Ik heb 'm besteld! Sommige waren ook in 2.10 lengte meen ik? Maar ik heb een twijfelaar
Wel een speciaal The Guardian-masterclasses-kantoor zag ik later, maar toch, haha! Ik heb inmiddels ook de maandag vrijgevraagd op werk. De masterclass is op zondag, dus dan vlieg ik zaterdagochtend heen en maandagmiddag terug. Ik wil denk ik een hotel in de buurt van King’s Cross pakken, want dat zit lekker dichtbij.
Binnenkort maar eens kijken wat ik allemaal kan doen in dat weekend.
Ahhhhh ik zou hier ook heel boos van worden. Vooral omdat het blijkbaar relevant is wat je aanhebt… Als je een beetje vormen hebt zie je er in ongeveer alles “uitdagend” uit hoor en mensen moeten gewoon hun poten/ogen/muil bij zich houden
@Jeg Mmmm dat is wel irritant… Maar ik denk dat uitdagend ook wel een subjectief begrip is? Dus wat de een uitdagend vindt, vindt de ander totaal niet, wel redelijk een schaal met flink wat gradaties. Maar al loopt iemand naakt: niemand moet lastiggevallen worden
Ja dat is niet ok, want daar vraagt niemand om. Uitdagend is ook een kut manier om een hotte outfit te omschrijven. Ben je goed genoeg met 'm om 't bespreekbaar te maken of heb je daar geen trek in?
Ja!!! Dat het de verantwoordelijkheid van ons is in plaats van de maatschappij/mannen die het tolereren dat dit soort gedrag blijft bestaan. Ik heb het ook heel vaak, ook gewoon overdag, of met mijn vriend ernaast, maakt niks uit. Heel intimiderend is dat. En het maakt toch niks uit wat je draagt, echt raar om dat te zeggen
Ik heb gezien wat je die avond aanhad en ik vond het niet uitdagend. Al had je een truitje aan met daarop val mij lastig a.u.b , dan moeten ze alsnog optyfen als jij dat zegt. Nee is nee.
Zet je de jam in de koelkast? Want dit hadden we ook steeds tot we hem in de koelkast zetten. Sindsdien nooit meer last.
Omg hier word ik ook zo agressief van he, ik snap niet wat zulke gasten bezielt gewoon echt wat een idioten
Ik had 't laatst met iemand (een vrouw!!) op m’n werk erover dat er tegenwoordig zulke korte shorts zijn waaronder je billen vandaan komen
En toen zei ze: ja die meiden die dat vragen die vragen er dan toch gewoon om!!! En dan zeggen dat je wordt lastig gevallen
Helaas was ik ff speechless omdat ik het van haar niet had verwacht en ben ik maar weggelopen van het gesprek
Een val met pindakaas helpt!
Nee flatteus vind ik het zelf ook niet, maar dat vind ik van meer kledingstukken niet. Dat zij het ‘lastigvallen’ ermee goedpraatte vond ik alleen nogal teleurstellend
En komen er ook geen broodkruimels in ofzo waardoor het bederft? Wel raar dat het gebeurt, zelfs al staat 'ie in de koelkast
Amen.
Omg ik word gek. Er is zo’n 90s eurodance achtig liedje waar een vrouw zingt Ohio (beetje uitgesproken als oh hai IE jo), Ohio, nananananananana Ohio
Weet niet of er verder nog lyrics waren lol maar weet iemand welk liedje ik bedoel???
Maar ik wil geen vallen, daarom deze hopeloze poging voordat ik daar aan begin.
Het gaat niet lekker met mijn gezondheid. Ik voel me al niet lekker en nou zit iedereen enorm zn best te doen om me op te vrolijken, meer aan het eten te krijgen, me leuke dingen te laten doen en vooral te zeuren dat ik gewoon meer moet eten en niet moeilijk moet doen. Des te meer iedereen zn best doet, des te meer ik besef dat ik er eigenlijk stiekem wel klaar mee ben. Ik geloof alleen niet dat iedereen al klaar is om dat te accepteren. Best heftig.
Het zijn kleine potjes en gaan er bij mij redelijk snel doorheen als je er een boterham of een broodje mee besmeert. In de koelkast blijft het wel gewoon een tijdje (sorry weet niet precies hoe lang) goed! Zijn erg lekker
is deze afbeelding gewoon op google gezocht of weet je toevallig van welke artiest deze is? Vind de stijl heel mooi