Fijne vakantie! Geniet ervan, je hebt het verdiend!
Je moet dringend een tetanus vaccin halen dan!!
Ik heb vandaag zo leuk geluncht met een vriend! Hij is een stuk jonger dan ik, maar het laatste jaar is hij echt veranderd van een jongetje in een (wijze) jonge man en ik ben heel trots op hem.
Die heb ik 2/3 jaar geleden nog gehad. Werken die geen 5 of 10 jaar?
Ah nee wat rot!
Ik zou even mailen of je een afspraam kunt maken waarbij je dit kunt vertellen en vragen. En je hoeft je niet te schamen he, je hebt je best gedaan dus dan hoef je je nergens voor te schamen. Maar ik begrijp dat je je superkut voelt
Wat voor piercing?
Die werken 9 jaar! Dus die hoef je dan gelukkig niet
M’n vader heeft laatst een ballonvaart cadeau gekregen, dat is ook wel echt wat voor hem. Mn moeder mag dan mee (ik weet gewoon dat ze dit zelfs al eng vindt) maar ik dacht net ineens. Oh straks gaat er dan iets mis? Straks storten ze neer met dat ding? Belandden ze in de storm blabla. En dan gaan ze dood etc. Wtf? (Ik vind het niet eng als ze gaan vliegen) voelen ouders zich altijd zo als hun kinderen iets “engs” gaan doen? Ik voel me een oud wijf man, ik zag gewoon scenario’s, om zoiets onschuldigs. Zij zeiden altijd “als je zelf kinderen hebt begrijp je het wel”. Ik heb niet eens kinderen, maar ga niet die ballon in! Jullie storten misschien wel neer.
@LastYoungRenegade sorry het is inderdaad 10 jaar.
maar volgens mij hoef ie geen herhaling of iets dergelijks.Hahahahahaha ik wist ZEKER dat jij dit wist hahahaha
Voor zover ik weet heb ik altijd alle prikken gewoon gehad. En daarna dus een paar jaar geleden eentje omdat dezelfde kat me gebeten had (of gekrabt, 1 van de 2) en dat ook was gaan ontsteken.
@FrozenFlame Ik lees daar inderdaad ook niets over herhaling erna. Ergens anders las ik alleen dat je er 3 krijgt als kind.
En ergens anders stond:
Volwassenen: bent u niet eerder ingeënt tegen tetanus en heeft u een diepe wond met straatvuil erin? Dan heeft u 3 injecties nodig: de tweede 1 maand na de eerste, de derde 6 maanden na de tweede.
Maar is voor mij niet relevant dus.
Katten zijn zo leuk, joh.
Hier staat wel herhaling: https://www.apotheek.nl/medicijnen/tetanusvaccin?product=tetanusvaccin-nvi#belangrijk-om-te-weten-over-tetanusvaccin Maar misschien slaat dat ergens anders op?
Geen idee hoe het zit verder, dus als je er ervaring mee hebt geloof ik je op je woord!
Ja als ik het goed begrijp zeggen ze dat je iedere 10 jaar een nieuwe vaccinatie moet krijgen om beschermd te blijven. Maar als je nog nooit dat vaccin hebt gekregen, dan moet je wel meerdere spuiten, maar dat is nu niet van toepassing.
ik ben iedereens vriend
Laatst pizza shoarma op met knoflooksaus, lekkah!
Hey ik lees dit topic niet goed genoeg (shame on me) maar wat fijn om jouw naam weer te zien staan (sorry als je al wat langer weer meepost hoor!). Waarschijnlijk ken je me helemaal niet haha, maar gebaseerd op je berichten hoop ik dat het oke gaat met je <3
(Als je dit vervelend vind oid verwijder ik 't weer hoor)
Morgen laatste tentamen van de bachelor, als ik die haal zit m’n tijd aan deze uni er op. Zo’n gek idee en wat ze zeggen over dat de laatste loodjes het zwaarst zijn is ook zo waar
Ik heb net een beetje opgeruimd en mijn lijf wordt gewoon overvallen door vermoeidheid. Vind dit zon kutgevoel. Nu mezelf verplichten om niks meer te doen.
Lief, dank je wel! Ik ga zeker genieten haha