Waarschijnlijk hadden ze dat zelf juist wel door dat er één rij was en probeerden ze sneaky voor te piepen? Ik vind dat ook altijd vervelend als mensen dat doen bij de AH mandjeskassa!
Leuk, graag!
Ik ben goed in geheimen bewaren. 
Shit ik heb net een pizza besteld en per ongeluk een zakje knoflooksaus erbij gedaan zie ik?
hallo ik wil dit niet ik wil m’n euro terug
Doen, klinkt heel leuk!
Ik ben echt erg. I.p.v. mijn broodje heb ik nu de koekjes opgegeten. :’) :’) :’) Die waren wel lekker. Nomnom.
Sowieso snap ik de combinatie pizza en knoflooksaus niet. Waarom zou je pizza verpesten met een overheersende smaak als knoflooksaus🤨
Haha oh ik had dit laatst soort van andersom, ik zei “Eh er is hier gewoon een rij hoor” op een dikke vette bitch-toon (moest nodig plassen, stond in een rij voor de wc, en had wat alcohol op). Zegt diegene heel beteuterd “oh sorry dat wist ik niet”. Mijn god de tranen schoten me gewoon in de ogen, vond het zo zielig
dus voortaan geef ik iedereen weer het voordeel van de twijfel.
Ik heb zulke lieve collega’s; kom ik terug na 3 weken vakantie, is mijn hele bureau versierd met ballonnen en foto’s en papieren waarop “welkom terug” staat
️ Spijtig dat ik geen foto’s kan nemen op zo’n momenten
(mobieltjes mogen niet mee binnen)
Voel me echt zo goed op mijn werk (werk er nog maar sinds december, daarvoor echt in een shitbedrijf gewerkt met een erg stomme baas) 
Ik heb eucalyptusolie verspreid in mijn huis tegen muizen. Hoeveel kans van slagen geven jullie mij?
- 0%
- 25%
- 50%
- 75%
- 100%
- Haha, you fool
0 stemmers
Voor de korstjes!
Ik heb nog nooit zoveel stress in mijn leven gekend als de afgelopen twee weken, nu heerlijk 3,5 week chillen op Bali byeeeeeee
Hmmm dat verklaart een hoop, die eet ik nooit op
Ja zoals iemand zei voor de korstjes misschien? Ik heb het uiteindelijk niet eens erbij gekregen, motherfuckers
Ik heb woensdag opeens een dagje vrij en nu weet ik niet wat ik moet doen. Luxe probleem, dat wel.

Ben op dit moment kirby aan het spelen en weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Het voelt een beetje doelloos ofso.
Ah dat is echt een heel fijn gevoel inderdaad! Leuke verrassing als je terug bent gekomen van de vakantie, dat je collega’s het ook waarderen😁
Heerlijk thuisbezorgd in bed eten, yolo (:
Ik besef me nu pas dat “op vakantie gaan” echt geen gewoonte voor mij is. Ik kom niet verder dan een weekje landal, of een weekendje weg, en that’s it. Ben ook altijd verbaasd als mensen mij vragen of ik nog vakantie plannen heb. Dan denk ik “vakantie? huh nee?” Vroeger hadden wij het niet breed, en nu ik zelf ook niet. Denk ook niet dat dat ooit gaat komen, maargoed. Het is een gewenning. Maar soms even een klote besef.
Ik wil een caloriearme taart, heb alle ingrediënten in huis maar geen zin om te bakken
️