor te schamen als je er hard voor hebt gewerkt. Neem sowieso zo snel mogelijk contact op met je begeleider en maak bezwaar! Laat ze dan maar uitleggen waarom je opnieuw een 5 hebt. Als er nu opeens andere dingen zijn waarom je het niet hebt gehaald, hadden ze dat bij de eerste keer al moeten opmerken. Sterkte
Tof! Heb je iets wat je kunt delen of niet?
En daar ben ik het helemaal mee eens. Bij publicatie stopt het leerproces niet. Je kunt nooit iedereen ‘blij’ maken met wat je schrijft, maar dat is natuurlijk geen reden om het niet te proberen.
Waarschijnlijk hadden ze dat zelf juist wel door dat er één rij was en probeerden ze sneaky voor te piepen? Ik vind dat ook altijd vervelend als mensen dat doen bij de AH mandjeskassa!
Leuk, graag!
Ik ben goed in geheimen bewaren.
Shit ik heb net een pizza besteld en per ongeluk een zakje knoflooksaus erbij gedaan zie ik? hallo ik wil dit niet ik wil m’n euro terug
Doen, klinkt heel leuk!
Ik ben echt erg. I.p.v. mijn broodje heb ik nu de koekjes opgegeten. :’) :’) :’) Die waren wel lekker. Nomnom.
Sowieso snap ik de combinatie pizza en knoflooksaus niet. Waarom zou je pizza verpesten met een overheersende smaak als knoflooksaus🤨
Haha oh ik had dit laatst soort van andersom, ik zei “Eh er is hier gewoon een rij hoor” op een dikke vette bitch-toon (moest nodig plassen, stond in een rij voor de wc, en had wat alcohol op). Zegt diegene heel beteuterd “oh sorry dat wist ik niet”. Mijn god de tranen schoten me gewoon in de ogen, vond het zo zielig dus voortaan geef ik iedereen weer het voordeel van de twijfel.
Ik heb zulke lieve collega’s; kom ik terug na 3 weken vakantie, is mijn hele bureau versierd met ballonnen en foto’s en papieren waarop “welkom terug” staat ️ Spijtig dat ik geen foto’s kan nemen op zo’n momenten
(mobieltjes mogen niet mee binnen)
Voel me echt zo goed op mijn werk (werk er nog maar sinds december, daarvoor echt in een shitbedrijf gewerkt met een erg stomme baas)
Ik heb eucalyptusolie verspreid in mijn huis tegen muizen. Hoeveel kans van slagen geven jullie mij?
- 0%
- 25%
- 50%
- 75%
- 100%
- Haha, you fool
0 stemmers
Voor de korstjes!
Ik heb nog nooit zoveel stress in mijn leven gekend als de afgelopen twee weken, nu heerlijk 3,5 week chillen op Bali byeeeeeee
Hmmm dat verklaart een hoop, die eet ik nooit op
Ja zoals iemand zei voor de korstjes misschien? Ik heb het uiteindelijk niet eens erbij gekregen, motherfuckers