Wat je even kwijt wilt #2

Zet je de jam in de koelkast? Want dit hadden we ook steeds tot we hem in de koelkast zetten. Sindsdien nooit meer last.

Omg hier word ik ook zo agressief van he, ik snap niet wat zulke gasten bezielt gewoon echt wat een idioten
Ik had 't laatst met iemand (een vrouw!!) op m’n werk erover dat er tegenwoordig zulke korte shorts zijn waaronder je billen vandaan komen
En toen zei ze: ja die meiden die dat vragen die vragen er dan toch gewoon om!!! En dan zeggen dat je wordt lastig gevallen
Helaas was ik ff speechless omdat ik het van haar niet had verwacht en ben ik maar weggelopen van het gesprek

1 like

Ik kan me hier zo om opwinden. Victim blaiming zit heel diep geworteld in de maatschappij

9 likes

Een val met pindakaas helpt!

Nee flatteus vind ik het zelf ook niet, maar dat vind ik van meer kledingstukken niet. Dat zij het ‘lastigvallen’ ermee goedpraatte vond ik alleen nogal teleurstellend

@Twonights

2 likes

En komen er ook geen broodkruimels in ofzo waardoor het bederft? Wel raar dat het gebeurt, zelfs al staat 'ie in de koelkast :frowning:

Amen.

1 like

Omg ik word gek. Er is zo’n 90s eurodance achtig liedje waar een vrouw zingt Ohio (beetje uitgesproken als oh hai IE jo), Ohio, nananananananana Ohio

Weet niet of er verder nog lyrics waren lol maar weet iemand welk liedje ik bedoel???

Maar ik wil geen vallen, daarom deze hopeloze poging voordat ik daar aan begin.

Het gaat niet lekker met mijn gezondheid. Ik voel me al niet lekker en nou zit iedereen enorm zn best te doen om me op te vrolijken, meer aan het eten te krijgen, me leuke dingen te laten doen en vooral te zeuren dat ik gewoon meer moet eten en niet moeilijk moet doen. Des te meer iedereen zn best doet, des te meer ik besef dat ik er eigenlijk stiekem wel klaar mee ben. Ik geloof alleen niet dat iedereen al klaar is om dat te accepteren. Best heftig.

5 likes

Het zijn kleine potjes en gaan er bij mij :sweat_smile: redelijk snel doorheen als je er een boterham of een broodje mee besmeert. In de koelkast blijft het wel gewoon een tijdje (sorry weet niet precies hoe lang) goed! Zijn erg lekker :grin:

1 like

is deze afbeelding gewoon op google gezocht of weet je toevallig van welke artiest deze is? Vind de stijl heel mooi

Ik weet welke je bedoeld! Kan zo zingen hoe je het schrijft haha. Maar ik kom ook niet meer op de naam en de andere tekst :see_no_evil: kan ik nu ook niet hebben dat ik dat niet weet.

Hier heb je echt helemaal niks aan maar moest het even kwijt. Ga er nu hard over nadenken.

1 like

Jeetje. Dat is zeker heel heftig. Veel sterkte en liefs.

1 like

Hahaha ik dacht ‘YES EEN REACTIE’ maar helaas hahah, let me know als je erachter komt!!

Heftig zeg! Lastig voor je omgeving ook, maar nog lastiger voor jou als je gewoon met rust gelaten wilt worden.
Knuffel :heart::heart:

Ja de stijl viel me ook op. Heel mooi. Ik had gewoon gezocht op ‘not asking for it’, maar volgens google is de artiest Marianna Tomaselli

1 like

Ik heb dat soms als de was te traag opdroogt. Dus als ik hem bij op een overvol droogrekje hang en er niet genoeg lucht bijkan. Zoiets?

1 like

Iedereen bedoelt het wel goed, dat weet ik echt wel. Maar het geeft zoveel druk en dat lijkt niemand in te zien.

Ik heb dit weekend een traumatische ervaring op de spoedeisende hulp gehad (volgens mij begin ik ptss te ontwikkelen :neutral_face:) en ik heb last van naweeen van die procedure en ik slaap heel slecht, ik weet wel dat dat ook niet meehelpt, maar toch…

1 like