Wat je even kwijt wilt #2

Leuke kat.

1 like

Ja goed idee. Mijn moeder is ook een keer gebeten door onze eigen kat en zij moest ook een prik van de dokte

Edit: laat maar zie dat dit al is besproken

1 like

Oh ik wil dit ook heel graag maar ben bang voor de pijn :sweat:
Heb je een ringetje of knopje (staafje? hoe noem je dat?)

Hoe lang duurt het voordat Monki je retourzending heeft ontvangen en je geld terugstort?

Ik vond het best wel meevallen! Het is natuurlijk best wel een dik stuk vlees (iew) waar het doorheen moet, maar als hij eenmaal zit is het mooi en het helemaal waard!

2 likes

Oke, als ik het zo hoor moet ik die pijn maar even voor lief nemen dan.
Ik neem mijn vriend wel mee als steun haha.

1 like

Nee, jij bent Patrick.

1 like

Ik weet niet goed in welk topic dit nu moet dus dan maar even lekker centraal:
Hebben jullie nog tips qua make-up mensen op youtube? Nikkie vind ik erg heftig en te veel werk. Ik vind zelf wel vanalles maar ik kan me voorstellen dat ik iemand mis die heel goed is.
.

@Madrid Je bent er weer! Ik heb je gemist. Maak (te) me wel een beetje zorgen. Hoop dat t snel goed met je gaat <3

Vandaag de hele dag geruimd en ingericht op school. Morgen nog een dagje en dan is hopelijk het meeste gedaan. Dan nog een keer wat spullen scoren en dan kan het schooljaar bijna beginnen (oh nee, eerst nog vakantie) :sunglasses:

2 likes

Heeeerlijk zo’n koel briesje door mijn huis :wind_face: :wind_face: :wind_face:

1 like
  • Lisa Eldrigde is mijn absolute favoriet. Ze is een echte vakvrouw, visagist van veel Hollywoodsterren/modellen en creative director van Lancome.

• Desi Perkins en EMAN zijn leuk als je wel van instaglam houdt, maar niet zo heftig als Nikkie, MannyMUA etc.

• Dacey Cash heeft mooie draagbare looks, ze draagt veel make up maar het ziet er bij haar egaal en mooi afgewerkt uit.

• Ali Andreea maakt ook mooie looks en geeft veel tips

2 likes

Heb zelf twee weken een zending geretourneerd en nog niks ontvangen, maar op de site staat dat ze het heel druk hebben met verwerken van retourzendingen. Ik wacht nog een week en dan neem ik zelf contact met ze op.

Woow wat leuk! de masterclass, het feit dat het in Londen is en dan nog eens op kantoor van The Guardian!
Ik zou er ook een weekend van maken.
Denk dat het dubbel zo leuk is om er achteraf dan aan terug te denken.

1 like

Samantha Ravndahl is mijn lievelings. Geeft duidelijke en eerlijke uitleg, en ik vind haar ook een leuk persoon, dus ook leuk om naar te kijken met GRWM’s (zie ook de avatar van @Batalash ;))
Lisa Eldridge en Karima McKimmie vind ik ook fijn om te kijken.

1 like

Ik heb morgen een sollicitatiegesprek bij een behoorlijk prominent bedrijf, maar ik heb echt geen zakelijke/nette kleding.

http://www.asos.com/asos-tall/asos-design-tall-wrap-jumpsuit-with-self-belt/prd/8652566?clr=black&SearchQuery=black%20jumpsuit&gridcolumn=1&gridrow=6&gridsize=4&pge=1&pgesize=72&totalstyles=556 Is dit iets? Met dit soort schoenen (zijn lager) https://www.vandalen.nl/nl/824779/pump-suede/?gclid=EAIaIQobChMI6YyI8uGS3AIVUEPTCh3ocQyMEAQYGCABEgIm6PD_BwE
Of kunnen openschoenen? http://www.asos.com/river-island/river-island-wide-fit-cross-front-heeled-sandals/prd/9515962?clr=black&SearchQuery=black%20heeled%20sandals&gridcolumn=1&gridrow=8&gridsize=4&pge=2&pgesize=72&totalstyles=260 Beetje zoiets.
Of, ik heb een linnen roestbruine blazer kan dat op een zwarte broek??
Haha ik moet echt eens een zakelijke garderobe aanschaffen :joy:

:heart:

Geen sorry zeggen, hoeft niet!
Ah lief <3
Ja officiële vakantie is vandaag begonnen, maar ben vandaag en morgen nog aant ruimen enzo dus dan kan ik t ook een beetje loslaten :slight_smile:

2 likes

Ik lig in bed en heb duidelijk te veel kinderliedjes gezongen met mn dochter vandaag, want ik heb een liedje in m’n hoofd :sob:

1 like

Je jumpsuit vind ik zeker kunnen voor een sollicitatie, en je andere outfit klinkt ook prima! Open schoenen zou ik alleen niet aandoen naar een gesprek.

2 likes

Thanks, ga ik nu nog even kijken wat het mooiste staat haha.