Ik heb woensdag opeens een dagje vrij en nu weet ik niet wat ik moet doen. Luxe probleem, dat wel.
Ben op dit moment kirby aan het spelen en weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Het voelt een beetje doelloos ofso.
Ah dat is echt een heel fijn gevoel inderdaad! Leuke verrassing als je terug bent gekomen van de vakantie, dat je collega’s het ook waarderen😁
Heerlijk thuisbezorgd in bed eten, yolo (:
Ik besef me nu pas dat “op vakantie gaan” echt geen gewoonte voor mij is. Ik kom niet verder dan een weekje landal, of een weekendje weg, en that’s it. Ben ook altijd verbaasd als mensen mij vragen of ik nog vakantie plannen heb. Dan denk ik “vakantie? huh nee?” Vroeger hadden wij het niet breed, en nu ik zelf ook niet. Denk ook niet dat dat ooit gaat komen, maargoed. Het is een gewenning. Maar soms even een klote besef.
Ik wil een caloriearme taart, heb alle ingrediënten in huis maar geen zin om te bakken ️
Jaaa, ik heb m’n scriptie gehaald. Zo fijn dat die last van m’n schouders is.
Gefeliciteerd!
@TantePollewop @Noomie @grace @Flopsyunicorn @Leukocyten @Rosemary @Hazel Jullie hebben me overgehaald - een vriendin heeft net met haar creditcard mijn ticket besteld. Fly away, dear money, fly!
Of bij een pizza shoarma!
Jaaaa, supertof!
Wat is het recept? Klinkt namelijk wel goed een calorie arme taart
Maar wil je wel op vakantie gaan dan? Of vind je het prima om thuis te blijven? Ik ga zelf ook bijna nooit op vakantie maar heb daar niet echt problemen mee
Het lijkt me fijn om het wel een keer te kunnen maken. Weet nu niet wat ik mis eigenlijk, kan me geen voorstelling maken hoe een leuke vakantie naar Turkije eruit ziet zegmaar, haha. Vind het niet heel erg, maar wel jammer
Soms verlang ik echt terug naar mijn roekeloze periode waar het doodnormaal leek om op maandagnacht naar huis te zwalken en de dag erna weer te werken. Ik denk dat ik een quarter life crisis op voel komen borrelen.
Ik ben dus gebeten door de kat gisteren. Inmiddels is de wond ontstoken (heel warm, beetje rood, dikkig) en dacht dat het niet zo’n vaart liep, maar lees echt allemaal nare dingen over kattenbeten. Morgen toch maar even de vervangende huisarts bellen.
Ik vind het handig dat als je achterloopt in een topic (wat al snel is hier haha) en dus oudere berichten leest, je kan zien wat de reacties erop zijn, en dat je dan bijvoorbeeld ziet of een vraag al beantwoord is. Ik mis dat wel op mobiel, is er misschien een thema waarbij je dat wel ook kan zien?
Je hebt nodig:
120 gram bloem
300 gram Optimel Griekse yoghurt (ik doe altijd de vanille variant of de koffie variant)
2 eieren
Een geprakte banaan
2 grote appels
Zoetstof naar smaak (ik ga vandaag een zoetstof met chocolade smaak proberen)
Kaneel
Zakje bakpoeder
Het is verder heel simpel te makem. Gooi alle ingrediënten behalve de appels bij elkaar in een bak en mix tot een glad beslag. Schil de appels, snij in blokjes en voeg bij het beslag. Vervolgens alles in een springvorm en 75 mjnuten afbakken op 190 graden in een normale oven of rond de 60 minuten op 175 graden in de airfryer! Heeft 196 kcal per 1/6e van de taart
Ik ben ruim zes jaar niet op vakantie geweest en snap wel hoe je je voelt. Wat mij helpt is gewoon leuke weekendjes weg te gaan of een dagje naar een festival lid. Geen enkele zomer was eigenlijk saai ondanks dat ik nooit naar het buitenland ging.